Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vibrace automatu E38 740i 2001
Zdravim. Chtel jsem se pozeptat: Kdyz jedu klasicky v poloze D tak zhruba mezi 1500 az 1800ot/min jdou docela silne vibrace od spodku vozu vicemene kdyz jemne pridam plyn v tom rozmezi otacek kdyz povolim hluk ustane. Je to asi na nejvyssi prevodovy stupen protoze to odpovida rychlosti tak 80 az 100km/h. Pokud to podradi uz zadny hluk neni! A pokud dam razeni automatu D+S vibrace taky nejsou! Ale na tom D+S to jezdi tak agresivneji a to taky porad nepotrebuju. Asi to bude tim ze jinak radi. Trosku me to stve protoze vuz byl celou dobu servisovan v Renocar Brno a to si myslim ze by to melo byt v cajku. Zacalo mi to delat ted nedavno predtim byl klid. Jo a ty vibrace maji zvuk jak jedete po vyfrezovane ceste pred pokladkou noveho koberce uplne stejne tak neprijemne!!! Najeto ma 170 tis.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...
S tim kardanem me to taky napadlo. Byla by to ta levnejsi variantaSnejk píše:a co středove uloženi kardanu? to se projevuje taky při rozjezdu vibracema jakoby " z pod loketky" a vlastně to vibruje celym autem dosti.. a taky jen občas chvilkově a někdy...
jinak zkontrolovat hladinu oleje... a stav .. a diag
to že to je servisovaný v renocaru... oni kolem te převodovky beztak chodili po špičkach a nesrali se do ni dokud fungovala .. oni ji tam nechodi preventivně hladit leštit a něco na ni měnit... ono to ani moc nejde a do toho oleje rejpat taky neni zrovna idealni. takže se nediv že na nic nepřišli prevnentivně. oni sami maji hlavně v předpisech se ty převodovky nevšímat protože tam je "doživotní náplň" to kdybys jezdil jinam tak by se ti o ní možná zajímali, ale bmw to vubec nezajima protože prostě se počítá že převodovka přežije auto (rozuměj zaruku) a pak at třeba skoči z okna, to neni jejich věc a spiš sou radi že pak maji kšeft...



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
u M60 mas pet moznosti co muze delat vibrace
nejcasteji - stredove ulozeni na kasi, spatna hardy spojka
mene casteji - homo
kloub vzadu u diferu, urvane silenty na prevodovce
teoreticky - vyskubly silent motoru
nic vic tam neni a v servisu ti to "okem" nikdo nezkontroluje protoze mezi vyfukem a kardanem mas hlinikovy dekl proti zaru a rekni mi ktery servis ti preventivne sunda vyfuk aby zkontroloval stredove ulozeni ...
nejcasteji - stredove ulozeni na kasi, spatna hardy spojka
mene casteji - homo

teoreticky - vyskubly silent motoru
nic vic tam neni a v servisu ti to "okem" nikdo nezkontroluje protoze mezi vyfukem a kardanem mas hlinikovy dekl proti zaru a rekni mi ktery servis ti preventivne sunda vyfuk aby zkontroloval stredove ulozeni ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3778
- Registrován: sob 13.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno - Kénig
- Klubové ID: 1432
- Kontaktovat uživatele:
problem je ze to dela jen a pouze na paty prevodovy stupen v rychlosti kolem 90ti km/h kdy jsou otacky +- 1500. v jinych rezimech ci otackach se nic podobneho neprojevuje, ani na nizsi prevodove stupne.
Mel jsem velke podezreni na problem s menicem, kdy misto toho, aby po pridani plynu nechal menic proklouznout do cca 1800ot/min ci jeste vys, tak ho necha zamceny a dusi zatizeny motor v relativne nizkych otackach. Nevim jak moc by tato teorie mohla odpovidat realite, ale kdyby to bylo neco z popisovanych veci, projevilo by se to i v jinych jizdnich rezimech, pripadne stejnych otackach, ale na jinych prevodovych stupnich. Nebo se pletu?
Mel jsem velke podezreni na problem s menicem, kdy misto toho, aby po pridani plynu nechal menic proklouznout do cca 1800ot/min ci jeste vys, tak ho necha zamceny a dusi zatizeny motor v relativne nizkych otackach. Nevim jak moc by tato teorie mohla odpovidat realite, ale kdyby to bylo neco z popisovanych veci, projevilo by se to i v jinych jizdnich rezimech, pripadne stejnych otackach, ale na jinych prevodovych stupnich. Nebo se pletu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
ten menic je taky moznost, ale uz ponekud drazsi ... kardan ma na sobe ty gumove srance prave proto aby se ti vyskublo to ulozeni za 1700 a ne hned prevodovka za 100t
ja jsem to delal loni, ale u me byl problem spis v tom ze jsem mel pridreny kriz na kardanu + KO to ulozeni. Projevilo se to rozvibrovanim asi pri 80kmh, mlatilo to pekne uz do kastle
ja bych zacal tim nejlevnejsi - kardanem, kdyz to nepomuze tak jit dal po vetsich pruserech jako je ten menic treba
ja jsem to delal loni, ale u me byl problem spis v tom ze jsem mel pridreny kriz na kardanu + KO to ulozeni. Projevilo se to rozvibrovanim asi pri 80kmh, mlatilo to pekne uz do kastle

ja bych zacal tim nejlevnejsi - kardanem, kdyz to nepomuze tak jit dal po vetsich pruserech jako je ten menic treba
mě to dělalo na e39 taky a zacalo to jak řikáš při rychlostti zhruba 100Km/h na pětku a pak to přestalo při cca 120. Bylo to opravdu uložení kardanu. Bylo úplně na padrť a fakt za pět dvanáct mi na to přišli. Přikláním se taky nejprve ke kontrole uložení kardanu. Je to nejpravděpodobnější a asi nejlevnější 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
protože se zvednou otáčky a ve vysokejch to neděla... je na to určitá rezonanční frekvence. jinak je kardan vyváženej a neděla bordel.. ale v určitym momentě se rozkmitá. to maš to samý co křivý kotouče, špatný nápravy nebo nevyvažený kola... taky je klid než se to v cca 80-100 rozkmitá.. jenže u kol nepřeřadíš
aby byl klid...

Caute chlapi. Zatim jsem s tou 7 nic nedelal.
Ty vibrace u automatu ale je zajimavy poznatek u Martena ze i pri podrazeni se otacky kardanu nemeni.........................tudiz by to kardan nemel delat ale zas na nej pusobi po podrazeni jine momenty atd takze tezko soudit. Ale jestli muzu pridat zajimavost kdysi jak jsem jeste vlastnil E30 324td (celkem dobry motor to byl na ty roky) tak jsem nechal strikat spodek (Tlumex plast) a borec co to strikal tak to pekne vzal i s kardanem!!!!!! Vubec ho nezakryl (neuvedomil si to) a natrikal spodek vozu i s tim kardanem ale kardan byl zastrikany jen z pulky!!!!!!!!!!!!!! Ta druha polovina jakoby od tunelu zvrchu tam to bylo ciste. Sjel jsem z rampy rozjel se domu a ujel jsem tak max pul kilometru a myslem jsem ze se to auto rozpadne!!!!!!!!!!! Ty vibrace byly neskutecne!!!!!!!! Takze zpatky na kanal ciste hadry,10 l technickeho benzinu a kompletne ten kardan umyt. A bylo po vibracich!!!!!!!!!
Na tom kardanu byly nalepeny takove obdelnikove tenke vyvazovaci zavazicka ruzne po cele delce takze asi to neni zadna sranda ten kardan vyvazit a sebemensi odchylka je asi velky problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 







A ani s tim nejezdim samozrejme!!!!!!!!!!!!!
Nejsem zas takovy barbar abych to trapil ale musim to nechat zjistit protoze jezdit s V8 210kW to je neco uzasneho..........................Doufam ze se dal nic nepokazi nemam s benzinama moc velke zkusenosti vlastnil jsem vzdy vyhradne diesely!!!!!! Posledni byl a jeste ho mam E 39 530d. Ten vykon co ten diesel dava a spotreba ...................... netreba komentare







Cau cau. Jak napsal Snejk mrknout na kardan (ulozeni),stav oleje a diagnostika. Nic jineho bych nepodnikal a nemyslel hned na spatny automat.crave007 píše:cau no tam me to prozvemu dela neco podobnyho na E39 ale na volnobeh a nebo na nakych nerovnostech.... a pripada me ze to je automat protoze kdyz preradim treba na R tak to nedela


