kyo píše:na mě osobně téměř jakákoli e38 působí v dnešní době už jako starej křáp, právoplatnej cikánskej povoz.. sorry. vzhled určitě neni její deviza i když věřím že s osmiválcem si jí člověk zamiluje.. e39 byť je to taky nuda a nijak zvlášť hezký auto je přeci jen designem trochu vepředu a po fl z posledních roků výroby ještě ujde, byť je na něm v každym případě ten věk znát. nejpokrokovější co se týče designu z téhle éry byla e46 a povedený fl, který to auto posunul o generaci dál..
Evidentně si velký fanda značky,
- čím novější tím lepší - ach jo, takže ochcávka je zase nejlepší
jak nemusím ericaV8 jelikož mě parkrat pěkně nasral tak tady ma aspon rozumnej nazor, sice se mu E39 víc líbí, což nechapu, ale jeho nazor, tak aspon uzná že E38 je někde jinde. Klobouk dolů.
ale tvrdit že je E38 to je fakt moc jo proti F01 je zastarala jak svina,
A co řekneš na to že E38 měla nejdřív plechový ramena a E39 od začátku hliníkový a aby se jí E38 aspoň trochu vyrovnala a šla aspoň trochu s dobou tak jí potom dali taky hliník.... !
HAMANN píše:A co řekneš na to že E38 měla nejdřív plechový ramena a E39 od začátku hliníkový a aby se jí E38 aspoň trochu vyrovnala a šla aspoň trochu s dobou tak jí potom dali taky hliník.... !
jakej hlinik? všechny E38 maj přední ramena plechovy a zadní hliníkový, at je to 1994 nebo 2001, ramena sou furt stejny.
Takže E38 měla i po faceu plechový ramena? Myslel jsem že aspoň potom dostala hliníkový, tak to je ovšem podvozkově na úrovni E36, tak nevím kde vidíš ten pokrok oproti E39?
Co jsou ty plechový ramena?? To jako když bych řekl že jsou ze dřeva a nakonec napsal, že nejsou ze dřeva ale z dubu plech můžeš mít jak hliníkovej tak ocelovej
HAMANN píše:Takže E38 měla i po faceu plechový ramena? Myslel jsem že aspoň potom dostala hliníkový, tak to je ovšem podvozkově na úrovni E36, tak nevím kde vidíš ten pokrok oproti E39?
a že je něco z hliníku tak je to lepší jo? to bych teda netvrdil, zrovna s hliníkovýma ramenama je problém že hovno vydrží. Aha tak ok, E39 je podvozkově někde na vrcholu a E38 je na urovni E36, ok osle
HAMANN píše:Takže E38 měla i po faceu plechový ramena? Myslel jsem že aspoň potom dostala hliníkový, tak to je ovšem podvozkově na úrovni E36, tak nevím kde vidíš ten pokrok oproti E39?
btw když už chceš porovnávat, nevím který auto má hřebenový řizení stejně jako E36, a maticový si zasloužily jen V8 a M5 co vím.
podovzek na e38 mi naprosto vyhovuje... presedlal sem z e34, puvodne sem chtel e46, ale po svezeni sem si pripadal jak v tanku, takze sem sel do e38, ktera mi prijde i vic obratna nez e34 a pritom jeste lip tlumi.
kua to sou argumenty za kazdou cenu nejakej ale jo sranda musi byt ano e38 je nejlepsi auto na svete , kdyz ti to vsichni rekneme budes klidnejsi pak ?
a jestli je v bloku motoru m70 m 73 vahovej rozdil jako prase tak teda jo , ja uvadel cisla suchych bloku , pac ten zbytek ktomu jak automat altik a nevim co jeste nevazi jinak u modelu
jinak tema rady proc nekoupit e39 a e38 se ti nejak zvrtli
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
to Jarax: Začal sis TY osle, nic tady neporovnáváš ale jen pomlouváš E39 jakej je to shit! Přitom obecně se píše že E39 je celkově nejlepší Bmw co kdy vyrobily......! Běž už radši spát!
MattyX píše:kua to sou argumenty za kazdou cenu nejakej ale jo sranda musi byt ano e38 je nejlepsi auto na svete , kdyz ti to vsichni rekneme budes klidnejsi pak ?
HAMANN píše:to Jarax: Začal sis TY osle, nic tady neporovnáváš ale jen pomlouváš E39 jakej je to shit! Přitom obecně se píše že E39 je celkově nejlepší Bmw co kdy vyrobily......! Běž už radši spát!
no to bych chtěl vidět kdo to napsal, když E38 je proti E39 uplně někde jinde, nebo v čem je podle tebe E38 horší? zatím jsi neřekl jediny faktor.
MattyX píše:kua to sou argumenty za kazdou cenu nejakej ale jo sranda musi byt ano e38 je nejlepsi auto na svete , kdyz ti to vsichni rekneme budes klidnejsi pak ?
a jestli je v bloku motoru m70 m 73 vahovej rozdil jako prase tak teda jo , ja uvadel cisla suchych bloku , pac ten zbytek ktomu jak automat altik a nevim co jeste nevazi jinak u modelu
jinak tema rady proc nekoupit e39 a e38 se ti nejak zvrtli
převodovka pro v12 je těžší jak pro R6, V12 má větší altík, větší klimakompresor, prostě je tam větší všecko a tydle věci dělaj z 750i nejtěžší motor.
MattyX píše:tak tech 100kg co by tam mohl byt rozdil odecti od vahy , to co ti zbyde . tomu dej kinetiku 200km/h jak tam psali a tvrd mi ze to neprerazi lampu
ale šak to tu nikdo netvrdí, sice každá troška dobrá, ale jeslti je to 728i nebo 750i si myslím že už moc rozdíl není, ale jestli je to E38 nebo E39 rozdíl bude, přece jen E38 je má větší vyztuhy, širší karoserii, širší sloupky, vyšší prahy, apod, to hraje pro ni, E39 by zase teoreticka mohla byt lepší do překážky ktera neuhne.