Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 750iA nedrží volnoběh HELP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Kámoš má problém s e38 750iA r.v. 1996, tak jen zprostředkovaně. Problém s neklidným chodem již od koupě. V BMW vyměnili svíčky, všechno vyčistili ucpali přisávající falešnejch vzduch, benzínovej filtr novej atd. Auto v točkách jede, ale neudrží volnoběh, nemá víc než 400ot a chcípá. Všechny chyby vymazány, diagnostika O.K. a už si s tím neví rady ani tam. Nějakej dobrej typ by se hodil. Děkuju.
nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval
Fugo píše:nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval
navíc e38 už snad nemá rozdělovač nebo se pletu?
Baxon píše:tak přesně tohle všechno má už za sebou, váhy vzduchu nový, všechno vyčištěný, nový svíčky atd. Jen nevím co je ten VCV/PCV ventil (volnoběžnej ventil?)bas2 píše:No V12 je mrcha, by sem asi zacal tym, ze bych vycistil vahy vzduchu, skrt. klapky, skontroloval/vycistil/nebo vymenil rozdelovace+palce a premeral/vycistil kable k svickam....jo a este skontroloval VCV/PCV ventil.
V12 volnobezny ventil nema, volnobeh si reguluje skrt. klapkami...VCV je na odvetrani klikove skrine, kdys je ten ventil v cudu, tak to nasava falesny vzduch a muze to rozhodit volnobeh, poznas to tak, ze pri volnobehu nemuzes, resp. len tezko oddelas vicko od oleje. Skus to, kdys tam bude hodne velky podtlak, tak ty ventily su v cudu.
Ahoj, tak s tou 750 a špatným volnoběhem to jsem já
. V současný chvíli jsou v autě nové svíčky, nový regulátor tlaku paliva, nové ventily odvětrávání klikové skříně, nové trubky sání mezi váhou a motorem. Klapky jsme čistili o kontrolovali jejich funkci. Dále jsme vyčistili rozdělovače a palce. Dnes po dobití baterie motor naskočí, kolísá a dá se špatně vytočit. Do 4 tisíc se dusí a střílí do výfuků. Problém je že, za kabelové svazky chtějí hříšné peníze. Kompletní rozdělovače můžu pořídit docela rozumně, ale nejsem si jist, že to bude ono. Každou radu nepohrdnu a DÍKY MOC za založení fóra.
Jinak s autem to vypadá tak, že jestli mě opustí ještě nevím, protože jiné auto ladím do sportovna ( pohodlný už to není ) a válet se v kočáře jako je tento je fááákt paráda. Zvuk a zátah taky super - když to jede

Jinak s autem to vypadá tak, že jestli mě opustí ještě nevím, protože jiné auto ladím do sportovna ( pohodlný už to není ) a válet se v kočáře jako je tento je fááákt paráda. Zvuk a zátah taky super - když to jede

no když budeš přemýšlet tak že tohle by to být nemuselo tak se nikam nedostaneš, víčka a palce kup, pochybuju že je někdo někdy měnil, kabely použij od BOSCH normálně samostatný, nevím zda e38 má na 6 válci (kabelu) snímač ale na ty BOSCH kabely jde nasunout, kabely jsou šedivé barvy koupíš je v Badosu dle délky, kup delší pak je upravíš, konec co jde na svíčku necháš BOSCH a to co jde na rozdělovač sundáš a vyměníš tu gumovou průchodku (jinak by ti to sklouzávalo) samozřejmě si nejprve na kabel navlékneš korálky a to čidlo, potom je ještě třeba kleštičkama natvarovat ten plech co jde do rozdělovače tak aby byl v kontaktu s vývodem rozdělovače, mám to takhle na autě cca 3 roky. Nebo na 7er.com někdo teď prodával kabely na e38 750 za 150Euro.
750 není jako 740, má ještě kabely. Jinak link nemám. Já je kupoval osobně, myslím že je budou mít kdekoliv v autodílech, nemusí to být nutně BOSCH jen je třeba si hlídat průměr který musí být 7mm jinak na ně nejde nasunout to čidlo, většina kabelů má totiž 8mm, a je třeba jak jsem psal je upravit ale pro zručného člověka to nění žádný problém.