e38 750iA nedrží volnoběh HELP
-
stati
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 31.07.2006 00:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
sef nejsem, ale uvažuj co bys mě odpověděl na otázku kde najdu v autě volant abych mohl zajet autem do krámu. Asi bys mě řekl že pokud nevíš kde má auto volant tak do něj nelez a natož někam jezdi. Ber to tak že do každého rozdělovače jde 7 tlustých kabelů, 1 je od cívky a 6 jde do svíček takže dle mého názoru člověk který má o motoru přehled si alespoň jednu z těchto věcí je schopen najít a zbytek dohledat.
-
karel2224
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
Honczek
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát 30.12.2005 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
karel2224
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
-
gogoho
- Registrovaný
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř 22.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1902
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
-
gogoho
- Registrovaný
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř 22.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1902
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
-
karel2224
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
nevim fakt uplne presne, se mi o ty auta stara jeden sikovny mechanik, kable vysly tusim neco kolem 6t czk , svicky NGK 12x 400 czk a ty trafa 2x 2t czk , ale jak rikam, krome toho NGK nevim, co je to zac
, kazdopadne to funguje dobre ... a take doporucuju nalet (pokud to nedelate pravidelne) 3x i 4x po sobe (mam na mysli vzdy s plnou nadrzi) cistic injektoru nebo cistic ventilu (injector cleaner, multi valve cleaner) , budete mozna prekvapeni ...
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne
... a jinak "traficko" je zapalovaci civka 
ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci
ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
-
Prasak
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
T613 píše:to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne... a jinak "traficko" je zapalovaci civka
ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci
a co se tyce civek na kazdem valci, radsi nepripominat ... mel sem asi tri a8 4.2 a prubezne se menily fsechny jak na bezicim pasu ... kazda dvojku
-
karel2224
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Tak jsem vyměnil svíčky, rozdělovače, cívky a testoval kabely a stále za studeného motoru nejede. Co jsem nově zjistil je to, že pokud auto nejede, netáhne, skoro jede jen na pár válců, tak stačí zastavit a vypnout motor. Po opětovném nastartování jede jako by se před tím nic nestalo
a krásně táhne. Má někdo zkušenost se stejnou vlastností závady ?
-
gogoho
- Registrovaný
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř 22.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1902
-
karel2224
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Tak problém se vyřešil. Auto přisávalo falešný vzduch pod těsněním mezi hlavami válců a sáním. Musel jsem koupit nové těsnění a přehodit to. Proto auto nejelo za studena a po zastavení a opětovném nastartování při správné teplotě opět fungovalo. Teplem se netěsnost zmenšila. Pak byla chyba ještě v jednotce, musela se opravit a jednotka převodovky se měnila celá. Teď se tedy musím pustit do dalších drobností 
-
badboy8605
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 20.12.2008 01:00
- Bydliště: Prievidza,Slovensko
Zdravim mam podobny problem s e38čko 750iL....nedrži otačky ide ako na 6valcov a striela do vyfuku a sem tam aj akoby do sania...Menil som motor a odvtedy stym mam problem-kupil som už zo zadretym motorom!...Ako tak čitam vyššie prispevky to všetko može robiť falošny vzduch???...zatial som nemenil sviečky a nie som si isty či su uplne tip top,myslite,že by pomohlo ich vymeniť???...Zatial sa menilo pal.čerpadlo,čistili vahy vzduchu a aj klapky a palec na rozdelovačoch je novy....Co sa tyka toho falošneho vzduchu tak jedno sanie sa mi zda,že je ako keby zle zatiahnute no je na fest dotiahnute a aj tak je volne no druha strana je pevna ako beton-je to problem či normalne???...za všetky rady vopred Dakujem Jozef
