Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 750iA nedrží volnoběh HELP

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Baxon »

Kámoš má problém s e38 750iA r.v. 1996, tak jen zprostředkovaně. Problém s neklidným chodem již od koupě. V BMW vyměnili svíčky, všechno vyčistili ucpali přisávající falešnejch vzduch, benzínovej filtr novej atd. Auto v točkách jede, ale neudrží volnoběh, nemá víc než 400ot a chcípá. Všechny chyby vymazány, diagnostika O.K. a už si s tím neví rady ani tam. Nějakej dobrej typ by se hodil. Děkuju.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Baxon »

Ne nedělá, tenhle ji koupil nedavno a opravdu to chce zprovoznit. Pošlu mu link at sem napíše co přesně už vymněnili a udělali. Zatím děkuju.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

Fugo píše:nedělá náhodou v t-mobile? někdo mě kvůli tomu volal, tak jsem mu říkal co bych udělal já, ale on mě sdělil že neví jak dlouho auto bude mít a vyznělo to jako že se mu do toho nechce investovat. Říkal ať začne zapalováním , a říkal jsem mu že origo zapalovací kabely stojej cca 19tis , víčka rozdělovače cca 2500/ks, palec cca 300/ks, netěsnost na sání... pak už se neozval


navíc e38 už snad nemá rozdělovač nebo se pletu?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

dle těch co jsem viděl tak má.
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#6 Příspěvek od bas2 »

No V12 je mrcha, by sem asi zacal tym, ze bych vycistil vahy vzduchu, skrt. klapky, skontroloval/vycistil/nebo vymenil rozdelovace+palce a premeral/vycistil kable k svickam....jo a este skontroloval VCV/PCV ventil.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Baxon »

tak přesně tohle všechno má už za sebou, váhy vzduchu nový, všechno vyčištěný, nový svíčky atd. Jen nevím co je ten VCV/PCV ventil (volnoběžnej ventil?)
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Baxon »

JaraX píše:
navíc e38 už snad nemá rozdělovač nebo se pletu?

taky jsem se divil, ale je to tak, asi má :)
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#9 Příspěvek od bas2 »

Baxon píše:
bas2 píše:No V12 je mrcha, by sem asi zacal tym, ze bych vycistil vahy vzduchu, skrt. klapky, skontroloval/vycistil/nebo vymenil rozdelovace+palce a premeral/vycistil kable k svickam....jo a este skontroloval VCV/PCV ventil.
tak přesně tohle všechno má už za sebou, váhy vzduchu nový, všechno vyčištěný, nový svíčky atd. Jen nevím co je ten VCV/PCV ventil (volnoběžnej ventil?)


V12 volnobezny ventil nema, volnobeh si reguluje skrt. klapkami...VCV je na odvetrani klikove skrine, kdys je ten ventil v cudu, tak to nasava falesny vzduch a muze to rozhodit volnobeh, poznas to tak, ze pri volnobehu nemuzes, resp. len tezko oddelas vicko od oleje. Skus to, kdys tam bude hodne velky podtlak, tak ty ventily su v cudu.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Baxon »

děkuju za radu, přepošlu to :wink:
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od hoboj »

A co přisávání vzduchu mezi sáním a hlavou?
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Baxon »

veškerý přisávání falešnýho vzduchu bylo odstraněno, od tý doby nedrží volnoběch vůbec, před tím to jen houpalo
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#13 Příspěvek od karel2224 »

Ahoj, tak s tou 750 a špatným volnoběhem to jsem já :-(. V současný chvíli jsou v autě nové svíčky, nový regulátor tlaku paliva, nové ventily odvětrávání klikové skříně, nové trubky sání mezi váhou a motorem. Klapky jsme čistili o kontrolovali jejich funkci. Dále jsme vyčistili rozdělovače a palce. Dnes po dobití baterie motor naskočí, kolísá a dá se špatně vytočit. Do 4 tisíc se dusí a střílí do výfuků. Problém je že, za kabelové svazky chtějí hříšné peníze. Kompletní rozdělovače můžu pořídit docela rozumně, ale nejsem si jist, že to bude ono. Každou radu nepohrdnu a DÍKY MOC za založení fóra.
Jinak s autem to vypadá tak, že jestli mě opustí ještě nevím, protože jiné auto ladím do sportovna ( pohodlný už to není ) a válet se v kočáře jako je tento je fááákt paráda. Zvuk a zátah taky super - když to jede :-(
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#14 Příspěvek od Fugo »

no když budeš přemýšlet tak že tohle by to být nemuselo tak se nikam nedostaneš, víčka a palce kup, pochybuju že je někdo někdy měnil, kabely použij od BOSCH normálně samostatný, nevím zda e38 má na 6 válci (kabelu) snímač ale na ty BOSCH kabely jde nasunout, kabely jsou šedivé barvy koupíš je v Badosu dle délky, kup delší pak je upravíš, konec co jde na svíčku necháš BOSCH a to co jde na rozdělovač sundáš a vyměníš tu gumovou průchodku (jinak by ti to sklouzávalo) samozřejmě si nejprve na kabel navlékneš korálky a to čidlo, potom je ještě třeba kleštičkama natvarovat ten plech co jde do rozdělovače tak aby byl v kontaktu s vývodem rozdělovače, mám to takhle na autě cca 3 roky. Nebo na 7er.com někdo teď prodával kabely na e38 750 za 150Euro.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#15 Příspěvek od Fugo »

zapoměl jsem napsat že jeden zapalovací kabel BOSCH stojí cca 120Kč, takže to není až taková pálka.
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#16 Příspěvek od DOEMIXXX »

link? DIky

Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

ty ho potřebuješ na co?


Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci! Již několikrát jsem tě na to upozorňoval.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#18 Příspěvek od Fugo »

750 není jako 740, má ještě kabely. Jinak link nemám. Já je kupoval osobně, myslím že je budou mít kdekoliv v autodílech, nemusí to být nutně BOSCH jen je třeba si hlídat průměr který musí být 7mm jinak na ně nejde nasunout to čidlo, většina kabelů má totiž 8mm, a je třeba jak jsem psal je upravit ale pro zručného člověka to nění žádný problém.
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#19 Příspěvek od stati »

caute ja mam to iste a neviete kde su tie rozdelovace nech mozem vycistit palce? mam e38, 96, 750il.dik
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#20 Příspěvek od Fugo »

nezlob se na mě pokud na motoru nepoznáš kde jsou rozdělovače, tak nemáš co čistit. :roll:
Odpovědět