
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 750i L7 - jaky olej ?
http://www.autoevolution.com/image/bmw- ... html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár

Filozof píše:http://www.autoevolution.com/image/bmw-l7-e38-1997/25588.html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár
elektrická zadní straně slepá zadní stupačky, , sklopné zadní patra osvětlená toaletní zrcátka vzadu
Filozof píše:http://www.autoevolution.com/image/bmw-l7-e38-1997/25588.html#image
BMW L7 byl navržen jako exkluzivní limuzína řady 7 model a zahájil německý výrobce v roce 1997. Tento model představoval delší rozvor (o 25 cm) používá výhradně ke zlepšení zadních sedadel-komfort. To bylo také vybavené 5.4L V12 motoru s výkonem 326 koní a 5-stupňovou adaptivní Transmission. Některé z luxusních funkcí tohoto modelu včetně elektricky nastavitelná zadní sedadla, kožené čalounění, elektrická zadní straně slepá a žaluzie, elektrické střešní okno, zadní stupačky, sklopné zadní patra, osvětlená toaletní zrcátka vzadu, zadní televizní obrazovce, video přehrávač a mobilní vysoké tech velitelské centrum s integrovaným faxem a počítačem (připojení k internetu). L7 byl také vybaven velkým množstvím aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, včetně airbagy boční straně hlavy, nebo systém ochrany proti vniknutí. To bylo přerušeno v roce 2001, kdy byla E38 platforma nahrazena E65/66.
užasnej kočár
a to kdyz sem si pred rokem koupil e39 s full vybavou ( telefon,kuze,navigace,elektricka roletka).. tak sem si rikal jak je to dokonale vybaveny a ze tomu uz nic nechybi na cestovani tak ted sem smutny

vypada to fakt dokonale...
Darel píše:a to kdyz sem si pred rokem koupil e39 s full vybavou ( telefon,kuze,navigace,elektricka roletka).. tak sem si rikal jak je to dokonale vybaveny a ze tomu uz nic nechybi na cestovani tak ted sem smutny![]()
vypada to fakt dokonale...
Zase to ber z té lepší stránky. Ty stejně raději řídíš než by jsi seděl vzadu.
Já bych raději nějakou nadupanou V8 idealni 540 - M5 - 740i v LPG která by mi stačila.

V12 dle mě je fakt jen na parádu a dneska pro tvrdé fandy co to vytáhnou o víkendu jako leštěnku, jinak si sakra připlatí za tu radost jezdit s takovým kolosem.

MOD fishmaker : upravena citace
coz to mas pravdu ze radeji sedim za volantem
a sdilim nazor ze bych radeji M5 e39 nebo 540... ale ten pocit kdyz vezu nekoho a ma vzadu takovej luxus.. nebo i ja sam ze kdyz nemam 2 hodky co delat tak nemusim courat po meste ale zalezu do zadu a v luxusu si odpocnu je taky kouzelnej...
kazda stranka ma svoje
ale shodnem se ze to bylo nadcasovy auto
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

kazda stranka ma svoje

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

no vidíš ,a nemáš to ani sportovní ani pohodlný
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83587

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83587