Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

AUTOMAT E 65 745 I ZAČLA KOPAT

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
jedinebmw

#21 Příspěvek od jedinebmw »

Vlasta píše:Pokud si objednáte novou převodovku v BMW, stejně na 80 % dostanete AT agregát (repas dělaný u výrobce).
repas dělaný u výrobce není oprava v pravém slova smyslu ze staré převodovky použíjou jen obal všechno ostatní jde do šrotu a to jen obaly z převodovek které měly najeto max 50tkm protože i obal podléhá opotřebení
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od FilM »

Mno take se tedy pridam - v E38 je dle meho nazoru prevodovka trochu problematicka. Nepletuli-se ak je od GM a vseobecne neni zrovna slavna svoji kvalitou. uvadena "lifetime" olejova napln je problem - doporucuje se menit casteji. Me odesla v cca 120 000 km velmi peclive servisovaneho auta - utrhla se zpatecka (pry caste u dieselu-mozna kroutak v nizkych otackach na zpatecku). Nakonec se opravovalo. Problem byl v drobnych castech ktere potom prevodovkou putovaly - pres nekolikanasobne cisteni a proplach prevodovka porad neradila korektne - duvod - ten sajrajt zustaval v hydrodynamickem menici. Po je ho vymene za NOVY (v podstate nejde opravovat) je prevodovka o.k. a funguje dobre. (90 000km, auto ma nyni pribuzny). Nyni mam e65 (745i) - prevodovka je zde ZF - mela by byt vyrazne kvalitnejsi. Zatim vse o.k., ale nyni pri 150 000 se velmi zridka stane ze pri prerazeni zavaha ci mirne skubne (velmi zridka, tak jednou za 500km). Nevi nekdo co to signalizuje ?...napada me jestli radeji take nevymenit napln.
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#23 Příspěvek od DOEMIXXX »

FilM píše:Mno take se tedy pridam - v E38 je dle meho nazoru prevodovka trochu problematicka. Nepletuli-se ak je od GM a vseobecne neni zrovna slavna svoji kvalitou. uvadena "lifetime" olejova napln je problem - doporucuje se menit casteji. Me odesla v cca 120 000 km velmi peclive servisovaneho auta - utrhla se zpatecka (pry caste u dieselu-mozna kroutak v nizkych otackach na zpatecku). Nakonec se opravovalo. Problem byl v drobnych castech ktere potom prevodovkou putovaly - pres nekolikanasobne cisteni a proplach prevodovka porad neradila korektne - duvod - ten sajrajt zustaval v hydrodynamickem menici. Po je ho vymene za NOVY (v podstate nejde opravovat) je prevodovka o.k. a funguje dobre. (90 000km, auto ma nyni pribuzny). Nyni mam e65 (745i) - prevodovka je zde ZF - mela by byt vyrazne kvalitnejsi. Zatim vse o.k., ale nyni pri 150 000 se velmi zridka stane ze pri prerazeni zavaha ci mirne skubne (velmi zridka, tak jednou za 500km). Nevi nekdo co to signalizuje ?...napada me jestli radeji take nevymenit napln.


tak naplni urcite nic nezkazis, kdyz si ji nechas vymenit, pokud ti skubne jendou za 500km tak to vymen a uvidis, pokud to bude delat i po vymene oleje v prevodovce tak to zacni resit...
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#24 Příspěvek od Moribundus »

Mám E65 745i má najeto 190tis řadí mi to normálně. Myslíte chlapi že mám olej radši taky preventivně vyměnit?
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#25 Příspěvek od E65DRIVER »

Abo určitě to udělej taky jsem ho teď na E65 měnil...mám 185tkm... musí se, ale vyměnit i vana převodovky...součástí je filtr... výměna je Do 10T.kč
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#26 Příspěvek od Moribundus »

Z jakýho důvodu se musí měnit i vana převodovky?
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#27 Příspěvek od Moribundus »

Ještě mi chlapi poraďte do jakýho servisu s tím mám zajet. Protože tohle bych asi sám neudělal. Mám strach aby mi jednou ta převodovka nepodala ruku.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#28 Příspěvek od Radek »

Moribundus píše:Z jakýho důvodu se musí měnit i vana převodovky?


protoze nedilnou soucasti te vany je i filtr
Luckysheck
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
Bydliště: BMW
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Luckysheck »

Tak je to pěkně v hajzlu :( Vymazal jsem adaptační hodnoty v INPĚ na převodovku a nechce mi to řadit šestku, jen když jedu z kopce tak ji tam občas dám, jinak to 2 x trhne s autem a prostě ji nezařadí a pak padá do nouzáku. Podotýkám, že ještě včera převodovka řadila naprosto hladce, je nedávno měněný olej i filtr (včetně proplachu). Pak jsem dnes ráno rozjel INPU a "hrál si" a nechtěně jsem smazal adaptační hodnoty. Od té doby auto řadí dost na hovno :( V Carsoftu mi to vyhodilo chybu dílu č.7534928, dodavatel Siemens a kód chyby 4F56. V Inpě mi to řekne, že to neřadí z 5-6, ukáže mi to otačky motoru a rychlost ale nic víc, nebo jsem debil a nevidím to tam :(...chjo a to jsem měl jet poprvé letos o víkendu na dovču :( Ocením každou radu a pomoc kluci :(
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#30 Příspěvek od Atila »

Moribundus píše:Mám E65 745i má najeto 190tis řadí mi to normálně. Myslíte chlapi že mám olej radši taky preventivně vyměnit?


Vymena oleje u automatu: u ojeteho auta vzdy po koupi, pokud nejde o super zdokladnovany zanovni kousek pod sto tisic kilometru. U vlastniho auta kolem 150.000km je vicemene uz nejvyssi cas to udelat. Pro uzkostlive mozne zkratit vymenu oleje v prevodovce na kazdych 100.000km.
Varan
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: ned 02.08.2009 00:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od Varan »

ja jsem cetl ze kdyz koupis ojety auto s matem ,tak vymena oleju i s filtrem v prevodovce by se mela delat v rozmezi 40 000-60 000 km,tam pak zalezi na tom jak ten olej vypada a jakou ma vuni (kvalita)
Odpovědět