PORAĎTĚ, PROSÍM

Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli tam není nějaký odvzdušňovací ventyl?
Nestává se to příliš často, ale symptomy by mohly odpovídat tomu, že máš prasklou membránu v reduktoru LPG. V reduktoru se LPG ohřívá pomocí chladící kapaliny a mění se z kapalného skupenství na plyn. Pokud membrána, která oddděluje plynový okruh od vodního praskne nebo zteří- dostává se do chlazení natlakované LPG. V extrémním případě to dokáže úplně rozstřílet hadice chlazení, expansku, chladič atd. Dělá to i při delší jízdě na benzín?Marleybob píše:Pic - chlapi pomožte, pls. Koupil jsem E32, 730i na LPG. Kdyz to necham chvilku nastartované cca 10min, tak je vše OK. Můžu v klidu popojet, ale každopádně po nějaké době cca 20 min, se začne valit voda z expanzky a to tak, že hodně - ale teplota je v klidu na cca 90°C. Samozřejmě pokud to necham, tak vlivem nedostatku vody, se začne voda oteplovat. Měnil jsem hlavu, která byla prasklá. Kontroloval jsem termostat (ten je v pořádku) a dělá to i bez něj. Odvzdušněné je to taky doufám pořádně.
PORAĎTĚ, PROSÍM.
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli tam není nějaký odvzdušňovací ventyl?