Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pri zaradenom D skape

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmx
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 09.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od bmx »

slovensky klub je v troskach tak to skusim tu :roll: duchaplny prvy prispevok :)) pani stretol sa niekto stym ze auto za studena chyti normalne na 1x no po prejazde cca 50km aj menej zacne skapinat pri zaradenom D na krizovatke. napr,ked zaradim P na krizovatke neskape no musim dat D aj s plynom aby som tam neostal..chystam sa na diagnozu ale najskor za 2tyzdne ked pridem domov ak mate niekto nejaky tip budem mooc vdacny..auto je e38 740i rv 96
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna

#2 Příspěvek od Raisidlo77 »

Pochopil jsem že při D chcípá, s tím plynem mi to až tak jasný není.. zajed na diagnostiku, jasně - ale chtěl jsem jen říct (páč to uplně nechápu) - aby ses vyvaroval řazení při zvýšených otáčkách. Tedy šlapání na plyn aby to nechcíplo a současný řazení D (při řazení z P jdeš navíc přes R).. at si automat neodrovnáš.
bmx
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 09.05.2011 00:00

#3 Příspěvek od bmx »

cau no takto ked proste zaradim D a nepridam plyn tak to ma tendenciu skapat ..odjazdil som tak cely vikend doma nemal som cas ani len hadice pozret spravilo mi to asi 4x..napadaju ma take bezne veci ako vaha labda volnobezny ventil snimac.. len nejak neviem najst suvis stym zaradenim D lebo ked to skape raz tak to skape aj 5x po sebe jedine ak zaradim P neskape tak potom dam D a plyn..inac ajtak to bez diag nevyriesim len teda ak niekto riesil tento problem by potesilo nieco napisat :idea:

MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

to mas uplne jednoduchy, pokud zaradis rychlost tak tomu motoru pripojis docela velkou dvoutunovou zatez :) i kdyz je auto v poradku tak vzdycky poklesnou otacky (klidne i ze sytice co ma 1200 tak to hned padne na minimum) ale ten motor to ocekava a nezdechne (na volnobeznej provoz nepotrebuje skoro zadnou energii, tak ti jede) ale tobe po pripojeni zateze nestihne zareagovat a pridat si a chcipne... bud se mi nezda tlak paliva a nebo volnonbeznak, azdopadne diagnostika a nebo jine auto a tyhle zakladni veci si od nekoho pujcit. ale takovym vycistenim volnobeznaku bych zacal. pak sem tohle jednou mel na sve 4,4 a delalo to cidlo na vacce.. odpoj a uvidis
bmx
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 09.05.2011 00:00

#5 Příspěvek od bmx »

tak mna to tiez na 528 robilo cidlo na vacke len ked nemam teraz auto pri sebe ma napadaju katastrofalne scenare :D inac jak dojdem dom pozrem hadice volnobezny ventil a utekam na diagnozu ..

MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

vsak to cidlo odpoj a uvidis . auto ti nevybouchne. pojede normalne dal nepoznas rozdil ...
Odpovědět