Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jsem tady novej

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
intruder-mc
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od intruder-mc »

Čau pánové, chci si dovézt z říše 740 dA e 38 r.v. 2001 co vy na to? Jsou zkušenosti s naftovým 8-mi kotlem? 8) má mít najeto 130tisíc a druhej výběr má 200tis. na co si dát pozor, co vyzkoušet? je to "vollaustattung" tak abych něco nepos...L! :roll:

Předem dík všem za rady (je to fakt nemoc, ty vozítka z Bafor...) :D
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

od dieselů s CR technikou co nejdál, pokud se tedy nejedná o nové auto, ber to tak že nikdo si nekoupí 3.0d nebo 4.0d na to aby jezdil langsam, nebo pokud ho moc chceš nesmíš být překvapen tím že tě jistě bude čekat výměna TD a CR vstřiků což nebude otázkou jen 50tis kč, mám pocit že 4.0d tu snad ani nikdo nemá.
intruder-mc
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od intruder-mc »

no a teď mi písni reálnou spotřebu u 5litra benzína. jsem sice sazomil ale změna může být život. jediný u čeho mě nezvikláte je e38 r.v. 2001.. :lol: Ty nový se mi nelíběj. podle mě už to nemá styl a je to mastodont jako mercedes :mad: 8)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

moje spotřeba je od 20l/100km ,žádnej klobouk, a nemám seriový motor takže ti to je k prdu :)
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#5 Příspěvek od FrANTOMAS »

740d je auto který bys nechtěl. 8 válců-8 vstřiků, 2 turba (jenže s el. polohovanim lopatek), těžkej motor, tudíž trpěj nápravy, atp. -krásně jede a o to trpí ještě víc, páč svádí k tomu jezdit čočku.
Obecně je to hrobeček, proč si do něj lehat dříve, nežli je to nutné že :-)


Mám 730d r.v. 2000. Teď už najeto 193tis (žádná polemika prosím, auto mám dlouho a znám ho) a vstřikům jsem se nevyhnul. Jenže je jich 6.
Musel jsem nějaké repasnout- 3 za 12tis bez DPH a jeden jsem koupil už dříve nový cca za 8tis -vše v poho a běží krásně dál.
Pružnost jakš takš-mně to stačí, spotřeba 11 město, auto mám plně vybavené (včetně masáží, el. kufru, dvouvrstevných skel, webasto, navi, vyhřívání volantu-všech sedaček, roletky,...) prostě tím chci říct, že se 3.0d dá sehnat tak, jak bývají 740 a 750.

Šťastnej výběr
intruder-mc
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#6 Příspěvek od intruder-mc »

no newim newim... měl jsem několik nafťáků a nikdy jsem problém s palivovou soustavou neměl až u B6 Passat kterého jsem teď vrátil prodejci ale z jiných důvodů. To je PD-čko a dvakrát se mi vys...lo podávací čerpadlo a dalších 35 závad během roku a půl. Najeto 120tisíc. naftu mám svojí přímo z rafinérie. Je fakt, že 3.0 D od BMW jsou dobrý motory ale právě slídím jaké zkušenosti jsou z osmi válsema... A ty 12 ti válce nemají vstřiky? :lol: vím maj, benzínové ale mám pocit ze když tam naleješ humus benzín tak to odpálíš zrovna tak.. 8)

BMW zdar, velkooběmům zvlášť...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

jenže těch benzinovejch se všude válí mraky za pár korun. :)
Odpovědět