Hlavne se prosim te, nerozhoduj na zaklade toho, ze ti nekdo rekne, ze ji mel rok dva, najel na ni tricet tisic nebo padesat tisic a nic se mu nevysypalo. To je samozrejme mozne, ale nic to nemeni na faktu, ze takove stesti proste mit nemusis. Poloz si jednoduchou otazku:kabyr01 píše:Stale budu cekat na zkusenosti majitelu vsech tech poruchovych E65 o kterych tady padlo uz tolik slov
Kdyz se mi na te kare neco vysype za rekneme sto tisic, bude:
a) mi to jedno
b) budu pekne nastvany
c) proplacu celou noc
d) nebudu mit penize na opravu, aniz bych prodal pritelkyni do otroctvi
a na zaklade tohohle se pak rozhoduj jestli ji koupis nebo ne. Pokud jsi schopny dat stranou sto, stopadesat tisic na opravy a pak je zaplatit, aniz by te to polozilo, tak si ji kup a uzivej si jizdu. Pokud by jsi ji musel koupit za posledni penize, tak ani omylem.
Auta v tehle tride jsou proste servisne extremne narocna a je jedno jestli je to BMW 7, Audi A8 nebo treba Mercedes S (ten je jeste horsi, tam bych si dal stranou rovnou dveste tisic). Proste heslo: "kdo chce opici, musi mit na banany" plati a v tomhle pripade je tech "bananu" potreba asi tuna. Vem si treba ten fakt, ze podle britske statistiky servisnich nakladu je rozdil v koeficientu nakladu mezi Skodou Fabia a BMW 5 mensi nez mezi BMW 5 a BMW 7!
Tady ma E65 minimum lidi, takze statisticky vzorek vicemene zadny. Pokud umis nemecky a nebo jsi ochoten valcit s prekladacem, tak na http://www.7er.com mas asi nejvetsi forum vlastniku E65 a najdes tam hodne zkusenosti vcetne par "hororovych" pribehu.