tak si mě osud pomalu ale jistě našel.
Před pár dny jsem zjistil, že automat si neví rady při kick downu v rychlosti okolo cca 80-110 km.
V praxi: pokud jedu např 80 a dám kick down, podřadí, pak se lekne, podřadí o stupeň níž a právě v tomto momentu autem silou cukne. Nejspíš neumí už naráz skočit o dva stupně.
Jinak za normálního provozu řadí hezky... Ikdyž při dojezdech někdy slyším takové "cvak" a trochu autem při dobržďování cukne, ale jako průser to nevypadá.
V zimě trochu prožívá zpátečku-musím počkat cca 30sec něž mohu zařadit R.
Má někdo stejný voprc? Vypadá to, že mě čeká oprava převodovky, nebo při 195tis (poctivých) to odpovídá běžnému opotřebení a pokud diagnostika nic nehlasí nemusím se tím zatím trýznit.
Díky, začínám trpět-je mi mé milé líto.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automat kope při kick down
udělám to ihned v pondělí, jen bych byl z oleje překvapenej, neboť jsem ho v převodovce před cca 2000km nechával dolejt.
P.S. neuvedl jsem model auta, takže E38 se steptronikem
P.P.S. Jestli budu muset repasovat, nebo koupit novou převodovku, tak se poseru. Opravdu výdaj jak med... Mám jí od roku 2006 a doufal jsem, že mě automat nepotká tak brzy...
P.S. neuvedl jsem model auta, takže E38 se steptronikem
P.P.S. Jestli budu muset repasovat, nebo koupit novou převodovku, tak se poseru. Opravdu výdaj jak med... Mám jí od roku 2006 a doufal jsem, že mě automat nepotká tak brzy...
děkuju gogoho.
Byl jsem v servisu, koukli na olej a byl prý nechutně špinavý. Objednali filtr a ještě dnes mi to vyměnili.
Pan Vít z BMW krotil mi říkal, že je olej doslova hrůza. To že hliník špiní vím, ale mluvil o částečkách bordelu... prostě to tam asi nevypadalo dobře...
cenovka 5400 s prací (7,5l oleje, filtr, 1h práce) a jen se modlím, aby mi zejtra nenapsal můj milovaný automat: Výtá Vás nouzový režim, přeji příjemné ráno, máte k dispozici pouze stupeň číslo tři a zpátečku - pokud zvolíte zpátečku, můžete si elektricky stáhnout roletku zadního okna a zapnout masáž sedačky. Přeji příjemnou jízdu
Takže varování pro všechny kdo se celkem často táží zda-li je olej v převodovce na věky... Asi zřejmě není!
Byl jsem v servisu, koukli na olej a byl prý nechutně špinavý. Objednali filtr a ještě dnes mi to vyměnili.
Pan Vít z BMW krotil mi říkal, že je olej doslova hrůza. To že hliník špiní vím, ale mluvil o částečkách bordelu... prostě to tam asi nevypadalo dobře...
cenovka 5400 s prací (7,5l oleje, filtr, 1h práce) a jen se modlím, aby mi zejtra nenapsal můj milovaný automat: Výtá Vás nouzový režim, přeji příjemné ráno, máte k dispozici pouze stupeň číslo tři a zpátečku - pokud zvolíte zpátečku, můžete si elektricky stáhnout roletku zadního okna a zapnout masáž sedačky. Přeji příjemnou jízdu

Takže varování pro všechny kdo se celkem často táží zda-li je olej v převodovce na věky... Asi zřejmě není!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Napiš pak, jestli se to zlepšílo.FrANTOMAS píše:.... a jen se modlím, aby mi zejtra nenapsal můj milovaný automat: Výtá Vás nouzový režim, přeji příjemné ráno, máte k dispozici pouze stupeň číslo tři a zpátečku - pokud zvolíte zpátečku, můžete si elektricky stáhnout roletku zadního okna a zapnout masáž sedačky. Přeji příjemnou jízdu![]()
Jsem zvědav, jestli takový problémy může způsobovat starší olej.