Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od ericV8 »

nekdo voli hlavne design, ktery je na e39 proste dokonaly. a kdyz jsem jel dalku s E39 ve ktere mam komfort sitze, stejne tak E38, tak jsem rozlamanej nebyl ani z jedne. Sedacky jsou vesmes stejny :) myslim ze znatelnej rozdil tam pozna pouze nejaky opravdovy gurman BMW ...
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od patriot »

Já v e39 taky něco odjel, určitě sem nebyl rozlámanej, není to malé auto ( jasně že je menší jak e38). Jen bych oponoval, že je v tom sezení na píču, nepohodlné .. atd. Určo se v tom nechají jezdit dálky, zapnout tempomat .... uvelebil se ...a kochat se krásou krajiny :wink: A k tomu pořádnou motorizaci a nemá chybu.

Jinak ta nehoda té e38 750i, je fakt, že být to menší auto, s menším/lehčím motorem, tak se ta lampa na posádce "vyřádila" o dost více, pravděpodobně by nikdo nepřežil.

Na tohle je určo výhoda, být obklopen tou masou železa ... :twisted:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od JaraX »

ericV8 píše:nekdo voli hlavne design, ktery je na e39 proste dokonaly. a kdyz jsem jel dalku s E39 ve ktere mam komfort sitze, stejne tak E38, tak jsem rozlamanej nebyl ani z jedne. Sedacky jsou vesmes stejny :) myslim ze znatelnej rozdil tam pozna pouze nejaky opravdovy gurman BMW ...


tak když sou komfort sitze s lámáním tak je to pohoda, sedačky dělaj víc jak auto, jelikož ty zakladni nelamaci v E38 stojí uplně zahovno, po 100km jsem je vyhodil doprdele stejně jako nelamaci v E39
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od ericV8 »

tj mas recht, sedacky delaji hodne ...
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#85 Příspěvek od HAMANN »

DOEMIXXX píše:proc se tady siri hate a flame :?:

Smazal bych OT a nechal jen fakta...

Pokud chces smazat OT a nechat fakta nic ti tu nezbyde. Jen se tady chtěla jedna guma vytáhnout jaký má auto a ostatní jsou shity.
Navíc srovnávat E38 a E39 může jen absolutní neznalec nebo diletant. To nejde.
Můžeš porovnávat E38 a MB S, Audi A8. E39 a MB E, Audi A6.
To jako by si srovnával E46 a E39.
E38 i E39 jsou obě krásný kvalitní auta, ale každy pro jinou skupinu lidí a pro jiný účely....!!
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od ericV8 »

dovolim si sem mrsknout jednu z mych nejkrasnejsich fotek E39 :oops:
Přílohy
img7386_small.jpg
img7386_small.jpg (40.25 KiB) Zobrazeno 2181 x
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#87 Příspěvek od caknakis »

To se nám to tady pěkně rozjelo.... :cry:

Jak bylo výše napsáno, už z principu srovnávat E38 a E39 je blbost. Jsou to dvě různé auta zaměřené na zůzné zákazníky.
Mě osobně se třeba E39 po face líbí víc, než E38. Ale říkat že E38 je právoplatný cigánský povoz je blbost. Já sám třeba daleko více morgošů vidím ve starých orezlých pětkách.

Je to o tom, jak se kdo o auto stará. Když je na autě na první pohled vidět, že se o něho člověk stará, není orezlé a má alespoň trošku hezké kola a zachovaný lak a interiér, nikdo o něm neřekne, že je to cigánskéj povoz.

O tom, že je pětka sportovnější nikdo nepochybuje. Ale ruku na srdce, kdo z vás dokáže auto dostat na skutečnou hranu při sportovní jízdě? Myslím, že většinu z nás by v zatáčkách vyškolil perfektní šofér i s blbou ochcávkou. Pokud tedy sportovní jízdou nemyslíte rozjezd ze semaforů na zelenou.....

Proč se rozhodnout pro 7? Jako nejsilnější argumenty vidím více místa na zadních sedačkách, na šířku jak vepředu, tak vzadu, více výbavy za stejnou cenu, větší pohodní a lepší zvukovou izolaci. A také větší pasivní bezpečnost. Pětka má zase trošku líbivější design (věc pohledu), míň žere a má o pár litrů větší kufr. Ale ať se na to dívám z jakéhokoliv pohledu, tak prostě v případě 7 dostanete za méně peněz více auta bez zbytečných kompromisů.

Co se týká testů EURO NCAP, je opravdu jedna velká sračka. Na druhou stranu je dobře, že je dělají, alespoň to nutí výrobce vymýšlet stále leší bezpečnostní systémy, bohužel však tyto testy s reálnou havárií nemají mnoho společného. Jako příklad bych uvedl, když německý ADAC proti sobě poslal Audi Q7, které získalo v NCAP 4 hvězdy a Fiat 500, který má hvěz 5. Obrázek si udělejte sami, co skutečně rozhoduje a bezpečnosti a čanci na přežití. :wink: :
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od JaraX »

caknakisi, doufam že tím kufrem jsi myslel kombíka, jelikož E39 sedan ma 314litru a E38 ma 500 litru.
Jinak vicemene se da s tvým tvrzením souhlasit, akorat jsem slyšel strašně moc lidi co si koupilo E39 a nechtěli jezdit nijak extra hranu, jen chtěli pohodlne auto za malo penez, a tudle roli splnuje e38 určitě lip
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#89 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Já teda nevim,ale tohle je debata opravdu o ničem... :roll: Srovnávat dvě úplně odlišný auta je blbost... Jako obě to jsou dobrý auta,ale je jasný,že 7er bude někde jinde jak pohodlím,bezpečností atd... Zkrátka topic o ho... :D

Ale na druhou stranu je tu sranda,páč se tu zase hádáte jako malí kluci... :pivo2: Horší jako baby na trhu :P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#90 Příspěvek od Kail »

Na jednu stranu musím říct že tvrzení že e39 je designově dokonalá je opět jen názor někoho,podle mně je naprosto odporná a oktávii připomínající.Nebojím se říct že jedno z vůbec nejošklivějších bachratých a zakulacených BMW vůbec.Pravda,s M-packetem je to o mnoho lepší,ale pořád nemůžu říct že se mi líbí :sorry:

Na druhou stranu - pokud někdo nechápe naprosto evidentní rozdíl mezi e39 a e38 (jaraxi) tak je to taky docela smutný.Ty auta jsou naprosto odlišný,jak bylo řečeno,3er je sporťák,7er je limuzína,5er je něco mezi.Pro někoho blbost,pro někoho to nejlepší...

A bavit se o jízdních vlastnostech je uplně mimo,fakt si někdo myslí že e38 je víc sportovní a lepší na okruh než e39? :lol:

Srovnávat e38 s EDC a e39 bez něj?Děláš si srandu?Pak se taky koukni kolik stojí jeden tlumič s EDC na e38 a kolik normál na e39.To už ti pak nějak nesedí ta teorie s tím že na e38 je vše levnější co ? :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od JaraX »

Kail píše:Na jednu stranu musím říct že tvrzení že e39 je designově dokonalá je opět jen názor někoho,podle mně je naprosto odporná a oktávii připomínající.Nebojím se říct že jedno z vůbec nejošklivějších bachratých a zakulacených BMW vůbec.Pravda,s M-packetem je to o mnoho lepší,ale pořád nemůžu říct že se mi líbí :sorry:

Na druhou stranu - pokud někdo nechápe naprosto evidentní rozdíl mezi e39 a e38 (jaraxi) tak je to taky docela smutný.Ty auta jsou naprosto odlišný,jak bylo řečeno,3er je sporťák,7er je limuzína,5er je něco mezi.Pro někoho blbost,pro někoho to nejlepší...

A bavit se o jízdních vlastnostech je uplně mimo,fakt si někdo myslí že e38 je víc sportovní a lepší na okruh než e39? :lol:

Srovnávat e38 s EDC a e39 bez něj?Děláš si srandu?Pak se taky koukni kolik stojí jeden tlumič s EDC na e38 a kolik normál na e39.To už ti pak nějak nesedí ta teorie s tím že na e38 je vše levnější co ? :roll:


jenže na okruh nepatří ani E39 ani E38, obě auta sou těžky kurvy, měl jsem tu čest něco najet s M5 E39 a to auto je podle mě uplně nahovno, na normalni ježděni moc tvrdy i když jsem to měl na comfort a na sportovní jízdu zase šileně těžky, to už má větší smysl měkčí 540i, protože pokud chcu sportovní auto tak to jistí E36 M3, a M5ka je fakt nahovno, když jsem jezdil E60 M5 to už je uplně jiny kafe, měkoučky, pohodička, a po zmáčknutí M buttonu je z ní bestie,
EDC tlumič je sice drahej jako kurva, ale repase stojí celkem prd a navíc je těch tlumičů celá řit,a vzhledem k tomu že výdrž EDC tlumiče je zhruba 3x větší než u klasickyho tak není co řešit.
jako nemít v sedmě EDC ji ubere opravu hodně na komfortu i sport feelingu.

ja chapu ten rozdíl, E39 je prostě "levna" limuzina, je to přece jen vyšší střední třida. takže znovu tvrdím, s vybavenou 750i (s EDC) si klidně na okruhu troufnu na E39 540i.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#92 Příspěvek od Kail »

Já ti nic z toho neberu,jen se nemůžu zbavit pocitu že si tady honíš ego na novějším autě :wink: .

Ono říct že si s vybavenou 750i troufneš na nevybavenou 540i jde lehce.
Já si taky troufnu s 525TDS na 316i,ale jako frajer si nepřipadám,protože to je nerovnocenej soupeř...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od JaraX »

Kail píše:Já ti nic z toho neberu,jen se nemůžu zbavit pocitu že si tady honíš ego na novějším autě :wink: .

Ono říct že si s vybavenou 750i troufneš na nevybavenou 540i jde lehce.
Já si taky troufnu s 525TDS na 316i,ale jako frajer si nepřipadám,protože to je nerovnocenej soupeř...


tak je jasny že 740i nepojede 540i protože váží o 250kg víc, ale to je celkem logicky, jen beru stejny auta za stejnou cenu, což odpovida,
ale to je jedno, nic si tu nehoním, mě to je uprdele, jen mi tu jde o lidi kteří chcou komfortní auto a koupí si E39 protože se všichni bojí jak je E38 sežere, jak se s tím bude špatně parkovat, jak na to budou drahy díly a ono je to naopak.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#94 Příspěvek od Kail »

No právě o tom to je,asi se shodem na tom že 740i není rychlejší než 540i.Věřím tomu že 750i rychlejší bude,jenže tam už máš náklady na provoz někde uplně jinde,nebo snad ne?A samo o sobě to že je 7er o dost těžší mluví samo za sebe.Prostě 5er je sportovně lazená limuzína,každý to tak bere,každý to uznává a nikdo s tím nemá problém.Navíc je míň nápadaná,což je pro mnoho lidí taky plus.

Sedma je reprezentativní kus auta,je velká,je pohodlná,na dálnici je rychlá a nic víc po ní nikdo nechce.Proč myslíš že není M7?Protože i soudruhům v BMW to asi připadá jako blbost (i když dnes,v době X6M je M7 asi ještě docela dobrý nápad :) )...

Navíc se tu bavíme o starých pekáčích za pár šupů,v době výroby těhlech aut byla cena sedmičky taky uplně jinde než cena pětky...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od JaraX »

Kail píše:No právě o tom to je,asi se shodem na tom že 740i není rychlejší než 540i.Věřím tomu že 750i rychlejší bude,jenže tam už máš náklady na provoz někde uplně jinde,nebo snad ne?A samo o sobě to že je 7er o dost těžší mluví samo za sebe.Prostě 5er je sportovně lazená limuzína,každý to tak bere,každý to uznává a nikdo s tím nemá problém.Navíc je míň nápadaná,což je pro mnoho lidí taky plus.

Sedma je reprezentativní kus auta,je velká,je pohodlná,na dálnici je rychlá a nic víc po ní nikdo nechce.Proč myslíš že není M7?Protože i soudruhům v BMW to asi připadá jako blbost (i když dnes,v době X6M je M7 asi ještě docela dobrý nápad :) )...

Navíc se tu bavíme o starých pekáčích za pár šupů,v době výroby těhlech aut byla cena sedmičky taky uplně jinde než cena pětky...



750i a 740i ma skoro stejny naklady, resp jde o to jak se s tím jezdí, v nizkych otačkách žere min 750i, ve vyšších zase žere jako rakovina, mě třeba jediny co mě sere na mym autě je že to je V8 když jsem něco najel z V12, už vím že přiští auto bude jedině V12.
M7 není proto že 760i vyklepe Sko a S8ku jak nic. mě už postrada smysl i ta M5, teda E39, na těch novych M něco je, ten elektronickej podvozek děla sakra hodně, E34 M5 jsem nikdy nejel ale věřím že to bude bomba, že to bude narozdíl o M5 E39 ještě hodně sportovní auto.
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#96 Příspěvek od ericV8 »

odporna ? az tak ... no teda. Kazdy nemuze mit stejny vkus, to je jasny, jak by to vypadalo, kdyby vsichni klubaci meli treba E34 nebo e38, ze :)
a srovnat E39 s ochcavkou tos teda posr.. :lol: :mad:
KrutaSedma
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: pát 26.03.2010 01:00

#97 Příspěvek od KrutaSedma »

Se furt hadate :D Hele ja ted resim uplne stejnej problem.Zejtra mi konecne vratej ridicak a ja na zacatku cervence tutove kupuju novy bavo ted mam 320i :mad: ale proste si nemuzu vybrat mezi petkou 528i nebo sedmickou 740i 4.4l. Vim ze e38 je naprosto uzasny auto otec ho pred 8 lety mel 735 ale praskla mu hlava to byla otcova chyba no ale nejvic mi vadi ta automaticka prevodovka je hrozne malo sedmicek s manualem kdyz se vysere prevodovka tak končim. No tak prave proto sem vic naklonenej k ty petce 2,8 litr jede dobre, nevite jestli se sere2.8?, mam ted v podstate stejnej motor ve trojce a to je 2 litr :mad: hroznej smejd...
No a taky spis ta petka protoze je levnejsi mam jenom 70 koliku a petku sem nasel za 50 000 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8020409 nebo http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/7939598 ta sedma je krasna :?
KrutaSedma
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: pát 26.03.2010 01:00

#98 Příspěvek od KrutaSedma »

uz se nemuzu dockat novyho baaawa :D :D :D :D
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Marten »

Tak nějak se tu asi vytratilo co chtěl Jarax původně říct. A bylo to myslím to, že pokud se člověk rozhoduje při koupi auta mezi BMW 5 a 7 že je ve všech ohledech rozumnější koupit 7.
Každému pochopitelně vyhovuje něco jiného ovšem musím mu dát za pravdu, že kupovat E39 v sedanu je nesmysl.
Měl jsem několik E39 a všechny byly kombi a pokud bych nepotřeboval do práce kombi tak se ani vteřinu nerozhoduju a koupím si 7er kvuli všem kladným faktorům které Jarax napsal.
To je můj názor a zbytek už byl popsán...

Jinak ať si každej koupí co chce. Třeba Fiata nebo Simsona. . :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od JaraX »

KrutaSedma píše:Se furt hadate :D Hele ja ted resim uplne stejnej problem.Zejtra mi konecne vratej ridicak a ja na zacatku cervence tutove kupuju novy bavo ted mam 320i :mad: ale proste si nemuzu vybrat mezi petkou 528i nebo sedmickou 740i 4.4l. Vim ze e38 je naprosto uzasny auto otec ho pred 8 lety mel 735 ale praskla mu hlava to byla otcova chyba no ale nejvic mi vadi ta automaticka prevodovka je hrozne malo sedmicek s manualem kdyz se vysere prevodovka tak končim. No tak prave proto sem vic naklonenej k ty petce 2,8 litr jede dobre, nevite jestli se sere2.8?, mam ted v podstate stejnej motor ve trojce a to je 2 litr :mad: hroznej smejd...
No a taky spis ta petka protoze je levnejsi mam jenom 70 koliku a petku sem nasel za 50 000 http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8020409 nebo http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/7939598 ta sedma je krasna :?


tak jako automat je spíš vyhodou, sedma v manualu stojí za prd, manual patří do trojky, max do té pětky, ale do sedmy fakt ne, hlavně jde o to že pokud se ti vysere spojka a dvouhmotnej setrvák tak je to mnohem větší investice než repase automatu, nehledě na to že automat seženeš za 10litru v pohodě. Takže naklady automat versus manual sou to samy.
Odpovědět