Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 39 nebo E38 Ale fundovaně prosím!!!
Akorát to, že dvojtý skla nenamrzaj není pravda...jako jo, zevnitř se ti nezamlží a nemá tam pak proč zamrznout zamlžení i zevnitř, když je fakt fest kosa, ale zvenku zamrzaj úplně normálně, zas takovej zázrak to není.
Stěrače mi letos nepřimrzly, to je fakt, tam dole je tuším jedna nebo dvě žíly, jak jsou klasicky v zadním okně, že...?
Stěrače mi letos nepřimrzly, to je fakt, tam dole je tuším jedna nebo dvě žíly, jak jsou klasicky v zadním okně, že...?
WilD píše:Akorát to, že dvojtý skla nenamrzaj není pravda...jako jo, zevnitř se ti nezamlží a nemá tam pak proč zamrznout zamlžení i zevnitř, když je fakt fest kosa, ale zvenku zamrzaj úplně normálně, zas takovej zázrak to není.
Stěrače mi letos nepřimrzly, to je fakt, tam dole je tuším jedna nebo dvě žíly, jak jsou klasicky v zadním okně, že...?
je jich tam cca 5 no, né jedna nebo dvě, celkem jsem nadaval že nema sedma vyhřivany celo sklo jak fordi, ale pak jsem to pochopil když jsem jel sharanem s vyhřivanym sklem, ta mřízka co tam je jde celkem pěkně vidět a furt mě to sralo.
s těma sklama jsem myslel že se nemlží no a namraj taky, ale min díky izolaci, prostě to tomu dýl trvá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, vysvětli mi, k čemu jsou dobrý ty ,,přítlaky" stěračů? Nevím proč, ale nikdy jsem si nevšiml, že by mi při rychlosti přes 200 nějak špatně fungovaly stěrače. Všiml jsem si spíš, že v té rychlosti už ani nejsou potřeba, když z toho skla všechna voda hned mizí.
S tím sklem to je fakt, ale u mě to řeším garáží.
S tím sklem to je fakt, ale u mě to řeším garáží.
Player1 píše:Jardo, vysvětli mi, k čemu jsou dobrý ty ,,přítlaky" stěračů? Nevím proč, ale nikdy jsem si nevšiml, že by mi při rychlosti přes 200 nějak špatně fungovaly stěrače. Všiml jsem si spíš, že v té rychlosti už ani nejsou potřeba, když z toho skla všechna voda hned mizí.
S tím sklem to je fakt, ale u mě to řeším garáží.
no bohužel sedma tím jak je odporna a škareda a nemá tak dobře vyřešenou aerodynamiku jak E39 tak ji museli udělat přitlaky stěračů, je tam takova tyčinka pod kterou je šnek, ten se otáčí podle rychlosti, tlačí na tyčinku a ta na matku co je v ramínku a tím ho přitláčí ke sklu.
Windscreen wiper pressure control (ADV) for E38 series
Windscreen wiper pressure control is only installed E38 series vehicles
The contact pressure of the windscreen wiper on the driver's side is set in five stages depending on the vehicle speed and the set wiper function. The following settings apply:
Road speed
Wiper switched off
Wiper switched on
180 km/h
Stage 3
Stage 4
The contact pressure is increased by one stage at a time when "wash" is activated.
The adjustment unit for windscreen wiper pressure control is positioned by means of a cam switch in the drive. This switch switches ground to the general module when a position (= stage) is reached.
To prevent blocking, the ADV motor is protected by the general module by means of a time-dependent cut-out facility. If the signal from the cam switch is not received due to a fault, the ADV motor is switched off after a certain time.
This cut-out function is cancelled by switching off terminal R.
Windscreen wiper pressure control is only installed E38 series vehicles
The contact pressure of the windscreen wiper on the driver's side is set in five stages depending on the vehicle speed and the set wiper function. The following settings apply:
Road speed
Wiper switched off
Wiper switched on
180 km/h
Stage 3
Stage 4
The contact pressure is increased by one stage at a time when "wash" is activated.
The adjustment unit for windscreen wiper pressure control is positioned by means of a cam switch in the drive. This switch switches ground to the general module when a position (= stage) is reached.
To prevent blocking, the ADV motor is protected by the general module by means of a time-dependent cut-out facility. If the signal from the cam switch is not received due to a fault, the ADV motor is switched off after a certain time.
This cut-out function is cancelled by switching off terminal R.
jozin7 píše:e65 ma shovavaci sterace?soft close je zbytecnost,to jefakt,deti stim mlati stejne ja u zigula.
no co ja bych za soft close dal, to samy logic 7 a lednička v loketce, to sou 3 duvody kvuli kterym mi stojí jit do E66,
jinak E65 když se nějakou chvilku nepoužijou stěrače tak zajedou pod kapotu aby nedělali hluk.
Nevim no.softclose bych opravdu ozelil.Pro ligic hraje pekne,to je pravda,lednicku nevim,ten skisack vyuziju casteji,ovsem e66 o tom zadna,long je lepsi.to je jasne.Mam 2 m temer ale ze by za mnou byl prebytek mista v normalni e65,to urcite ne.Ja bych nasetrila selrovnou do 760,kdyz uz takuz.Pojistka je stejna stejne a porizovaci cena take temer,co jsem dnes koukal namobile .de.Za 20 000e mas sedmu opravdu ve full,individual ktomu.