Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problemy e38 - uz nevim co dal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 676
- Registrován: stř 19.01.2005 01:00
- Bydliště: Závodí
- Klubové ID: 705
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte, mam e38 750i, která je v perfektním stavu, ale ted porad vyhazuju penize za nejaky zkouseni, ale nic nepomaha.
Kdyz je auto studený, tak se mi rozsviti kontrolka airbagu a prestane mi fungovat radio, nemohu ovladat televizi, nejde tempomat, zadni roletka nereaguje, prevodovka vydava pisklavy zvuk a kdyz zmazknu klason, tak netroubi, ale pohasne ta kontrolka airbagu. Po kompletnim zahrati vozidla kontrolka airbagu zhasne a vse zacne fungovat na jednicku.
Vymenil jsem filtr a olej v prevodovce, vymenil jsem baterku, která byla asi 4 mesice stara. Kdyz tam totiz byly tyhle chyby, tak ukazovala 10V a postupne se to zvysovalo na 14V. Tak jsem nechal vymenit i regulator v alternatoru. Ted jezdim s merakem na baterce a vse OK. Bohuzel problem z kontrolkou stále přetrvává. Již jsem vyhodil 15 000Kč a už jsem z toho nešťastný. Prosím o pomoc, jestli nemate nejakou radu.
PS: pouzivam dodelane angel eyes, neorygo facelift zadni svetla a handsfree nokia ck-7w.
Predem dekuji za vsechny rady.
Kdyz je auto studený, tak se mi rozsviti kontrolka airbagu a prestane mi fungovat radio, nemohu ovladat televizi, nejde tempomat, zadni roletka nereaguje, prevodovka vydava pisklavy zvuk a kdyz zmazknu klason, tak netroubi, ale pohasne ta kontrolka airbagu. Po kompletnim zahrati vozidla kontrolka airbagu zhasne a vse zacne fungovat na jednicku.
Vymenil jsem filtr a olej v prevodovce, vymenil jsem baterku, která byla asi 4 mesice stara. Kdyz tam totiz byly tyhle chyby, tak ukazovala 10V a postupne se to zvysovalo na 14V. Tak jsem nechal vymenit i regulator v alternatoru. Ted jezdim s merakem na baterce a vse OK. Bohuzel problem z kontrolkou stále přetrvává. Již jsem vyhodil 15 000Kč a už jsem z toho nešťastný. Prosím o pomoc, jestli nemate nejakou radu.
PS: pouzivam dodelane angel eyes, neorygo facelift zadni svetla a handsfree nokia ck-7w.
Predem dekuji za vsechny rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
to s tim nema co dělat.. to co popisuješ vypada na zkrat na sberrnici. pokud to reaguje na klaxon tak prvni co udelej je odpoj tlačitka na volantě. prostě zahod airbag i s tema tlacitkama a jed to projet... protože když něco kratne sbernici tak maš prostě smulu, tak ti pulka veci nepude.. nebo pude blbě. a pokud to ovlivnuje i převodovku tak zkus si pujčit jakekkoli jine budiky... ty totiž ovladaji a překladaji veškere sbernice v autě... grund modul bych asi nechal napokoji protože to je jen pixla ničeho. to jen spina věci jako proudově a stara se o prostě napajeni okruhu a všech blbin... ale jen na bazi připojovani/odpojovani napětí... po sbernici sice komunikuje... no pokud to nejsou tlačitka tak prostě chodit od jednotky k jednotce a odpojovat než dojdeš na to ktera to je. nebo napiš a dojed..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 676
- Registrován: stř 19.01.2005 01:00
- Bydliště: Závodí
- Klubové ID: 705
- Kontaktovat uživatele:
Tak ta blbost byla v elektrice zapalovani. Dal jsem to Inveltu na Jeremiasce a tam je pan Slama, ktery se choval velice profesionalne a vse bylo diky nemu na jednicku.
Nový modul elektriky byl za 1700kč a cukani zpusobovala dira v hadici sani za 1500Kč. S praci to stalo 4800Kč a tedy 20l benzinu, ale auto je tak jak ho znam a jezdi naprosto perfektne.

Nový modul elektriky byl za 1700kč a cukani zpusobovala dira v hadici sani za 1500Kč. S praci to stalo 4800Kč a tedy 20l benzinu, ale auto je tak jak ho znam a jezdi naprosto perfektne.


