přesně jak píše JaraX žádný motor který na to nemá nastavenou ECU to nevyužije, ECU dokáže pouze dle senzoru klepání posunout předstih tak aby k nim nedocházelo - to pro případ kdy se třeba nouzově použije palivo o nižším oct. čísle a opačně to prostě neumí. (ani netuším zda M73 senzory klepání má, M60 ta ano)
když jsem ještě lital na mašinách tak borci dělali testy paliv na brzdě, absolutně nejlíp vyšel Vpower 95, protože motory byly laděný na 95oktanu, u Vpower racing byl dokonce drobny propad výkonu, ale naopak motorkám které měli předepsáno 98 a víc oktanu to zvedlo výkon.
když máš napsáno od 91 do 98 tak se toho drž , prostě ECU počítá s 98 a pokud tam dáš míň tak dle signálu z knock senzoru posouvá předstih tak aby bez neřízených detonací byla možnost jet na palivo 91.
Já už 4 nádrž jedu na Shell V-Power Racing. Musím říci, že nárust výkonu netuším, snížená spotřeba tak o 0,2-0,3 jen bych řelk, že to lépe táhne od spodních otáček a lépe to reaguje na sešlápnutí plynu.