Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chvíli nejede na všechny válce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
Čau chlapi, pomozte mi, prosím. Mám 730i V8 a občas se mi stane, že to chvíli nejede na všechny válce. Začne to trochu cukat a když sešlápnu plyn na podlahu, tak je pořád pomalu a pak najednou se to chytne a vystřelí to do neuvěřitelnéhp záběru, tak si nejsem jistý co by to mohlo být. Neporadil byste mi někdo, prosím? Jestli to může být špatná cívka nebo vstřiky, nějaké čidlo... vůbec netuším. Nedělá to pořád, ale dělá to jak za částečně zahřátého motoru, ale spíše i při normální teplotě zahřátí. Díky moc za jakkoukoliv radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
martinvaza píše:Čau chlapi, pomozte mi, prosím. Mám 730i V8 a občas se mi stane, že to chvíli nejede na všechny válce. Začne to trochu cukat a když sešlápnu plyn na podlahu, tak je pořád pomalu a pak najednou se to chytne a vystřelí to do neuvěřitelnéhp záběru, tak si nejsem jistý co by to mohlo být. Neporadil byste mi někdo, prosím? Jestli to může být špatná cívka nebo vstřiky, nějaké čidlo... vůbec netuším. Nedělá to pořád, ale dělá to jak za částečně zahřátého motoru, ale spíše i při normální teplotě zahřátí. Díky moc za jakkoukoliv radu.
Velmi podobně se chovalo moje auto minulou zimu, taky jen někdy, tu a tam to ještě udělá i teď, např. dnes zrovna při zacouvávání na parking, celou dobu nic a najednou taková cukatura, jak u tebe a dokonce po hoodně dlouhý době mi nakonec zdechl i motor, hned ale nastartoval a pak už byl klid, já mám ale 725tds. Možná nějaká vstřik. tryska si občas postaví hlavu, nebo co.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
Tak jsem včera zjistil že když se mi to hádá tak nejdou čtyři válce na jedné straně a vedlejší čtyří válce jdou normálně v pořádku. Ale pak když to prošlapuji na plný plyn, tak se to pak chytne a jede chvíli v pohodě. Myslíte si, že je možné, když jsem při tom házení postupně odpojoval cívky tak na té jedné straně byly ok, a na té druhé straně, že by byly všechny cívky špatné??? Nebo to budou opravdu ty vstřiky???
V8 nemá kabely !!!
Zkus kouknout, jestli ti nechcije olej na posledni svicky , ty co jsou u prevodovky. Resil jsem podobnej problem a byl tam olej, akorat zjistit kterej valec u V8 nejede je docela problem, at odpojis civku jakou chces chod motoru se nezmeni, nakonec jsem zkousel jednu civkuý po druhe na V6.
Zkus kouknout, jestli ti nechcije olej na posledni svicky , ty co jsou u prevodovky. Resil jsem podobnej problem a byl tam olej, akorat zjistit kterej valec u V8 nejede je docela problem, at odpojis civku jakou chces chod motoru se nezmeni, nakonec jsem zkousel jednu civkuý po druhe na V6.
brumlae34 píše:V8 nemá kabely !!!
Zkus kouknout, jestli ti nechcije olej na posledni svicky , ty co jsou u prevodovky. Resil jsem podobnej problem a byl tam olej, akorat zjistit kterej valec u V8 nejede je docela problem, at odpojis civku jakou chces chod motoru se nezmeni, nakonec jsem zkousel jednu civkuý po druhe na V6.
tak draty no

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 07.05.2008 00:00
- Bydliště: Mělník
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Vycházím z předpokladu, že se jedná o e38, motor M60 a že Ti občas nejde jedna strana válců, nevím která. S autem radši moc nejezdi, protože do válců je vstřikován benzín, který není zapálen a smývá olejový film z válců, ničí se kroužky a můžeš to zadřít. Palivem to nebude, aditiva na čištění vstřiků pro benzín existují, ale význam mají především u naftových motorů, Ty máš benzín. To k předchozím příspěvkům.
Podobný případ se tu řešil, buď tady, nebo na slovenském fóru. Tam byla příčinou jedna vadná zapalovací cívka, okolo krabičky byla vyteklá izolační hmota.
Tobě občas nefunguje jedna půlka motoru a je velmi nepravděpodobné, že by byly 4 svíčky nebo 4 cívky špatné a ještě jen občas. V zapalovacím obvodu (někdy bývá) i několik 30A pojistek, ale to by to nešlo trvale. Takže pokud to umíš, podívej se do WDS, verze 12 na svůj typ auta, odkaz :
http://www.qclt.com:8080/ a zadej si čísla těchto konektorů nebo se jen podívej na tyto obrázky.
X6151-6154 na jedné straně, X6155-6258 na druhé straně motoru
Když sudnáš tu gumovou prachovku z konektoru najdeš tam 3 dráty :
Komora 1 - bílý WS - weiss, zapalovací impuls, dá se změřit osciloskopem s oddělovací sondou
Komora 2 - hnědý BR - brau = kostra, prověřit měřákem při zapnutém zapalování
Komora 3 - zelený GN - +12 Voltů, prověřit měřákem stejně jako 2
Takhle zkontrolovat všech 8 konektorů, kde barvy ve 2 a 3 zůstávají, barva u komory 1 se mění
X6252 - červená
X6253 - žlutá
X6254 - modrá
X6255 - bílá
X6256 - červená
X6257 - žlutá
X6258 - modrá a nebo bude všude bílá, podle toho kdy a kde se to vyrábělo
Potom se ještě podívej do bloku řídících jednotek (u Tebe asi pod filtry klimatizace) kde by to mohlo vypadat takto. Tady prověř správné zasunutí a upevnění konektorů X60004 a X60005. Je tady i blok 5-ti pojistek a relátka - radši je taky zkontroluj.
relátko+pojistky(bílé):
No a ještě z každé vany na každé straně motoru odchází hnědý drát X6452 a X6453, na konci je kabelové oko a musí být na dobré kostře viz obrázky níže. Tohle je kostra pro Zündspule-zapalovací cívky. Pokud to bude uvolněné, vyrezlé a pod, může to právě blbnout, jak popisuješ. Tohle prověř jako první, je to "můj tip"

Podobný případ se tu řešil, buď tady, nebo na slovenském fóru. Tam byla příčinou jedna vadná zapalovací cívka, okolo krabičky byla vyteklá izolační hmota.

Tobě občas nefunguje jedna půlka motoru a je velmi nepravděpodobné, že by byly 4 svíčky nebo 4 cívky špatné a ještě jen občas. V zapalovacím obvodu (někdy bývá) i několik 30A pojistek, ale to by to nešlo trvale. Takže pokud to umíš, podívej se do WDS, verze 12 na svůj typ auta, odkaz :
http://www.qclt.com:8080/ a zadej si čísla těchto konektorů nebo se jen podívej na tyto obrázky.
X6151-6154 na jedné straně, X6155-6258 na druhé straně motoru

Když sudnáš tu gumovou prachovku z konektoru najdeš tam 3 dráty :
Komora 1 - bílý WS - weiss, zapalovací impuls, dá se změřit osciloskopem s oddělovací sondou
Komora 2 - hnědý BR - brau = kostra, prověřit měřákem při zapnutém zapalování
Komora 3 - zelený GN - +12 Voltů, prověřit měřákem stejně jako 2
Takhle zkontrolovat všech 8 konektorů, kde barvy ve 2 a 3 zůstávají, barva u komory 1 se mění
X6252 - červená
X6253 - žlutá
X6254 - modrá
X6255 - bílá
X6256 - červená
X6257 - žlutá
X6258 - modrá a nebo bude všude bílá, podle toho kdy a kde se to vyrábělo
Potom se ještě podívej do bloku řídících jednotek (u Tebe asi pod filtry klimatizace) kde by to mohlo vypadat takto. Tady prověř správné zasunutí a upevnění konektorů X60004 a X60005. Je tady i blok 5-ti pojistek a relátka - radši je taky zkontroluj.

relátko+pojistky(bílé):

No a ještě z každé vany na každé straně motoru odchází hnědý drát X6452 a X6453, na konci je kabelové oko a musí být na dobré kostře viz obrázky níže. Tohle je kostra pro Zündspule-zapalovací cívky. Pokud to bude uvolněné, vyrezlé a pod, může to právě blbnout, jak popisuješ. Tohle prověř jako první, je to "můj tip"


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Ještě zkontroluj ten kostřící kabel mezi těma zapalovacíma cívkama. Jestli zhebne celá strana, pak bych pátral v elektroinstalaci po nějaké nejistém spoji. Projít podle WDSka kostry a společné vedení. Cívky jsou tušim ovládaný třema kabelama. Ale jenom si to tak z hlavy vybavuju a teď nemam WDSko po ruce. Píšeš svíčky ještě dobrý. Kdy byly měněný? Zkontrolovat i elektriku okolo vstřikovacích ventilů, štekry na jednotce, jinak pozor, pokud to nebudeš včas řešit, tak bude do kopru jeden kat!!! Ten pak taky dokáže škodit, uličník.