Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 - vibrace volantu kolem 80km/h
ahoj, vím, že tohle téma se tu už rozebíralo, nicméně jsem se v diskuzích nedobral uspokojivému závěru.
Mám tenhle problém: Mám 740i E38. Vibruje mi volant v rychlosti okolo
80km/h. Vibrace jsou někdy dost silné a to i při brzdění, i bez brzdění. volant se rozvibruje a je to cítit i do celeho auta.
Už jsem převážil kola, udělal gemetrii, vyměnil přední kotouče (údajně házely), zadní destičky, silenbloky předního stabilizátoru a nic z toho evidentně nebylo příčinou vibrací. ještě se chystám vyměnit tyč předního stabylizátoru, kde je údajně vůle. Pokud to nebude ono, už opravdu nevím. Nápravy jsou prý jinak pevné a jedině přichází v úvahu řízení...
Může mi někdo poradit co s tím, nebo jestli někdo s podobnými problémy vůbec dokázal vibrace odstranit a jak? Díky
Mám tenhle problém: Mám 740i E38. Vibruje mi volant v rychlosti okolo
80km/h. Vibrace jsou někdy dost silné a to i při brzdění, i bez brzdění. volant se rozvibruje a je to cítit i do celeho auta.
Už jsem převážil kola, udělal gemetrii, vyměnil přední kotouče (údajně házely), zadní destičky, silenbloky předního stabilizátoru a nic z toho evidentně nebylo příčinou vibrací. ještě se chystám vyměnit tyč předního stabylizátoru, kde je údajně vůle. Pokud to nebude ono, už opravdu nevím. Nápravy jsou prý jinak pevné a jedině přichází v úvahu řízení...
Může mi někdo poradit co s tím, nebo jestli někdo s podobnými problémy vůbec dokázal vibrace odstranit a jak? Díky
To že jsou to záklonová ramena, už jsem si přečetl. Nevím ale co tím myslíš. V katalogu Auto kelly takové rameno není. Jsou tam spodní, horní rameno, nebo rameno zavěšení kol. Asi myslíš to horní. Dá se poznat, jestli je to opravdu tohle rameno? Třeba na tech plotnách na STK? Jinak kola jsem nechal vyvážit už 3x. Díky
Resim ten samy problem a neuspesne-zatim. Napravu mam komplet novou vcetne rizeni a dela to dal,tak jsem se rozhodl vymenit tlumice,ale mam S-EDC takze musim setrit (jeden stoji po dlouhem patrani 7000kc) origo asi 17000kc Mel jsem sundane pruziny a na pistnici tlumice mam 0,3mm vuli,ale dvoutunovy kocar stim udela svy,tak dam novy vcetne ulozeni a snad bude klid,pak to hodim ze strane. Menil jsem i prevodku rizeni a vse zbytecne 

Ja vim na 1000% ze to na predek bourane nikdy nebylo,mam k dispozici tester tloustky laku a jine metody takze vim ze predek je ok. Mel jsem to lehce na zadek a byli lakovany oboje dvere na prave strane.caknakis píše:Kluci, já nechci malovat čerta na zeď, ale tohle mi dělala moje bývalá E32 740i potom co dostala zepředu ránu. A mohlo se měnit co se chtělo, taky měla proměnné tlumiče. Nasypal jsem do toho radši ani nechci vědět kolik a nakonec ji prodal za pár šušňů, protože fakt nebyla cesta.
zdar to samé mě dělá e34 sedan,po namontování jiných kol,kola mají být udajně rovná (z nedostatku času jsem ještě nenavštívyl žádný pneuservis abych to zjistil)ale při nasazování na náboj je ta díra v kole o něco málo(cca 0,5 -1,5mm)větší.už jednou jsem měl tuto zkušenost s jiným báwem,tam jsem opravdu nakoupil celou přední nápravu novou a vybrace vybrace vybrace.kola jsem se snažil při nasazování jakž takž vystředovat ale po projetí byly vždy k jedné straně toho náboje a nějaké maxi dotáhnutí tomu nepomophlo, celkem dvakrát jsem z nich sundával gumy a dával na srovnání .Porvé jsem tam nechal asi 2000,pak už asi 400 jen za přeměření a furt vybrace vybrace a zase jen vybrace.jinak jsem se snažil a pořád snažím ty kola nějak nedemolovat a tak něco,mám pěkný auto na dojíždění do práce a tak tam chci pěkný kola bohužel moje zkušenost vždy velí narafičit ty nej horší plechy nebo vobič 15" s gumama s pneubazaru a můžeš to řezat kde chceš a nic ti nevybruje tot samozřejmě není můj styl,,Ty nevystředitelný kola za který jsem dal 15000 a celou zimu jsem u nich onanoval
šli nakonec po 14denním provozu zpátky do garage ...Je fakt že to chtělo dát 'nějaké'středící kroužky ale nikdo vůbec nikdo mi je nebyl schopen sehnat ani poradit kde se to dá (v pneuservisech pomalu ani nevěděly co to je)
tímto bych prosil někoho at' dá echo kde se ty "středící kroužky shání"


jak se tu dívám tak asi nikdo kola na svím bávu nepotřebuje,nebo mu tento problém nic neříká
já si myslím že členů je tady až až a sekce prodej kol je taky bohatá ale problematiku bezpečné a hlavně pohodlné a komfortní jízdy nikdo neřeší---hlavně že když stojím u pumpy tak všichni čuměj co
a zbytek jde stranou je to tak né






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
ptal ses na ty stredici (nebo taky vymezovaci) krouzky treba v bmw? Ja jsem to kdysi na Astre vyresil tak, ze mi je jeden chlapek za par stovek vyfrezoval z duralu, jakekoli vibrace prestaly, ale u toho duralu je problem, ze prirezne k naboji a jde pak k*urevsky tezko dolu.. slysel sem, ze se delaji i ze silonu.. proste se ptej kudy chodis esi to nekdo neni schopen obstarat nebo vyfrezovat..
Zdravím Vás pánové....
Zdá se, že mému problému s vibracemi, jsem přišel na kloub. Změnil jsem automechanika a ten už po pár metrech jízdy zjistil, že mi neodléhá brzdič na přední brzdě a kola házej. Brzdič mi rozhýbal, namazal a vyčistil a nechal zkontrolovat disky (nejsou nijak obří: 235/60 16 a jsou originální). údajně se křivé disky poznají, když se roztočí BEZ PNEUMATIK. Jinak guma zkresluje. Takže mi je znovu převážili a přezto, že už mi je vyvažovali tři krát a měl jsem nové zimní gumy, tak vybrace přestaly. Nicméně kola opravdu hází a tak mi dali ty lepší na předek. Vibrace jsou teď minimální. Skoro nic. Asi budu nechávat kola opravit a dám nové letňáky.
Takže kdo řeší stejný problém, tak znovu nechte zkontrolovat disky a vyvážení kol v jiném pneuservisu!!!!!!
Zdá se, že mému problému s vibracemi, jsem přišel na kloub. Změnil jsem automechanika a ten už po pár metrech jízdy zjistil, že mi neodléhá brzdič na přední brzdě a kola házej. Brzdič mi rozhýbal, namazal a vyčistil a nechal zkontrolovat disky (nejsou nijak obří: 235/60 16 a jsou originální). údajně se křivé disky poznají, když se roztočí BEZ PNEUMATIK. Jinak guma zkresluje. Takže mi je znovu převážili a přezto, že už mi je vyvažovali tři krát a měl jsem nové zimní gumy, tak vybrace přestaly. Nicméně kola opravdu hází a tak mi dali ty lepší na předek. Vibrace jsou teď minimální. Skoro nic. Asi budu nechávat kola opravit a dám nové letňáky.
Takže kdo řeší stejný problém, tak znovu nechte zkontrolovat disky a vyvážení kol v jiném pneuservisu!!!!!!
no asi to dopadne tento týden taky tak,gumy dolů a oprava,moje pointa je v tom že jsem si vždy myslel že kola po vyrovnání a vyvážení jsou neházející a nevybrující ale k tomu chybí spousta faktorů aby to bylo bez problémů
kdysi když jsem kupoval ty kola(na tom předešlém autě) tak jsem se ptal toho maníka jak se mu na nich jezdilo a on že super "sedí jak přibitý" atd atd...jezdil na nich tak cca 1 rok a pořád..Jen co jsem je zdělal z jeho báwa dal na své tak to bylo k neudržení a hlavně k nasrání,pak jsem se ptal znovu a on že jen teda "trochu se to klepalo ale ani to nebylo zřetelné" takto jsem se přesvědčil vícekrát o "spokojenosti" všeliíjakých "polovodičů"..no nevim asi to nějak moc prožívám... jedna věc je ta že když vás žene pežo' 405 1,8 td ne plechovkách a řeže to jak dobytek a vy prostě jet nemůžete protože by se to budto rozskočilo nebo neudrželo na silnici tak to bych snad všechny tyhle krámy zahodil a vysr...l se na to na všechno,,,jak říkám vyvalím 15" na plechu zimy a nevím vo tom že vůbec jedu,,,,tak jak to dělaj ti všichni s maxi kolama 18 a vejš to nevim čus 

