Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E32 problem s topením a řízením
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
Zdravím,
mam dva problémy s E32 735i z roku 1987
první je s topením, začalo mi to dělat to když otočím klíčkem a chci nastartovat tak se mi spustí sám ventilátor topení a točí se asi jako bych ho měl nastavenýho na 70% tím kolečkem, v ovladani to neni zapne se i když odpojím ten panel ovládání topení, navíc když se takhle točí sám od sebe tak se mi neotvíraj klapky u topení takže to pořádně nefouká
zajimalo by mě čím to muže být, jestli to topení má řídicí jednotku která se mohla pokazit. nebo něco jinýho
druhej je s řízením, projevuje se to jako bych měl zvlněný kotouče, při brždění to kope do volantu (dokonce je cítit jak se to přenáší jakoby od řízení pomalu do kol ty vybrace) ale nedělá to pokaždý, tet sem jezdil tři dny a neudělalo to vůbec, projeví se to většinou při rychlostech od 80km/hod
kotouče sem vyměnil těma to neni, čepy taky bavil sem se o tom už s T613 a měl svýho favorita co to muže být, vysvětloval mi to že v řízení je nějákej tisicihran kterej je asi vymletej a ne pokaždy zapadne tak jak má, kdyžtak bych ho poprosil jestli si to přečte ať to sem napíše svýma slovama, ja to určitě zpackal. chtěl bych na to přijít konkretně čím by to mohlo být pro usnadnění případný opravy.
předem děkuju za reakce, budu to tady sledovat a snad na něco dojdem
mam dva problémy s E32 735i z roku 1987
první je s topením, začalo mi to dělat to když otočím klíčkem a chci nastartovat tak se mi spustí sám ventilátor topení a točí se asi jako bych ho měl nastavenýho na 70% tím kolečkem, v ovladani to neni zapne se i když odpojím ten panel ovládání topení, navíc když se takhle točí sám od sebe tak se mi neotvíraj klapky u topení takže to pořádně nefouká
zajimalo by mě čím to muže být, jestli to topení má řídicí jednotku která se mohla pokazit. nebo něco jinýho
druhej je s řízením, projevuje se to jako bych měl zvlněný kotouče, při brždění to kope do volantu (dokonce je cítit jak se to přenáší jakoby od řízení pomalu do kol ty vybrace) ale nedělá to pokaždý, tet sem jezdil tři dny a neudělalo to vůbec, projeví se to většinou při rychlostech od 80km/hod
kotouče sem vyměnil těma to neni, čepy taky bavil sem se o tom už s T613 a měl svýho favorita co to muže být, vysvětloval mi to že v řízení je nějákej tisicihran kterej je asi vymletej a ne pokaždy zapadne tak jak má, kdyžtak bych ho poprosil jestli si to přečte ať to sem napíše svýma slovama, ja to určitě zpackal. chtěl bych na to přijít konkretně čím by to mohlo být pro usnadnění případný opravy.
předem děkuju za reakce, budu to tady sledovat a snad na něco dojdem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
dodam 
topeni - ovladani je druhe, tim se vyresilo topeni/netopeni ale ne regulaci ventilatoru coz je samo blbost a nem vliv, to ma na starosti mec. Ted nevim zda jsem ho zkousely menit ale myslim ze jo a nepomohlo taky. Jednotka topeni tam opravdu je, takova velka mrcha mezi kastli a topenim smotnym - vytahuje se zase doboku. Jeji poruchovost neni moc casta takze pak uz me jedine napada ze mas podelane mechanismy nataceni klapek, proste jsou vylamane ty pojezdy a klapky "visi" nebo chodi spatne a zasekavaji se - to je celkem dost casty problem.
rizeni - dela mi to prakticky to same nekdy jo nekdy ne, kotouce mam taky ok takze je chyba v tom rameni na prevodce kde je vyzvykany tisihran nebo pomocny cep rizeni na te hlavni tycce - muj tip

topeni - ovladani je druhe, tim se vyresilo topeni/netopeni ale ne regulaci ventilatoru coz je samo blbost a nem vliv, to ma na starosti mec. Ted nevim zda jsem ho zkousely menit ale myslim ze jo a nepomohlo taky. Jednotka topeni tam opravdu je, takova velka mrcha mezi kastli a topenim smotnym - vytahuje se zase doboku. Jeji poruchovost neni moc casta takze pak uz me jedine napada ze mas podelane mechanismy nataceni klapek, proste jsou vylamane ty pojezdy a klapky "visi" nebo chodi spatne a zasekavaji se - to je celkem dost casty problem.
rizeni - dela mi to prakticky to same nekdy jo nekdy ne, kotouce mam taky ok takze je chyba v tom rameni na prevodce kde je vyzvykany tisihran nebo pomocny cep rizeni na te hlavni tycce - muj tip

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
ty klapky topení myslíš jak ty malý krokovy motorky hybou s těma klapkama? na to sem rozdělal palubku a byla tam jedna urvana z toho plastu tak sem to zdratoval, vždicky se jen vyhnul motorek a klapka zustala zavřená proto na řidičovu stranu skoro nic nefoukalo
ale tohle mi dělá tak že v případě když otočím klíčkem a ten větrák se sám nezapne (tak jak to má být) tak klapky všechno funguje fouká to tak jak má
ale pokud se ten větrák sámovolně zapne tak nefungujou klapky, před par tydnama to bylo tak že jednou to fungovalo po dalším nastartování ne, tet už je to uplně v háji, aspon teda ale že fouká kdyby nefoukal vubec tak v zimě zmrznu
ale tohle mi dělá tak že v případě když otočím klíčkem a ten větrák se sám nezapne (tak jak to má být) tak klapky všechno funguje fouká to tak jak má
ale pokud se ten větrák sámovolně zapne tak nefungujou klapky, před par tydnama to bylo tak že jednou to fungovalo po dalším nastartování ne, tet už je to uplně v háji, aspon teda ale že fouká kdyby nefoukal vubec tak v zimě zmrznu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte 24.06.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2317
tak mam tu třetí věc,
včera sem jel a začlo mi to dělat: když se rozjedu a pak pustím plyn a chci brzdit motorem tak mi nepadly otáčky a samo si to drželo asi 2tis otáček, když sem přišlápl brzdu tak to padlo a i spotřeba klesla (při brždění motoru je spotřebo nulová ale když si to drželo ty otáčky tak se motala kolem 8 litrů) když sem dojížděl na semafor tak sem vyřadil a spotřeba vyrostla na 16litrů než sem uplně zastavil tak při menší rychlosti spotřeba šileně vyrostla až na 200 litrů až do chvíle kdy sem zastavil pak to padlo na nulu. (tohle to dělalo ale až ve chvíly kdy sem stál ale ne při pohybu eště)
pišu to sem třeba to někdo znáte a víte co to muže být. dík
včera sem jel a začlo mi to dělat: když se rozjedu a pak pustím plyn a chci brzdit motorem tak mi nepadly otáčky a samo si to drželo asi 2tis otáček, když sem přišlápl brzdu tak to padlo a i spotřeba klesla (při brždění motoru je spotřebo nulová ale když si to drželo ty otáčky tak se motala kolem 8 litrů) když sem dojížděl na semafor tak sem vyřadil a spotřeba vyrostla na 16litrů než sem uplně zastavil tak při menší rychlosti spotřeba šileně vyrostla až na 200 litrů až do chvíle kdy sem zastavil pak to padlo na nulu. (tohle to dělalo ale až ve chvíly kdy sem stál ale ne při pohybu eště)
pišu to sem třeba to někdo znáte a víte co to muže být. dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
hmm s topenim nevim, zkusit mozna jednotku topeni jako posledni stace, jinak se uz vsechno vymenilo 
spotrebu pri dojezdu moc neres, to lita od nuly do maxima kazdemu. A pokud ti blbnou otacky ... no mas tam pokud se nepletu EML tak mozna je zasrana klapka a zustava viset? Zkus mrknout a procistit ty mechanicke veci a prostriknout WDckem.
jo je to ta 10, rameno ktere jde z prevodky, v nahrade se nevyrabi, leda origo za kasu nebo jete

spotrebu pri dojezdu moc neres, to lita od nuly do maxima kazdemu. A pokud ti blbnou otacky ... no mas tam pokud se nepletu EML tak mozna je zasrana klapka a zustava viset? Zkus mrknout a procistit ty mechanicke veci a prostriknout WDckem.
jo je to ta 10, rameno ktere jde z prevodky, v nahrade se nevyrabi, leda origo za kasu nebo jete
Pokud máš manuál převodovku, tak pod autem na převodovce zezadu je spínač, ke kterýmu vedou myslím 2 zelený kabely, pokud si ještě dobře vzpomínám, u automatu nevím, tam by mohl spínač být někde na konzole řazení.TomBrno píše:muže mi někdo prsimvás říct kde se nachází čidlo světel zpátečky? přestali mi svítit, tak předpokládám že to čidlo odešlo do věčných lovišť