Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

(NE)startuje/baterka/alarm???

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ha »

Ahoj kluci,
v posledni dobe zacinam mit problem se startovanim..
pravdepodobne je slaba baterie, ale je tu jedno VELKY ALE..

stane se mi, ze gdys otocim do druhy polohy, startuju, taxe nestane vubec nic, ale vubec nic, nic nenabiha, nic necvakne, proste totalka..

pak sundam sedacku a jen tak sahnu na kabely baterie a pak normalka nastartuju, ale neni tomu taky tak vzdy..
nemuze se jednat taky o spatnej STARTER?
popripade co jineho?

a alarm?
dycky jak vypnu motor, navolim CODE a vuz zamknu..
tetka se mi ale us dvakrat stalo, ze sem prisel k outu, zasunul klice do zamku dveri, otocim a nahle zacne outo troubit, musim zasunout klic do starteru a otocit do polohy jdna a navolit CODE cislo a potvrdit, pak to prestane..
co vim, tak to troubeni by melo bejt pouze pri otevreni kufru nebo pri startovani bez zadani CODE number..

to doufam nebude takovej problem, spis me trapi to debilni startovani, achci jen prijit, zastrcit, jen cvaknout a ject..


p.s.
jedna se o e32 735i rv 89
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

kontrola kabelů na baterce, dotažení mínus polu na přední stěně zadní sedačky (když si na ní sedneš tak v oblasti lítek máš plast a pod ním je minus pol) a taky vedle baterky je plast uvnitř kterého je hlavní pojistka tak tu taky zkontrolovat (je to v tom plastu na plus kabelu, plast otevřít a uvnitř je plíšek a to je ta pojistka, dotáhnout šrouby, případnou oxidaci odstranit).
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

to vypada přesně na ten tenči napajeci kablik pro elektroniku auta... je tam pouzdro z pojistkou, radi se vyklepou šrouby... a nebo obecně poškozeny kabl.. mě se někde přerušoval a za jizdy se mi resetoval OBC. zhasinala palubka a podobně a zamykalo. fakt legračni. občas i setřel stěrače... no takže zkontroluj to co popisuje fugo
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hoboj »

1)Takze otocis klickem do prvni polohy, rozsviti se ti kontrolky, potom otocis dal na startovani a starter se neroztoci ale kontrolky sviti normalne?

2)Pokud ano, slysis takove lehke cvaknuti ( pri otoceni klicku na startovani) ale starter se netoci?

Anebo se ti na prvni poloze nerozsviti ani ty kontrolky?
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ha »

kontrola kabelu je za nama, vse jako nove, baterka r.v. 2000, muze to bejt tim?¨jinak jeste se vyzbrojime merakem a zkusime premerit v dobu startu..
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ha »

HOBOY:
ty hele, prave ze gdys otocim do prvni polohy, kontrolky sviti, gdys pak otocim do polohy 2 na startovani, kontrolky svitej, nic necvakne, a jediny co je slyset, je muj dech, nic vic..
a pak..
1) sundam zadni sedacku, jen tak sahnu na plus a minus baterije, sedacku naaplikuju zpet, a pak outo nastartuje, pravda, ne hned na CINK, ale nataci se, ale nakonec se chytne,

2)sundam zadni sedacku, udelam fse jako u bodu 1, ale pak pri startu stale NIC;+((

a pak trebas po hodce zase sednu a outo us nastaruje;+((

proste je neco spatne


nejde mi proste jen do hlavy, jesi je slaba baterka, tak proc to negdy nastartuje bez problemu, a jindy proste nic;+((
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hoboj »

slaba baterka by se ti projevila tim ze by pri startovani pohasly kontrolky, pokud ne tak bych hledal problem ve spinaci skrince, rele startovani, civka na starteru. Mozna uvolneny spoj na civce starteru od spinaci skrinky.
To ze otevres dvere, sundas sedacku, nasadis, zavres dvere tak treses autem a ten vadny kontakt se "vic prilepi" a jde to nastartovat. Pokud by to byla baterka nebo silove kabely tak by ti aspon cvakala civka a pripadne pohasly kontrolky.
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#8 Příspěvek od Srandik32 »

Být tebou,začnu baterkou,8let je až dost,navíc můžeš mít v p*deli kontakt na článku uvnitř baterky. :wink:
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ha »

tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#10 Příspěvek od Srandik32 »

ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))


Když ji vyndáš tak by tam kapacita měla být uvedená,nebo to zjistíš přímo v krámě když ji budeš kupovat,např.v Kelly nebo podobně ti to řeknou,mají tabulky.Mě to na netu ukázalo na tvůj motor stačí 66Ah,což se mi zdá dost málo tak se radši přeptej. :wink:
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#11 Příspěvek od deecee »

ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))


pokud je 8let stara a ty nevis co s ni kdo delal, tak kup novou. usetris si v budoucnu hodne neprijemnosti. osobni zkusenost.
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#12 Příspěvek od deecee »

ha píše:tak zda se, ze sem vas mystifikoval, omlouvam se..
jakmile startuju, motor zacne naskakovat jako ze v sinusovym intervalu, kop nic kop nic, a tim se i kontrolky rozzhnou a zhasinaj a rozhnou a zhasinaj, tagze by to mohlo bejt tou "starou" baterkou,
skusim jeste promerit pri startu..
sou nejaky hodnoty, kery by mi meli rict, zda-li je bat spatna, ci nikoli?
abych rekl pravdu, ani nevim, jakou kapacitu ta baterka ma, jen vim, ze je velka jak krava;+))


dej tam 85Ah a nebudes mit problem.
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#13 Příspěvek od normann »

Srandik32 píše:Když ji vyndáš tak by tam kapacita měla být uvedená,nebo to zjistíš přímo v krámě když ji budeš kupovat,např.v Kelly nebo podobně ti to řeknou,mají tabulky.Mě to na netu ukázalo na tvůj motor stačí 66Ah,což se mi zdá dost málo tak se radši přeptej. :wink:


Podle manuálu tam má být akumulátor 75 Ah, měl jsem tam i 72Ah, bohatě stačil. Možná by stačilo, si od někoho vypůjčit trochu silnější nabitý akumulátor (aspoň 55Ah) a vyzkoušet, co to dělá. Aku 55Ah jsem měl asi týden provizorně v 735i E32 a taky to na to jezdilo. Dlouhodobě by ale tento akumulátor nevydržel.
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#14 Příspěvek od Pejta-7er »

Já mám ve svojí 120ku a je to v cajku, zdá se mi ta tvoje nějaká slabá, ale jestli ji máš 8 let, jak už tady padlo, žačal bych u ní, vypujč si třeba i jinou, která bude mladší, resp, novější, jak říkal Normann... :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Snejk »

měl jsem 100Ah, ta odešla tak sem raději investoval do 85Ah bannerky, sice draha, ale i když sem ji v zimě daval kouř přes startovani na LPG a necham auto stat měsic tak drži jak přibita... jinak v 750 mam nejobyčejnějši starlajnku 60Ah a i po třech tejdnech v pohodě natočim, a když něco tvoříme tak opakovane starty a žadnej problem, na to že stala nějakych 1200 tak snad ještě nějaky rok vydrži.
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od ha »

dekuji vam za rady, koupim tu 85Ah a uvidim, co dalsiho odejde;+))
zase se ozvu;+))
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od ha »

tak nakonec to bylo pouze baterkou, koupil sem teda i starter, pak par dni nato baterku, kerou sem jen prohodil a us to slape bez problemu;+))

dekuji vam vsem
Odpovědět