Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 740i - Spotřeba
Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
K sakru, tak to mi spadla tlama.....Fugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
v tom bych rad svezl

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Klubové ID: 1556
- Kontaktovat uživatele:
Rád bych viděl jak to jede, musí to být masakr ... Náhodou to na videu někde nemáš, co ??? Hodit to na yotubeFugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.

Fugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
Taknějak sem si myslel...


Ne, nejsi sám, měl jsem průmer cca 18 litrů, a to to nějak nešetřím, taky jsem se dostal nejvíce na 31,2l, ale to jsem jel jako Kresta při RZ...KAMIL740 píše:takze vsem 4litry zerou 9 jenom me 17![]()
![]()
to je v prdeli asi neumim jezdit DIAGNOSTIKA V POHODE nove 1 lambda asi mam tezky nohy jenomze na me se lepi kazdej blb v TDi
![]()

Co jsem 740iAUT koupil Březen 2008 tak jsem vynuloval spotřebu 1)dlouhodobá do dneška 14.5l. A jinak Praha bez staní v kolonách a občas dálnice 30 tam a zpět 13.5l ale ted jak jsem prestal tankovat na Shellu tak šla spotreba nahoru na 13.7.Beru u neznačkové pumpy a je to znát bych řekl na kvalite benzinu je kapku horší nebo o kapku více vody nebo buhví čeho v něm Smile)) MOTOR M60 3982cm3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 588
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2364
Tak dneska sem se objednal na diagnostiku do autorizovanyho servisu, protoze fakt 16-18 Praha centrum? Co? Ja vubec nejezdim jak hovado a brno proste do 24 nedavam. 20 dam kdyz fakt vyjedu hodne brzo rano a projedu to cely na zelenou. 24 me sice zili nejak netrha, ale budu samozrejme radsi, kdyz se najde zavada a samozrejme penize navic se hodi. Druha moznost je, ze vy s nizkyma spotrebama mate nejakou rozsirenou chybu a nas par vyjmek s velkejma to ma vsechno OK
).

PRAHAV8 píše:Motor 4.4 a spotřeba město 14l a dálnice 10-11l dlouhodobá asi 13.3l 80% město a kolony. Když na to šlápnu tak těch 13-14l to bere ale to jedu tak těch 180-200km/h.
Týýýýý jo
V Mnichově by Ti měli dát fotku na tabuli cti. Vzhledem k tomu, že výrobce udává spotřebu ve městě 18,1(a těm se ještě ve většině případů nedá věřit, jelikož reál je vyšší) a ty jsi schopnej jezdit v Práglu o čtyři litry míň ?!!! Přijde mě to jak kdybych si přečetl něco od Boženy Němcové. Nic ve zlým, ale obsah 4,4, skoro 300 koní a váha, bez mála 2 tuny, to se na mě nezlob, ale tomu nevěřím. Já mám taky e38 , steptronic, motor M62TU, v naprostým cajku, jezdím většinou o 10km/h víc než je v místě rychlostní limit a jsem na spotřebě něco málo nad udávanou výrobcem. A i když jsem se snažil jezdit lehká noha, na spotřebu, žádná velká úspora se nekonala, tak jsem se na to vyflák a raději si užívám jízdy.
Pro ty co pořád řeší spotřebu U TAKOVÉHO AUTA !!
1. zjistěte si spotřebu udávanou výrobcem a pak řešte co to žere vám
2. pokud vám to žere + - stejně, jste typický uživatel vozu BMW
3. pokud vám to žere míň, nezbývá než pogratulovat asi dokážete jezdit z lehčí nohou (otázkou je, jestli si jízdu v takovém autě opravdu užijete)
4. pokud to žere o hodně víc, asi si tu jízdu vážně užíváte, nebo je někde na vašem voze technický problém.
PS. Ať si to nikdo nebere osobně, myslím to v legraci. Moc na fórum nepíšu, spíš si čtu co kdo a jak řeší, ale tady jsem prostě svoji reakci musel připojit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
no ja se po městě s m60 do 13L vejdu. je to teda jen 4,0. ale nenei to žadna jižni spojka. vychazi mi to i podle peněz na kilometry. nevim. jako kdybch na to šlapal hned co to je studeny a jezdil s tim jak vul. jezdim hodně klobouka ale často to prošlápnu a protahnu na S, ale to s tou spotřebou skoro nehne. to je jen chvilkový.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
hodně udělá u nesteptronicovýho automatu ve městě když na klesáních podržíte brzdový pedál a on zamkne, začne vic brzdit motorem ale jede za 0. to je oproti e32 ohromna vyhoda a da se na tom ušetřit hodně litru. pak neni problem jezdit za 13l po městě. ale to už je na každem jak to umí ovládat a jezdit dynamicky i za cenu malé spotřeby. s tim autem to jde.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
jako dostat se s e32 750i pod dvacet ve městě celkem problem, když neumi zamknout dřív jak v 80ti , a i při puštěnem plynu bere 10L... tak to se neda moc šetřit. ale věřim že s automatem v e38 ktery umi zamknout i v 50ti jak chcete a jet za 0.. se da taky jet slušně. ale z křižovatky musim vyrazit první. o tom žádná
a oktavky mě předjiždět taky nesmi
