RADA PŘED KOUPÍ BMW E38 740i
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
-
mfojtu
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
-
jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4421
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
-
jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4421
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
-
Peeter
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
bože to sou zas kecy, motor M60 a M62 je uplně stejne kvalitní,
snejk určítě potvrdí že M60 vydrží všecko, narozdíl od M62, člověk to jednou uvaří a hned v prdeli palice,
co se týče spotřeby, ale je tam opravdu litr rozdíl, ale s kamošem jsme přišli na to proč,
M60 jede líp od 1500-2000 otáček, dobrá M60, né nějaká vylítaná kurva, a ja zatím nenašel lepší M62 co by jela do 2000 líp jak moje M60, prostě M60 není optimalizovaný na spotřebu, o to líp jede v tom spodku, M62 jede zase líp ve středních otáčkách, ve vyšších je to stejný,
M62 je náročnější na provoz 3x dražší termostat, složítější sání, více hadic, apod, prostě je uplně jedno jeslti člověk koupí M60 nebo M62, navíc motor M60 se líp shání, je to jen o stavu auta, v jednom to člověk dá do benzínu, v jiným zase do pičovin.
a furt lepší koupít top stav M60 než M62 s vyjebaným podvozkem.
snejk určítě potvrdí že M60 vydrží všecko, narozdíl od M62, člověk to jednou uvaří a hned v prdeli palice,
co se týče spotřeby, ale je tam opravdu litr rozdíl, ale s kamošem jsme přišli na to proč,
M60 jede líp od 1500-2000 otáček, dobrá M60, né nějaká vylítaná kurva, a ja zatím nenašel lepší M62 co by jela do 2000 líp jak moje M60, prostě M60 není optimalizovaný na spotřebu, o to líp jede v tom spodku, M62 jede zase líp ve středních otáčkách, ve vyšších je to stejný,
M62 je náročnější na provoz 3x dražší termostat, složítější sání, více hadic, apod, prostě je uplně jedno jeslti člověk koupí M60 nebo M62, navíc motor M60 se líp shání, je to jen o stavu auta, v jednom to člověk dá do benzínu, v jiným zase do pičovin.
a furt lepší koupít top stav M60 než M62 s vyjebaným podvozkem.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4421
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
No dopadl jsem přesně podle plánu, věděl jsem že na FL jsou dražší díly a že diesely se serou a tak sa aj stalo 
Ale pořád mam nejhezčí E38 jakou jsem viděl
Ale pořád mam nejhezčí E38 jakou jsem viděl
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
