Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Urgentní rada: M60B40 z e32 do e38 první 740i?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2150

#1 Příspěvek od Alois »

Neřešil náhodou někdo M60B40 motor z e32 (poslední 94, či 93) do úplně první e38 (taky 94) M60B40?

Jde o to, že mám možnost M60B40 z e32 za super peníze a v e38 šel motor nespíš do věčných lovišť, s tím, že klasika, čerpadlo oleje - uvolněné šrouby - navíc vzhledem k obsahu vany, to nebyla otázka měsíce ale dlouhodobého problému o kterém už možná někdo i věděl, ale to je jedno...

Zatím jede, ale sem tam zaklepe nad 3500 otáček, dle názoru Pinkiho, je nejspíš na odpis, samo by to chtělo vidět motor odstrojený venku.. na druhou stranu, dle obsahu vany (měděné piliny, kus hliníku cca 2cm x 1cm z kdovíčeho, plastového kroužku na deset dílů dle čísla ETK od napínací kladky) bych se s tím motorem na dovolenou asi nevydal..... V jakém stavu jsou asi šálky už jsem zaslechl.. Nejspíš je otázka zadření pár tisíc km..

Takže konečně dotaz, je možné namontovat motor, jak už jsem psal výš, z e32 740i 94, do e38 740i 94 ? Jde samo jen o holý motor, s hlavama a vanou, vše kolem je dobré.. Nebo je tolik rozdílů v motorech, že je to blbost a koukat po M60B40 z e38? Motor z e38 je ale otázka 20.000,-Kč

Beru to laicky: e32 a e38 94ka by měla mít stejný motor, nebo ne? (aspoň po otevření kapoty tak vypadá ) Jeden člověk, z fór který ty motory viděl venku, mě radí že jsou jiné, že to bude maras, rozchodit ho funkčně v e38, minimálně díky toho, že e38 má nějaké serepetičky na motoru, které e32 nemá..

Bohužel ten motor z e32 je ta nejschůdnější možnost..

Díky za každou radu, kdo ví co a jak..
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
Klubové ID: 3648

#2 Příspěvek od Raisidlo77 »

Dotaz mimo mísu, snad se Alois nebude zlobit.. o šroubech čerpadla už jsem četl na USA foru.. týká se to i M62 ? Měl bych na to s olejem rovnou mrknout až ho budu řešit ? Dík
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2150

#3 Příspěvek od Alois »

Myslím že ten problém potkává i M62B44..
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

jo ten motor jde pouzit, samo ze musis treba vejfukovy svody atd prehazet ale to mas vsechno ok.

jo ten problem je stejny u obou motoru. ja ho teda jeste nepotkal ale stava se to. vzdycky kdyz sem to mel sundane tak drzeli normalne...
ale ono by tomu melo dost dlouho dopredu nasvedcovat celkem rachotivej zvuk retezu toho cerpadla...

jsem ochotnej se o tom bavit, podle etk jde blok, hlavy i sani pouzit na oboji, tak by v tom nemel byt takovej problem, nez jako prestavet motor z e38 do x5 :) hh tam to taky bylo podobny a pak to bylo k nasrani ale slo to... vidim urcite rozdïl u te m60 treba v chlazeni (tej spojovacky vzadu a vystup na topeni ale to se da prehodit... )
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2150

#5 Příspěvek od Alois »

Díky moc..

Předám informace Pinkimu, snad se slituje a přehodí to...

Kupodivu se motor choval a zněl naprosto normálně.. za studena lehce něco pobzukávalo, ale tomu bych to nepřikládal..

Kdyžtak tě budu otravovat s dotazy. Díky moc Snejku.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

no a ja od tebe za dva litry pak koupím ten starej motor :)
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#7 Příspěvek od pepino5xx »

Jak píše Snejk, motory jako takhle úplně stejný, svody a hadice pak už můžou být jinak.
Odpovědět