Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW vs ŠKODA co vychází lépe:)) trochu se to zvrtlo
to je realita...motory v e65 jsou double vanos s valvetronicem... a v porovnani 735i e38 vs. 735i e65 je spotreba o ty cca. 2l min....s e65 jsem mel prumer cca. 12l/100km a dalky uplne v poho do 10l/100km a dalo se i za 9l/100km a jednou jsem jel dokonce KV-Pha 8,3l/100km ale to byla predpisova jizda....
a 528i jsem mel v manualu a spotreba vetsi nez u e65
a 528i jsem mel v manualu a spotreba vetsi nez u e65
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
Ja musel trefit dobrej kousek, nebo fakt jezdím hodně pianko (předchozí auta jsem držel pod krkem, ale E38 je moje první auto který jasně dává najevo že o tomhle to není).
Město do 15L když nespěchám s přehledem, kombinovaná 11L a dálnice 10L při 200km/h a když jedu kolem předpisové rychlosti tak i 8 a lehce pod.. klima vrčí furt. Na spotřebu nejezdím, ale že bych to dostal níž už si taky moc představit nedokážu - to bych tomu ani občas nemohl dát kick..
Motor 4.4L benzín.
Město do 15L když nespěchám s přehledem, kombinovaná 11L a dálnice 10L při 200km/h a když jedu kolem předpisové rychlosti tak i 8 a lehce pod.. klima vrčí furt. Na spotřebu nejezdím, ale že bych to dostal níž už si taky moc představit nedokážu - to bych tomu ani občas nemohl dát kick..
Motor 4.4L benzín.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
E39 523 v automatu je strašně užrana, ten motor je tam moc slabej a rád se nechá vytáčet, kamoš to má taky a má naprosto stejnou spotřebu jak ja s 740iA, pokud stejnou jizdou budeš se 745i, tak spotřeba pujde spíš dolů,
735i nedoporučuju, oba ty motory sou líny odspodu, 745i umí jezdit s lepší spotřebou jak 735i, hlavně ve městě, kde prostě ta 3,5ka točí zbytečně víc.
oni tam něco posrali a ty novy motory prostě nejedou odspodu, dávali jsme sprint 745i E65 vs 740i E38 a do kila vedla E38 teprve pak E65, ten motor než se roztočí tak mu to chvilku trvá. takže 745i resp 745iL v LPG a máš vyhráno
735i nedoporučuju, oba ty motory sou líny odspodu, 745i umí jezdit s lepší spotřebou jak 735i, hlavně ve městě, kde prostě ta 3,5ka točí zbytečně víc.
oni tam něco posrali a ty novy motory prostě nejedou odspodu, dávali jsme sprint 745i E65 vs 740i E38 a do kila vedla E38 teprve pak E65, ten motor než se roztočí tak mu to chvilku trvá. takže 745i resp 745iL v LPG a máš vyhráno

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
právě naopak nový auta jdou odspodu daleko rychlejc reakce na plyn atd.je daleko rychlejší...když srovnám E38 735 a 740 VS. E65 735 745 --- než E38 vůbec pozná že se má něco dělat tak E65 už řadí za 2
E8 má ještě plynovej pedál snad normál na ocel. lanku Ale i tak je E38 to skvělý auto a nechám si ho už napořád jako veterána.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Já to mám to samý co kolegové mám E65 745i a dlouhodobou mám 12,3. Na dálky není problém jet za 10,5 liru. Taky to moc neřeším ale A8 4,2 mi žrala min o litr a půl víc. Když to řeknu někomu že tohle auto jezdí za 12,5, tak mi to stejně nevěří, protože jeho oktávka v šesnáctce benzínu přece jezdí za 8,5, tak mi to musí žrát dvacet ne? Dementní rozhovory tohodle typu mě už nebaví. 

Moribundus píše:Já to mám to samý co kolegové mám E65 745i a dlouhodobou mám 12,3. Na dálky není problém jet za 10,5 liru. Taky to moc neřeším ale A8 4,2 mi žrala min o litr a půl víc. Když to řeknu někomu že tohle auto jezdí za 12,5, tak mi to stejně nevěří, protože jeho oktávka v šesnáctce benzínu přece jezdí za 8,5, tak mi to musí žrát dvacet ne? Dementní rozhovory tohodle typu mě už nebaví.
mě říkal borec co má sierru 2.0 že mu to žere 11, tak mě musí prej 4.0i žrát 22 ::D
Jojo tyhle kecy znám od kamaráda z práce má Fábii 1,2 htp a jezdí s těžkou nohou jak říká
a průměrnou má 8,2 a když jsem mu ukazoval na své 523 10litrů tak se mi vysmál,že je to nesmysl,že musím jezdit min za 15
Ale co tady čtu tak můj rozpočet bude tak do 280 tis.Tak jak tak koukám tak asi bude lepší koupit navoněnou e38 a nechat nějaké kačky kdyby něco než nějakou e65 a čekat co se vysype.


Ale co tady čtu tak můj rozpočet bude tak do 280 tis.Tak jak tak koukám tak asi bude lepší koupit navoněnou e38 a nechat nějaké kačky kdyby něco než nějakou e65 a čekat co se vysype.
gas píše:Jojo tyhle kecy znám od kamaráda z práce má Fábii 1,2 htp a jezdí s těžkou nohou jak říkáa průměrnou má 8,2 a když jsem mu ukazoval na své 523 10litrů tak se mi vysmál,že je to nesmysl,že musím jezdit min za 15
Ale co tady čtu tak můj rozpočet bude tak do 280 tis.Tak jak tak koukám tak asi bude lepší koupit navoněnou e38 a nechat nějaké kačky kdyby něco než nějakou e65 a čekat co se vysype.
ale prd, za 250 ti necha třeba E65driver svou, kamoš koupil za 240 je to celkem topstav,280 je s rezervou na opravy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
To je jasný, to má logiku. Proto si chodím pokecat sem. Ve svým okolí nemám nikoho kdo fandí takoým autům. Lidi vezmou 400 tis. a jdou si koupit rok starou oktávku co má vzadu okýnka na kličku. Ale.. seš blbej ne..já mám za ty prachy rok starý auto, a ty osmiletej krám a ještě ti to žere jako kráva..I kdybych měl jenom sto tisíc na auto, to se mi klidně taky může stát, tak budu mít na dvoře radši patnáct let starou sedmu, nebo esko. A i tak bude mít vždycky o padesát procent větší výbavu než zmiňovaný auto. Proto na každýho kašlu, protože jsem aspoň něco zkusil a až dostanu v padesáti infarkt, tak budu mít na co vzpomínat... 
