cas pokrocil a terajsia 525tds e39 ma vyslovene na*rala.
No predstave si to; idem cez Pezinok po tych krasne rovnych cestach a zrazu, ako stojim na krizovatke, zacinam citit take prudsie vibracie na mojej strane motora - silentblocik nam asi odisiel.
Dobre - idem dalej a cez Pernek po dialnici vchadzam na Patronku ked zrazu BUUUM a prava polovicka kapoty poklesne dole.
OK - pokracujem v jazde, odstavujem doma, vystupujem a zabija ma smrad spalenej gumy.
Na druhy den odtahovka do servisu - pruzina prasknuta cistym rovnym rezom.... No co dodat....
Od kupy v 1/2006 som mal s nim neumerne vela problemov, a ako citam, nie som sam. Takisto pusta naftu palivove cerpadlo - takze kazde rano som vchadzal do takej ciernej mlacky

FINITTO 525tds raz a navzdy!
A teraz k jadru otazky - idem si zaobstarat 740iL e38, idealne rocnik 2001.
Vzhladom na to, ze u e39 som sa v case kupy vobec nevyznal, co sa roznych tried a stupnov vybavy tyka, chcem vas poprosit o AKEKOLVEK cenne informacie ohladom e38 - hlavne co sa interieru tyka. Neviem najst uceleny prehlad o triedach tejto klasy; ci je tam nejaka Full alebo Middle vybava a pod. Planujem ju mat trochu dlhsie a preto hladim aj na "detaily".
Dakujem vam vsetkym za odpovede a nashledanou priste....