Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 740i - jak sundat řemenici

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od ELESO »

Mám problém,potřebuju vyměnit řetěz na rozvody ale nemůžu povolit hlavní šroub na řemenici na klice. Nevíte jestli tam není levý závit, už jsem si zničil dva trháky a žádný výsledek.Motor E38 740 M62. Dík za rady
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#2 Příspěvek od Radek »

je tam obyc zavit, chce to poradnou trubku a poradny kleste...je to dotazeny jako svine
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od guyver52 »

Cago,
tak ja si myslim, ze na klice je normalni zavit, tedy pravej, neboli po smeru hodinovych rucicek, a kdyz jaaaa povoloval kliku, tak sem vzal velkou tonu (racnu), s vorechem asi milion (nevim presne cislo) radne jsem ji umistil, a milou tonu voprel rukojeti vo zem, zajistil, aby se nemohla vysmeknout a decentne jsem otocil klickem a zastartoval. Dulezite, odpojit svicky, pac kdyz vam to chytne, to se pak budete divit :D
No dale,...auto mi vyskocilo do vzduchu asi pul metru, jako cerny vzpinajici se hrebec, vubec sem si nedelal nadeje, ze by to tonda prezila, ale tonda je matros, prezila bez uhony, tak sem se nasral, a milou tondu nabodoval k ramu, na podruhe bavo vyskocilo jeste vys, ale zaznel liby zvuk svisteni povolujici se matky remenice klikove hridele. mimochodem, svar nevydrzel, ale klika byla povolena...preji hodne stesti a uspechu, za vysledek nerucim, muzete z toho mit langose, ale me se to povidlo :D

Pa pa, a hodne zdaru :D :D :D

ps, ja to delal na 735i E32
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od T613 »

jo tohle znam ... zalezi na situaci ale pokud je misto (motor venku) tak vemu flexu a urezu hlavu i s podlozkou ... v tu chvili sundam ten naboj a zbytek sroubu jde vytocit rukou, snad jednou jsem musel brat hasak :-)
sroub stoji prd, podlozka taky, usetrena prace, nervy, naradi ani nemluvim
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od ELESO »

díky za rady. Nejprve zkusim metodu skákajícího auta a pak pokud nepovolí přijde na řadu flexa a neskončím jenom u šroubu :D
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od ELESO »

Tak řemenice povolena ale ani jedna metoda nezabrala. Motor byl bez šance,toho to zastavilo a flexa taky nemohla,šroub je mírně zapuštěný a musel bych zničit uchycení na řemenici takže jsem na to vzal klíč kterým povoluju vodovodní trubky a po třech marných pokusech to vyšlo :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od T613 »

nic neznicis, je to dva tydny zpet co jsem kuchal M60 ... sundas tu velkou remenici a trci na tebe sroub jak vyorana mys :-) ale to je fuk, hlavne ze to mas dole :-D

jeste tu mam dokonce fotku
ObrázekObrázek
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#8 Příspěvek od bas2 »

jak si zajistil motor proti protacani?

mne co na M30 motore povolovali ten sroub, tak pouzili cca 2 metre dluhou paku (tyc) a slo to.
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#9 Příspěvek od ELESO »

bas2 píše:jak si zajistil motor proti protacani?

mne co na M30 motore povolovali ten sroub, tak pouzili cca 2 metre dluhou paku (tyc) a slo to.

ze spoda na motoru jsem prostrčil osmičku ocelový šroub skrz blok do setrvačníku,otáčel motorem dokud šroub nezapdl do díry a bylo po otáčení :D
Odpovědět