zdravicko , na aute e65 745i N62 popisu zbezne kvuli cemu nastal problem , auto varilo ( zacpanej chladic bordelem ) a coudilo jak parnik , tudis ze je foukle tesneni pod hlavou , hlavy dole a srovnany + otlakovany , novy tesneni a dalsi dulezity tesneni taky povymenovany .
auto normalne nastartuje , po chvili zacne koktat a jakoby prestanou jit nektere valce .
kde muze byt zavada ?
museji se nejak ( pres diag nebo jinak ) nastavovat ty servomotorky vacek ( asi se tomu rika valvetronik) ? jestli ano jak ?
pripadne bude mi na to stacit diag. bosch kts ? nebo to umi jen gt1 ?
diky za kazdou platnou radu , pokud tento problem umi nekdo vyresit , necht se ozve ...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i N62 problem ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
- Klubové ID: 2754
řekl bych, že tady v CR bude hodně málo lidí, které dokážou řešit takové problémy na E65. Určitě by se na valvetronicu měly smáznout adaptabilní chyby. a na E65 jedině GT nic ninýho s tim pořádně neumí. Valvetronic má svojí řídící jednotku, tak by to chtělo znova nakodovat. Ještě bych se mrknul jestli to nepíše nějaký čidlo těch vaček atd.. je tam toho milion.. a každý stojí 5tis... 

Ty jo tenhle problem ti fakt nezavidim neco podobneho sem mel u 523i e 39 a to neni asi tak zdaleka slozite auto jak e65 nicmene po prvni oprave vymeny tesneni, hlavy ,hadic a vseho, nastaveni casovani a vanosu se mi to chovalo uplne stejne auto nastartovalo jako tobe se hadali valce jakoby to tak jak rikas slo ne na vsechny hrnce,nekdy to bylo lepsi nekdy horsi.....nasledovalo dalsi badani a nakonec opet vymena hlavy a srovnani ale uz nevim jestli rovnali i dosed na bloku mozna to by take mohla byt pricina nepresne prace nicmene auto se chovalo znatelne lepe a skoro to zmizelo dal sem s tim jezdil ale auto bylo ve stavu ze sem se ho radeji zbavil jinak nevim co ma e65 za nastavovani ale bojim se ze u me to delalo ciste jen ta vymena a zarovnavani hlavy snad to u tebe nebude stejny problem ..podotykam nejsem zadny mehanik ani znalec jen me zkusenosti s touto opravou jsou velice nemile a nez menit hlavu a dalsi problemy s chlazenim tak to radsi vymena vozu...petkovou radou jezdim asi 4 roky a druhy kus uz byl vybran pecliveji a doted bezproblemu dalsi auto take chci E65 ale ten vyber loterie Promin za OT ale musel sem se podelit-) tak at ti to dopadne lepe nez me!!!