Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě e38 (2.5tds/3.0d/2.8i)
Ahoj, jsem tu nový a rád bych upozornil, že před založením tématu jsem hledal, ale tak nějak odpovědí moc nenašel. Jestli jsem přehlédl, tak pardon. Již delší dobu šilhám po sedmičce tak okolo 100kkč + něco vedle na případnou opravu. Dost dlouho jsem přemýšlel co za motor. Sice najezdím jen okolo 2000 měsíčně a to většinou jen po městě. Nejsem nějaký závodník, ikdyž mi teda občas rupne v kouli. Momentálně jsem majitelem toyoty camry 3.0 s automatem a tam je město mezi 12-16 litry. V této hranici bych se rád udržel. Rád bych si vybral jeden z těch tří motorů co jsou v nadpisu. Říkám, že to nemusí bejt raketa, většinou když jedu po dálnici tak kolem 160ti. Tak nějak mě to stále táhne více k benzínu i kvuli tomu v jaké jsem cenové kategorii. Za kolik jezdí ta 2.8? Koukal jsem na mobile.de, autoscout24.de a tam se papírová spotřeba pohybovala mezi 12-14 litry, souhalsí? Nebo to papá víc? 3.0 už je skoro na 20ti, to už bych moc nechtěl. Zdůrazňuji, že se jedná o papírové hodnoty. 2.5tds je prej líná, ale mě by to možná stačilo. 3.0d o té jsem toho moc nenašel. Prej u naft dříve odcházejí automaty? Takže i z tohoto důvodu bych raději ten benzín. Klidně napište za kolik jezdíte s jinými motorizacemi. Doufám, že jsem nikoho moc nepobouřil, když chci bmw a při tom koukám na spotřebu. V případě koupi, na co si má dát laik bacha? Díky moc.
Třeba tento se mi tuze líbí http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/7930646
Třeba tento se mi tuze líbí http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/7930646
Ahoj, jsem tady taky relativně nový, ale vlastním 728i, automat a co se spotřeby týká tak spokojenost. Mám sice najeto jen něco málo kolem 2tis km, ale Cheb - Plzeň cca 130km z toho cca 50% dálnice spotřeba tam 7,8l a zpět 8,5 bez nějaký ekonom jízdy, prostě normálka do 120km/hod, na dálnici 140km/hod tempomat. Stejně tak i cesta do Prahy a pod. Jinak auto užívam výhradně po městě, za dobu co jezdím průměrná rychlost 39km/hod
a spotřeba do 10,5ltr. Takže jsem s tím max. spokojenej. Předtím jsem měl omega 2,6 V6 a spotřeba minimálně o litr větší ve všech režimech a bavor jede rozhodně líp a o komfortu ani nepíšu. Tak jen názor krátkodobého uživatele 


jenom bych upozornil, že neni město jako město....za 13 muzes jezdit po Praze akorat tak v sobotu....zkus projet Prahu ze severu na jih v patecnim dopravnim kolapsu...a na tech 20 se dostanes
nerikam ze to tak zere porad....jezdim denně do prace do centra....asi 8km...mam tam plyn, takže to neřešim...ale v benzinu sem jezdil za 16-18
jinak mam 4.0 M60....novejsi 4.4ka zere min...

nerikam ze to tak zere porad....jezdim denně do prace do centra....asi 8km...mam tam plyn, takže to neřešim...ale v benzinu sem jezdil za 16-18
jinak mam 4.0 M60....novejsi 4.4ka zere min...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
ani jeden z tech poj... 6ti valcu nekupuj kup si V8 bez vanosovou 4.4 a mas klid da se jezdit za super penize a kdyz chces muzes tomu nasolit slusne protoze 286k je stado slusny a kdyz hooodne resis spotrebu dej to do lpg a jezdis za spotrebu felicie s vykonem jak krava pac na lpg s primym vstrikem to jede jako na benal vyzkouseno se 100rmem mel stejny jako ja auto akorat na lpg a je to pecka ale jak rikam jestli jde o spotrebu muzes jezdit i za 9.2
a to sem jel; predpisovych 90 a 130 na dalnici do tabora
kazdopadne rano do prace v zime prumer 28.8 a to bylo 5km tam a 5 zpatky


kazdopadne rano do prace v zime prumer 28.8 a to bylo 5km tam a 5 zpatky





party_boy píše:A proč jsou poj...? Jestli se můžu zeptat?
co chces slyset proc sou oba naftaky podotykam 13 let stary naftaky na hovno ??? nebo proc si nekoupit vice jak 2t auto s motorem vhodnym do 3er ??? nevim je to pro to ze sice mozna usporis 2 l benalu na 100 km ale jizda je o hovne zalezi co ocekavas jestli jizdu nebo "jizdu"
nejlepsi je kontaktovat nekoho kdo to ma a poradit se snim zkus
http://www.7er.cz tam nahod ze bys potreboval ukazat jak co jezdi a co to vsechno ma a dela

http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=1187
KAMIL740 píše:party_boy píše:A proč jsou poj...? Jestli se můžu zeptat?
co chces slyset proc sou oba naftaky podotykam 13 let stary naftaky na hovno ??? nebo proc si nekoupit vice jak 2t auto s motorem vhodnym do 3er ??? nevim je to pro to ze sice mozna usporis 2 l benalu na 100 km ale jizda je o hovne zalezi co ocekavas jestli jizdu nebo "jizdu"
nejlepsi je kontaktovat nekoho kdo to ma a poradit se snim zkus
http://www.7er.cz tam nahod ze bys potreboval ukazat jak co jezdi a co to vsechno ma a dela) zkus si 4.4 a 2.8 a 2.5tds a treba i 3.0d pak uvidis co je nevic a nejlespi pro tebe a povykladej si s majiteli kazdej si myslim ze bude tocit svy ale obrazek si musis udelat sam jinak topic o benziv vs nafta
http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=1187
No.. mě by jen zajímalo kolik z Vás skutečně porovnalo reálně v autě a na silnici jak moc na hovno jede 2.8i a jak moc je to vzdálený od 4.0i (4.4i)

Ta červená sedma, ketrá se Ti líbí je moje, jestli chceš cinkni a přijď si to vyzkoušet na vlastní kůži! (606 715 560)
hmm.. asi to fakt vyznělo úplně jinak než jsem to myslel..
6 válcová 2.8i nejede v 7er zdaleka tak špatně jak se o ní všude píše a ani rozdíl ve spotřebě nejsou jen pouhé 2 litry.. Podle mě je to lepší varianta než nafta, kterou osobně v BMW nemusím a rozhodně lepší než przniění plynem, kterej patří do sporáku a ne do auta.. Tak a do mě 


tak mi povedz, kolko plynovych verzi si porovnal s tou tvojou, ked vies ze to je przneni ? 2,8 motor je dobry do trojky, tam je veelmi slusny, ale v dvojtonovej sedmicke ? Ja majitelov tychto motorov neodsudzujem, ale sam by som si nikdy 2,8 v sedmicke nekupil. Je to proste slabota so spotrebou trojlitra alebo stvorlitra.
7er. True definition of luxury. Yours.
100RM píše:tak mi povedz, kolko plynovych verzi si porovnal s tou tvojou, ked vies ze to je przneni ? 2,8 motor je dobry do trojky, tam je veelmi slusny, ale v dvojtonovej sedmicke ? Ja majitelov tychto motorov neodsudzujem, ale sam by som si nikdy 2,8 v sedmicke nekupil. Je to proste slabota so spotrebou trojlitra alebo stvorlitra.
Tady ale vůbec nejde o to, že by snad 4.0i v plynu jela nějak výrazně hůř než bez něj, věřím že ne a ano, přiznávám žádnou takouvou 7 s plynem jsem ani neřídil (jen 320i a 525i - a tam došlo i na úbytek výkonu mimo jiné, nustále se opakující prolémy) ale nemůžu se nějak ztotožnit s jedním s nejkrásnějších BMW všech dob, který jezdí na toto palivo, který bych opravdu přenechal jen majitelům žiguliků a podobných povozů..
Neberte to prosím nějak špatně, na nikoho tím neútočím, je to jen a jen můj názor!
Já osobně jsem se radši vzdal V8 pro jeho vyšší spotřebu a zvolil R6 protože skutečně není pravda že by na tom byly se spotřebou stejně.. A i když vím že mi to tu nikdo neuvěří, výkon 2.8i je pro 7 dostačující. Jezdím s ní jak po městě v nekonečných kolonách na jedničku a na dvojku tak na dlouhé trasy cca 1000km s tempomatem 160 - 180 km/h a spotřebu mám v rozmezí 8 - 12 l/100km. Skutečně toto V8 dokáže taky?
100RM píše:tak mi povedz, kolko plynovych verzi si porovnal s tou tvojou, ked vies ze to je przneni ? 2,8 motor je dobry do trojky, tam je veelmi slusny, ale v dvojtonovej sedmicke ? Ja majitelov tychto motorov neodsudzujem, ale sam by som si nikdy 2,8 v sedmicke nekupil. Je to proste slabota so spotrebou trojlitra alebo stvorlitra.
Měl jsem 2 sedmy z 2.8 jak manuál, tak automat a byl jsem velice spokojen - nutno ale podotknout že to bylo auto na každodenní ježdění do práce, výkon dostačoval bohatě, závodák to není, ale to podle mě není žádná er7, když jsem se chtěl projet, tak jsem vytáhl m3, kdybych měl mít sedmu jako jediné auto tak také volím raději v8, ale pro mě bylo jako druhé bmw a to sloužilo jako auto do práce, takže za mě spokojenost