Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i únik chladící kapaliny- poradíte?
Dnes ráno jsem vytáhl auto z garáže( v garáži sucho ) a po cca 50 km mi to ukázalo málo vody. Tak jsem zajel na pumpu a k mému údivu jsem dolil 6 l destilky a 2 l nemrznoucí. Voda se po nastartování ztrácela dál. Dnes jsem to odkrytoval, nic nekapalo a když jsem nastartoval, tak to začalo chcát Někde v okolí té nejspodnější řemenice, co je na motoru. Vypadá to, že to je nějaká napínací kladka té řemenice odtud to teče. Celé to je úplně dole na motoru a je to k němu přišroubováno šroubama těsně vedle sebe asi kvůli tlaku. Nemám katalog ND, tak nevím o jakou součást se jedná, ale myslím, že vodní pumpa je nad ní a když jsem to prosvěcoval, tak ta byla suchá. Poradíte, co s tím. Kdyby ruplo těsnění, tak by to přece nechcalo tak moc? Hadice jsou jinak taky suché. Díky za rady. Můžu případně zaslat i foto odkud to teče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
- Bydliště: Třešť
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi, jak se to vyřešilo, mám ten stejný problém na e60 545i? Teče to z toho odtokového kanálku na tom hliníkovém krytu... Jen teoretická otázka, co by stalo, když bych ten odtokový kanál zacpal? Nenaplní se ten odtokovej kanálek a nebude to fungovat potom dál, jen že ten odtokový kanálek bude plný?
Pletes... teda uz takovejch par fištronu bylo... a... udelali motor... to tesneni na prsou neni stavene na drzeni tlakove vody o 100° a pak to jen prochcije do oleje... a dal uz je to jasny
Ja tu trubku opravuju do 30tis... jedna se o kompletni rozboku zborku motoru, vsechna tesneni... tzn. vsechny vany prsa atd.. a hlavne to tesneni oleje u alternatoru coz je dalsi budouci problem... Klidne napiste kdo ma zajem... za tu cenu je to docela hodnotna oprava.. komplet pretesneny motor plus odstranena vetsina strasaku... varuji, u vetsiny se jeste ukaze uz polomrtva vodni pumpa ktera se pak rada taky rozlitne na kasi.. takze kdyz uz je motor v kompletu rozebranej tak je doporuceny tam vymenit i vic veci.. ale to uz je individualni...

Ja tu trubku opravuju do 30tis... jedna se o kompletni rozboku zborku motoru, vsechna tesneni... tzn. vsechny vany prsa atd.. a hlavne to tesneni oleje u alternatoru coz je dalsi budouci problem... Klidne napiste kdo ma zajem... za tu cenu je to docela hodnotna oprava.. komplet pretesneny motor plus odstranena vetsina strasaku... varuji, u vetsiny se jeste ukaze uz polomrtva vodni pumpa ktera se pak rada taky rozlitne na kasi.. takze kdyz uz je motor v kompletu rozebranej tak je doporuceny tam vymenit i vic veci.. ale to uz je individualni...
Zkousel nekdo tohle?
https://www.agacoolantpipe.com/product/n62-coolant-pipe
https://www.agacoolantpipe.com/product/n62-coolant-pipe
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
- Bydliště: Třešť
- Kontaktovat uživatele:
Věřím že Snejk i další jsou šikovní... ale docela mě mrzí, že ty odpovědi od nich fungují stylem "vyndej a přetěsni úplně celej motor" a budeš mít klid. Je spousty lidí, kteří tohle nechtějí řešit kompletním přetěsněním, ale chtějí vyřešit jen problém s trubkou... mně třeba zajímala jenom výměna trubky a těsnění, co vše musím udělat, co vše budu muset sundat a jedinou odpověď, kterou jsem dostal, byla přetěsni celej motor a budeš mít klid. Že je tam několik strašáků a je to lepší udělat. Strašák je i IBS na baterce, který prostě jednou za čas odejde a taky ho nikdo nemění preventivně, já vím, že to není příliš vhodné srovnání, ale k pochopení to snad slouží taky...
To jesttli budu muset sundat vanu, nebo jen prsa, a odstrojit "čumák" to mě zajímá... když z toho začnu mít olejničku, věřím, že se Snejkovi ozvu a třeba se na přetěsnění domluvíme, ale teď to prostě řešit nechci
To jesttli budu muset sundat vanu, nebo jen prsa, a odstrojit "čumák" to mě zajímá... když z toho začnu mít olejničku, věřím, že se Snejkovi ozvu a třeba se na přetěsnění domluvíme, ale teď to prostě řešit nechci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
- Bydliště: Třešť
- Kontaktovat uživatele:
A proč hlavy? Vždyť prsa jsou šroubovaná zepředu ne? Takže když odstrojím čumák (nárazník, světla, chladičovku), tak bych měl mít u prsou spousty místa, sundám je, vyměním trubku a obě těsnění na trubce, přetěsním prsa, dám je zpět a je to? Proč hlavy? Jediné z čeho mám strach, tak jestli budu muset sundávat vanu, protože to bych musel asi vyvěsit nápravu, ale tam by mělo být kovové pogumované těsnění, tak by mělo těsnit, když se přimázne snad i dál... ale proto se tady ptám...
Jsem to blbe napsal. O prsa nejde, ale o dolni kryt rozvodoveho retezu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Zezhora na nej tlaci hlavy a zespodu vana. Jedine ze by jsi to vypacil a pak natlacil zpet
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Zezhora na nej tlaci hlavy a zespodu vana. Jedine ze by jsi to vypacil a pak natlacil zpet
