Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	cestujeme se 7er
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
no jo, ale nová pumpa origo je hroznej ranec a když koupíš jetou nebo náhradu tak ti může sloužit stovky 1000km a nebo se vysere v pulce dovolene.pepino5xx píše:Tak pokud se už bojím, že třeba ta benz. pumpa odejde, tak ji vyměním, to stejný hadice a i termostat, ale brát tohle všechno s sebou někam, nevím nevím.
jako ja nevím, ja todle všecko vozim a mam to vše v rezervě nebo v dutinach a vubec mě to nějak neobtěžuje.
- 
				Moribundus
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 224
 - Registrován: pon 31.08.2009 00:00
 
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
pepino5xx píše:To mě teda o tom něco napiš, účinnost motoru roste s jeho teplotou ?
jj, vícemeně jo, zkus si o tom někde něco přečist, prostě ta pracovní teplota by se měla bližit až skoro ke spalovaci teplotě, ale nevím jak to přesně je, prostě jde o to že vlastně chladíš ten spalovací cyklus, ale zase se to pak ruzně namaha, protože když máš horkej motor, tak do něj zas valíš ledovej vzduch pokud možno,
- 
				tomascz2
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 163
 - Registrován: pon 08.10.2007 00:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 1303
 
Jaro já jako nevím najedu v pruměru 1000-1500 každej týden a nevozím sebou autoservis. Snad každej kdo vyráží autem na dovolenou ví v jakým stavu auto je a jestli cestu vydrží. Dá se auto nechat prohlídnou v servisu pokud tomu nerozumím. No a na cestě se stejně většinou vysere to co nemáš, nebo potřebuješ zrovna ten klíč co nemáš sebou. Než se v tom autě hrabat někde u silnice není lepší to nechat odtáhnou někam do místního servisu. Místo hromady harampádí si vzít místo 100E 500E jako rezervu kdyby něco?JaraX píše:no jo, ale nová pumpa origo je hroznej ranec a když koupíš jetou nebo náhradu tak ti může sloužit stovky 1000km a nebo se vysere v pulce dovolene.pepino5xx píše:Tak pokud se už bojím, že třeba ta benz. pumpa odejde, tak ji vyměním, to stejný hadice a i termostat, ale brát tohle všechno s sebou někam, nevím nevím.
jako ja nevím, ja todle všecko vozim a mam to vše v rezervě nebo v dutinach a vubec mě to nějak neobtěžuje.
PS: pumpa možná stojí hodně ale odtah ten stojí batoh 2000x15bez DPH=?
- 
				tomascz2
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 163
 - Registrován: pon 08.10.2007 00:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 1303
 
tak to by mě zajímalo kde vezmeš na 740i ledovej vzduch 28.června, tam máš někou upravu - nějakej klima airbox?JaraX píše:pepino5xx píše:To mě teda o tom něco napiš, účinnost motoru roste s jeho teplotou ?
jj, vícemeně jo, zkus si o tom někde něco přečist, prostě ta pracovní teplota by se měla bližit až skoro ke spalovaci teplotě, ale nevím jak to přesně je, prostě jde o to že vlastně chladíš ten spalovací cyklus, ale zase se to pak ruzně namaha, protože když máš horkej motor, tak do něj zas valíš ledovej vzduch pokud možno,
to s tou teplotou motoru a teplotou spalování to taky nemyslíš vážně že ne!!!!! Zápalná teplota benzínu je 200C
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
ale když ta pumpa ma 10cm v pruměru a je dlouha 15 tak proč bych si ju nevozil, a je na to potřba akorat křížák.tomascz2 píše:Jaro já jako nevím najedu v pruměru 1000-1500 každej týden a nevozím sebou autoservis. Snad každej kdo vyráží autem na dovolenou ví v jakým stavu auto je a jestli cestu vydrží. Dá se auto nechat prohlídnou v servisu pokud tomu nerozumím. No a na cestě se stejně většinou vysere to co nemáš, nebo potřebuješ zrovna ten klíč co nemáš sebou. Než se v tom autě hrabat někde u silnice není lepší to nechat odtáhnou někam do místního servisu. Místo hromady harampádí si vzít místo 100E 500E jako rezervu kdyby něco?JaraX píše:no jo, ale nová pumpa origo je hroznej ranec a když koupíš jetou nebo náhradu tak ti může sloužit stovky 1000km a nebo se vysere v pulce dovolene.pepino5xx píše:Tak pokud se už bojím, že třeba ta benz. pumpa odejde, tak ji vyměním, to stejný hadice a i termostat, ale brát tohle všechno s sebou někam, nevím nevím.
jako ja nevím, ja todle všecko vozim a mam to vše v rezervě nebo v dutinach a vubec mě to nějak neobtěžuje.
PS: pumpa možná stojí hodně ale odtah ten stojí batoh 2000x15bez DPH=?
sice jezdií 1500km týdně ale taky pro tebe čas od času jede odtahovka
- 
				pepino5xx
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2506
 - Registrován: úte 15.04.2008 00:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1859
 
Palivo ti chladí píst, spalovací prostor a ty to zase budeš ohřívat celé vodou, abys tam toho vzduchu a paliva dostal méně, horší spalování, vyšší spotřeba, tak nějak to myslíš ?JaraX píše:pepino5xx píše:To mě teda o tom něco napiš, účinnost motoru roste s jeho teplotou ?
jj, vícemeně jo, zkus si o tom někde něco přečist, prostě ta pracovní teplota by se měla bližit až skoro ke spalovaci teplotě, ale nevím jak to přesně je, prostě jde o to že vlastně chladíš ten spalovací cyklus, ale zase se to pak ruzně namaha, protože když máš horkej motor, tak do něj zas valíš ledovej vzduch pokud možno,
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
néé, ja vam to najdupepino5xx píše:Palivo ti chladí píst, spalovací prostor a ty to zase budeš ohřívat celé vodou, abys tam toho vzduchu a paliva dostal méně, horší spalování, vyšší spotřeba, tak nějak to myslíš ?JaraX píše:pepino5xx píše:To mě teda o tom něco napiš, účinnost motoru roste s jeho teplotou ?
jj, vícemeně jo, zkus si o tom někde něco přečist, prostě ta pracovní teplota by se měla bližit až skoro ke spalovaci teplotě, ale nevím jak to přesně je, prostě jde o to že vlastně chladíš ten spalovací cyklus, ale zase se to pak ruzně namaha, protože když máš horkej motor, tak do něj zas valíš ledovej vzduch pokud možno,
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
tak jsem mluvil s kamaradem co ma vystudovanou zatím motorařinu a říkal že učinost motoru je taky částečně daná rozdílem teploty motoru a směsi, motor a spalovani by mělo byt co nejteplejší do té meze aby se to nezadrřelo a naopak směs by měla byt co nejchladnější, tím dojde k největší expanzi, zvýšením teploty vody se zvýší i teplota oleje a celého bloku, taky se tím mín tepla vyzáří chladičem což je další zvýšení učinnosti.
			
			
									
						
										
						- 
				tomascz2
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 163
 - Registrován: pon 08.10.2007 00:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 1303
 
odtahovka jela jenom pro TDS a Galaxy tdi obojí tacho přes 500tis+JaraX píše:ale když ta pumpa ma 10cm v pruměru a je dlouha 15 tak proč bych si ju nevozil, a je na to potřba akorat křížák.tomascz2 píše:Jaro já jako nevím najedu v pruměru 1000-1500 každej týden a nevozím sebou autoservis. Snad každej kdo vyráží autem na dovolenou ví v jakým stavu auto je a jestli cestu vydrží. Dá se auto nechat prohlídnou v servisu pokud tomu nerozumím. No a na cestě se stejně většinou vysere to co nemáš, nebo potřebuješ zrovna ten klíč co nemáš sebou. Než se v tom autě hrabat někde u silnice není lepší to nechat odtáhnou někam do místního servisu. Místo hromady harampádí si vzít místo 100E 500E jako rezervu kdyby něco?JaraX píše: no jo, ale nová pumpa origo je hroznej ranec a když koupíš jetou nebo náhradu tak ti může sloužit stovky 1000km a nebo se vysere v pulce dovolene.
jako ja nevím, ja todle všecko vozim a mam to vše v rezervě nebo v dutinach a vubec mě to nějak neobtěžuje.
PS: pumpa možná stojí hodně ale odtah ten stojí batoh 2000x15bez DPH=?
sice jezdií 1500km týdně ale taky pro tebe čas od času jede odtahovka
u TDS v piči hlava - druhou mě nenapadlo vozit
u Galaxy- turbo uplně totalně na sračku - taky jsem ho neměl, blbec mohl jsem ho přehodit na odpočívadle na D1, vyčistit sání a frčet. Turbo se taky vejde pod sedačku
A mimochodem s odtahem se u obou počítalo a ni s jedním jsem se nechystal na dovolenou.
- 
				tomascz2
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 163
 - Registrován: pon 08.10.2007 00:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 1303
 
no hlavní duvodem proč el termostat jsou emisní normy, pomáhá řídit celý proces spalování, tím snižovat množství škodlivin . Samozřejmě má vliv na chod motoru a jeho provozní vlastnosti. Zasadním zpusobem neovlivneje učinnost motoru.JaraX píše:tak jsem mluvil s kamaradem co ma vystudovanou zatím motorařinu a říkal že učinost motoru je taky částečně daná rozdílem teploty motoru a směsi, motor a spalovani by mělo byt co nejteplejší do té meze aby se to nezadrřelo a naopak směs by měla byt co nejchladnější, tím dojde k největší expanzi, zvýšením teploty vody se zvýší i teplota oleje a celého bloku, taky se tím mín tepla vyzáří chladičem což je další zvýšení učinnosti.
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
zasadním sice ne, ale nějaky procentíčko uspoří, to je fakt.tomascz2 píše:no hlavní duvodem proč el termostat jsou emisní normy, pomáhá řídit celý proces spalování, tím snižovat množství škodlivin . Samozřejmě má vliv na chod motoru a jeho provozní vlastnosti. Zasadním zpusobem neovlivneje učinnost motoru.JaraX píše:tak jsem mluvil s kamaradem co ma vystudovanou zatím motorařinu a říkal že učinost motoru je taky částečně daná rozdílem teploty motoru a směsi, motor a spalovani by mělo byt co nejteplejší do té meze aby se to nezadrřelo a naopak směs by měla byt co nejchladnější, tím dojde k největší expanzi, zvýšením teploty vody se zvýší i teplota oleje a celého bloku, taky se tím mín tepla vyzáří chladičem což je další zvýšení učinnosti.
- 
				tomascz2
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 163
 - Registrován: pon 08.10.2007 00:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 1303
 
procentíčko joJaraX píše:zasadním sice ne, ale nějaky procentíčko uspoří, to je fakt.tomascz2 píše:no hlavní duvodem proč el termostat jsou emisní normy, pomáhá řídit celý proces spalování, tím snižovat množství škodlivin . Samozřejmě má vliv na chod motoru a jeho provozní vlastnosti. Zasadním zpusobem neovlivneje učinnost motoru.JaraX píše:tak jsem mluvil s kamaradem co ma vystudovanou zatím motorařinu a říkal že učinost motoru je taky částečně daná rozdílem teploty motoru a směsi, motor a spalovani by mělo byt co nejteplejší do té meze aby se to nezadrřelo a naopak směs by měla byt co nejchladnější, tím dojde k největší expanzi, zvýšením teploty vody se zvýší i teplota oleje a celého bloku, taky se tím mín tepla vyzáří chladičem což je další zvýšení učinnosti.
