Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 725 TDS ???
Zdravím, potřeboval bych radu.Jsem již delší dobu zamilován Do 7er.(E38) Bohužel ale moje finanční situace mi nedovoluje koupit třeba 740 atd.. Jedná se tu o spotřebu. Chci se zeptat, jestli je tento motor v 7er hodně tragický. Jel jsem s 2,5 TDS v E34 tour. Žádná raketa to není, ale to ani nepotřebuji. Výkon nikterak nepotřebuji, teď jezdím v 318tdst takže jsem na to prt pod kapotou zvyklej. Nikterak motory TDS nemiluji,ale spotřeba mě nutí a na 3.0D nemám. Poruchy TDS dobře znám. Je to hodně špatný výkonově? [b] Díky za info
No vem e34tds,nalož do ní 5 lidí a kufr a máš to asi tak jako prázdnou sedmičku
.
Myslím že je to asi dost tragický,koukni spíš po tom 3.0d,už začínají na 100 000kč...
Na druhou stranu,pořád to bude jezdit za 8l nafty,to pohodlí tam taky bude a že by se s tím zase nedalo předjíždět,tak hrozný to taky nebude.Když kouknu co se dávalo do Mercedesů tak TDS v sedmičce je ještě hodně velká raketa
...

Myslím že je to asi dost tragický,koukni spíš po tom 3.0d,už začínají na 100 000kč...
Na druhou stranu,pořád to bude jezdit za 8l nafty,to pohodlí tam taky bude a že by se s tím zase nedalo předjíždět,tak hrozný to taky nebude.Když kouknu co se dávalo do Mercedesů tak TDS v sedmičce je ještě hodně velká raketa

chápu tě, ale být tebou, tak to promyslím. Navíc tds bude docela sociál a na 7er je nejlepší ten komfort a výbava. V pondělí jsem si koupil hodně slušně vybavenou a zachovalou FL 740i a jsem max spokojenej! U sedmičky je důležitý koupit ji v super stavu, protože jinak to stojí peníze...
Už to tady je, ale od nafty bych se držel dál. Možná ušetříš, ale až se ti vysere turbo, čerpadlo, vstřiky, zamrzne nafta,... tak za to co zaplatíš bys mohl dlouho jezdit bez problébů se 740. Navíc ten zvuk V8 je neskutečnej! Pokažde se těším, až to nastaruju... A myslím si, že V8 je minimum do 7er. Sice jezdím po Praze za 16-18L, ale když miluješ...
Ale chápu tě, já bych ji už za nic nedal!
Už to tady je, ale od nafty bych se držel dál. Možná ušetříš, ale až se ti vysere turbo, čerpadlo, vstřiky, zamrzne nafta,... tak za to co zaplatíš bys mohl dlouho jezdit bez problébů se 740. Navíc ten zvuk V8 je neskutečnej! Pokažde se těším, až to nastaruju... A myslím si, že V8 je minimum do 7er. Sice jezdím po Praze za 16-18L, ale když miluješ...
Ale chápu tě, já bych ji už za nic nedal!
nechtel jsem zakladat podobne tema protoze jich tu je jiz dost ale kdyz uz to tu tema je tak zkuste prosim pochopit ze jsou lidi kteri si nemohou dovolit jezdit za 13 a vice litru benzinu a treba plyn nechcou ani videt(zkusenosti z minula atd.) a nechcou jezdit ani ve fobiich ani v koktavkach
chcou e38 protoze jsou do ni zamilovani, nic jineho nechcou. Ja treba jezdim pouze po Ostrave a nic jineho nez e38 nechci tak se snazim zjistit co pro me bude nejlepsi. Po prostudovani celeho fora se mi neustale pred ocima zjevuje 740i ktera je podle vas nejlepsi. Ale to je pro me moc velke sousto, to az po zkusenostech a pri plne penezence penez
Takze vas chci poprosit o konstruktivni radu co se teda nejvice hodi do mesta, TDS, 2.8? 3.0d ? vetsi objemy asi nepripadaji v uvahu. Jakmile mi prijdou penize na ucet tak peugeot 406 posilam do sveta a ihned budu intenzivne hledat. Proc E38? nadherne auto s charakterem, a hlavne, velka hmotnost, delka, sirka a tim padem BEZPECNOST(pro me priorita c.1), technologicke pokroky ktere nemaji ani nove auta sjizdejici z linek..
pro me dokonale auto po vsech strankach, koukal jsem taky na S-klasse (mamut) ale toho bych co se tyce servisu neuzivil.. Proto e38 bude jasna volba. Diky moc za nazory a zkusenosti, jsem rad, ze jsem mohl prostudovat cele forum a ziskat super zkusenosti ktere neni mozno jinde sehnat (pocitam i 7er.cz) Takove ty hospodske kecy s kamosema jsou absolutne bezpredmetne. Tady se dozvim fakta.
Diky za nazory



Diky za nazory
Já jsem měl E38 2,8l v benzínu a taky to hromadě lidí co mělo silnější motor přišlo jako výkonově slabé na takovou káru,ale ja sem si nemohl stěžovat. Do teď mě mrzí (a ještě dlouho bude),že sem ji dal do světa. Ty nafty bych se bál,kvůli opravám.
Jinak fakt konfort kára. Držím palce,ať seženeš nějakou suprovou. 


jeste jsem zapomnel napsat ze vykon me moc nezajima, stejne se s kazdym urputakem potkam na semaforu
A to sem jezdil s autem ktere melo vykon 44kW a stejne jsem se s kazdym potkal pred cervenou takze vykon me po meste nezajima
Uz jsem 2.8 v manualu zkousek a na jednicku to tahlo nadherne, tohle jedine potrebuji na vjizdeni z vedlejsi na hlavni. Spotrebu v Ostrave bych spise pocital jako kombinovanou jelikoz Ostravu krasne krizi 2 rychlostni silnice po kterych jezdim nejcasteji. Skoro zadne kolony, nic. za 15min se dostanu z konce OV do druheho konce OV. Super doprava. Takze 2.8 by mela zrat do 10litru v klidu ne? Pri jezdeni podle predpisu. Diky.


ja ti do toho nechci kecat je to tvoje vec ale jeslti resis spotrebu tak pocitej ze servis zadarmo neni a levnej uz vubec nechci te odrazovat ale jakrikam kdyz resit 1-2 litry spotreby 7er neni uplne auto pro tebe ano je to pojizdnej obyvak ale jak rikam cekej ze vyklopis penize at uz za spotrebak nebo nedej boze neco horsiho proste to tak je a nic s tim delat nejde bohuzel 

Mě se líbí jak někteří tvrdí,že TDS v E34 jede a v E38 ne.Přitom taková vybavená E34 v touringu váží šestnáct metráků.A E38 s TDSem i 728i většinou moc výbavy nemívají-schváně-a tudíž váží taky olem 16OOkg
.
Já osobně bych si koupil spíše 728i než TDS,benzín je víc točivější,ten motor má úžasný krouťák a spotřeba při rozumné jízdě bude cca o litr větší než u TDSa.Navíc odpadají klasické problémy dieslu.
Ale jak říkají ostatní nademnou,ta spotřeba není největší položka při provozu tohohle auta.A těch technických vymožeností si taky moc neužiješ,protože tyhle modely jsou většinou bez výbavy.Pokud teda neseženeš nějaký"individual"model který bude pěkně vybavený,ale tím i těžší,takže to bude na úkor dinamiky.
Takže pak je jediné řešení 730D,ty se dělali v "plné polní"
ale zachovalá 730D s výbavou něco stojí.

Já osobně bych si koupil spíše 728i než TDS,benzín je víc točivější,ten motor má úžasný krouťák a spotřeba při rozumné jízdě bude cca o litr větší než u TDSa.Navíc odpadají klasické problémy dieslu.
Ale jak říkají ostatní nademnou,ta spotřeba není největší položka při provozu tohohle auta.A těch technických vymožeností si taky moc neužiješ,protože tyhle modely jsou většinou bez výbavy.Pokud teda neseženeš nějaký"individual"model který bude pěkně vybavený,ale tím i těžší,takže to bude na úkor dinamiky.
Takže pak je jediné řešení 730D,ty se dělali v "plné polní"

doted jsem nemel v aute ani klimu, ani ABS, proste nic
co by jste taky chteli za vybavu ve zmrdu francouzkem
Asi moje filosofie bude pro vas neprijatelna
Ale nepotrebuju super vybavu abych ji pak nakladne opravoval, cim vice vybavy tim vice penez na opravy.jsem smiren ze opravy budou nakladne ale tim ze nepotrebuju vykon a koupim slaby motor aspon eliminuji vetsi penize za spotrebu. Zvuk V8 a vykon si uziju pozdeji, z tech 210kW mam prozatim respekt. Koupim auto kolem 100k a furt budu mit 50k na opravy v zaloze plus samozrejme nejaky prijem takze auto si myslim v klidu utahnu. Nebo ne? Asi ty chrochtajici zmrdy taky eliminuji protoze ty strasaky s cerpadlama, strikama a turbama mi nedaji spat
Takze 728i bude asi ideal. Pak zni otazka co s prevodovkou? Asi ze zdravotnich duvodu bych preferoval aut protoze moje vyhazovaci rameno a ortezy mi docela delaji problem s manualem
Jeste jednou diky za nazory, vazim si kazdeho, jste super





Jeste jednou diky za nazory, vazim si kazdeho, jste super
nechci ti brat iluze, ale tech 50k hodis prvni rok jenom do podvozku... jinak moje 2.8 manual umi jet dalnici za 7.5, ale musis se na rozdil od dieselu strasne ovladat, abys toho docilil... po praze (kolony) jezdim az za 14, mimo mesto 8-12 podle stylu jizdy
. predtim sem mel e34 TDSko a ten motor mi charakteristikou vyhovoval vic (i kdyz to bylo pomalejsi auto), jezdil sem za 9, ted dlouhodobka 10,2 (ale uz nejsem takovej dabel
).


neustale se pohybuji na vazkach zda to utahnu nebo ne
ale asi si jeste pockam, nechci byt cerny petr a na auto se pouze divat. diky za zkusenosti
Vim co ten muj zmrd peugeot dela za bordel a to je v podstate polomechanicke auto ktere se da jeste dobre opravovat.. Ale jak jsem videl (myslim ze 4 ridici jednotky a spol) na e34 tak na e38 to bude s elektrinou stoprocentne stragictejsi 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
725Tds (automat) jsem mel dva roky, pak Espace, MB s 320 a nyni BMW 745. Pred 725tds jsem mel i 525tds (automat). Musím rici ze 525 byla velike zklamani, motor jakz takz, spotreba v prumeru 11,5-praskla hlava, odeslo turbo, naboruali mi ji a nakonec mi ji ukradli, pojistovna semnou............no nic. Fakt na to nerad vzpominam.
Ale 725tds, hmmmmmm, uplne jine auto. Vykon akorat, spotreba take kolem 11,5 jezdim hodne po Praze, motor tichy bez vibraci, podvozek super, prevodovka bez chyby, bohata vybava..... Za dva roky jsem menil "jen" chladic klimatizace a odesla viskospojka vrtule chlazeni. Jinak jen olej, nafta, desticky. Auto naprosto super a nedam na nej dopustit. Ale uz je to.......prodal jsem ji v 2005 a nemela moc najeto, byla po dobrych (nekolika) majtelich.
Zde asi bude velmi zalezet na konretnim kusu, ja dnes nevidim duvod kupovat auto v nafte (vec nazoru), ale narazit na pekny kousek, klidne bych do ni sel znova.
Ale 725tds, hmmmmmm, uplne jine auto. Vykon akorat, spotreba take kolem 11,5 jezdim hodne po Praze, motor tichy bez vibraci, podvozek super, prevodovka bez chyby, bohata vybava..... Za dva roky jsem menil "jen" chladic klimatizace a odesla viskospojka vrtule chlazeni. Jinak jen olej, nafta, desticky. Auto naprosto super a nedam na nej dopustit. Ale uz je to.......prodal jsem ji v 2005 a nemela moc najeto, byla po dobrych (nekolika) majtelich.
Zde asi bude velmi zalezet na konretnim kusu, ja dnes nevidim duvod kupovat auto v nafte (vec nazoru), ale narazit na pekny kousek, klidne bych do ni sel znova.