Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E38 při vyndaní měrky oleje divné zvuky...
Ahoj mam E38 728i se serviskou najeto 255tis jezdila ok vše v pohodě a najednou z ničeho nic při startu se zastaví startér zvuky jak před kousnutím nakonec chytne ale nejede na všech 6 válcu a při vyndaní měrky oleje je slyšet jako by bublaní a vyfukování vzduchu což dříve neexistovalo starty byly super díky za jakou koli radu
A ještě: pokud by tomu tak bylo,tak opatrně s tím startováním, znám jednoho, který právě v takovém případě, co ty uvádíš, ještě startováním motoru s prasklou hlavou, strhnul plastová kola v převodovce startéru, takže si ještě přivydělal repasí startéru. Nasaď na řemenici na klice klíč a zkus protáčet motor. Pokud to půjde v určité fázi hodně ztěžka, může jít o to, že máš v nějakém válci vodu. Zahřej motor a otevři expanzku, pokud se ti bude řinout z expanzky chl. kapalina, s nevětší pravděpodobností je to prasklý těsnění pod hlavou, nebo rovnou hlava.
No ono se s tím jet teoreticky dá, začne ti stoupat spotřeba, klesat výkon, blbě startovat a pokud neklekne startér, do servisu, nebo ke svýmu mechošovi tak do řekněme 50km určitě dojedeš, hlavně často kontrolovat chl.kap. v motoru a dolívat a dolívat vodu,nespoléhej na hlášku check controlu - Kühlwasserstand, záleží v jakým to máš stadiu, ale jaxe říká: "Vyhov tomu motoru!" 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1403
a je krom praskleho tesneni nejaka jina moznost kam se voda muze ztracet? minuly tyden mi to zahlasilo na check controlu hlasku at zkontroluju vodu, tak se studenym motorem byla ta voda tak 10 cm pod ryskou co je na te expanzce. Doma mam kanystr chladici kapaliny tak sem si rikal ze to doleju az se tam dostanu ted v patek.
Pak byl checkcontrol tyden potichu a dnes se ozval zas, zkusil sem zahrat motor a otevrit expanzku a voda byla jen asi 1cm pod ryskou, ale uplne klidna, zadne rinuti se nekonalo..
Jinak chladici kapalina se menila v prosinci, takze je tam relativne nova, nevi nekdo co to muze byt?
Pak byl checkcontrol tyden potichu a dnes se ozval zas, zkusil sem zahrat motor a otevrit expanzku a voda byla jen asi 1cm pod ryskou, ale uplne klidna, zadne rinuti se nekonalo..
Jinak chladici kapalina se menila v prosinci, takze je tam relativne nova, nevi nekdo co to muze byt?
Únik z chladiče, různý drobný netěsnosti hadic, únik přes čerpadlo, může to téct u topení atd. Nejlepší je postavit auto do garáže, kde je čistá podlaha, nejlépe opatřená nátěrem a 2. den jsou vidět kapky- modrý žlutý, zelený, červený, podle toho, jakou tam máš chl. kapalinu, pokud je čirá, rozmázni jí mezi prsty a pokud je lehce mazlavá, je to chl. kap., nejlépe je mrknout se pod auto a podívat se odkud to přesně odkáplo, pak teprve vyjet z garáže, takhle to dělám já i s olejem. Některé netěsnosti se ale projeví jen při ohřátém motoru a chl. kapalina se těmito netěsnostmi dostane ven a hned se odpaří. Kolem těchto netěsností se dělají takové mapy, ale to asi všechno víš, ne? Myslím, že to není nic nového.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1403
zkusim to doma postavit pod strechu a asi pod to hodim nejake noviny, at je to zretelnejsi... ono jedna vec je kudy to vytece z te soustavy a druha odkad to skape na zem z toho plastoveho krytu co je pod motorem.. no uvidim pres vikend..
sem se tak lekl, ze se mi to muze ztracet nekde v motoru ze sem zapomel na takove jednodussi zavady jako netesnosti po ceste..
sem se tak lekl, ze se mi to muze ztracet nekde v motoru ze sem zapomel na takove jednodussi zavady jako netesnosti po ceste..
