Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Co za benzín do 750.......???

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00
Klubové ID: 1902

#1 Příspěvek od gogoho »

chci se zeptat zda má cenu do toho lejt V-pover racing ........nebo stačí normální 95tka...Díky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

podle mě určitě racing nemá smysl, jen klasickej vpower, ty oktany ten motor nevyužije.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

přesně jak píše JaraX žádný motor který na to nemá nastavenou ECU to nevyužije, ECU dokáže pouze dle senzoru klepání posunout předstih tak aby k nim nedocházelo - to pro případ kdy se třeba nouzově použije palivo o nižším oct. čísle a opačně to prostě neumí. (ani netuším zda M73 senzory klepání má, M60 ta ano)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

když jsem ještě lital na mašinách tak borci dělali testy paliv na brzdě, absolutně nejlíp vyšel Vpower 95, protože motory byly laděný na 95oktanu, u Vpower racing byl dokonce drobny propad výkonu, ale naopak motorkám které měli předepsáno 98 a víc oktanu to zvedlo výkon.
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00
Klubové ID: 1902

#5 Příspěvek od gogoho »

na víku nárže je napsáno 91- 98 tak jsem se zeptal co tam :lol:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

když máš napsáno od 91 do 98 tak se toho drž :) , prostě ECU počítá s 98 a pokud tam dáš míň tak dle signálu z knock senzoru posouvá předstih tak aby bez neřízených detonací byla možnost jet na palivo 91.
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#7 Příspěvek od GG »

Já už 4 nádrž jedu na Shell V-Power Racing. Musím říci, že nárust výkonu netuším, snížená spotřeba tak o 0,2-0,3 jen bych řelk, že to lépe táhne od spodních otáček a lépe to reaguje na sešlápnutí plynu.
Odpovědět