Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě 725 TDS e38
TDS je dobrej motor, docela držák, ale jak dostane za uši tak je po něm, resp nesmí dostávat studenej ani vypínat teplej, vzhledem k ceně 725TDS bych se na to hodně rychle vysral pokud není vyložene za nějakou extra cenu v extra naloži. pokud chceš sedmu tak nejlíp s M62B44 (4,4i) nebo M62B35 (3,5), připadně M62B40, nebo 2,8ma ještě taky jde, do TDSa bych nešel, vem radši benzín a připadně hod do plynu, ve vysledku tě to vyjde mnohem levněji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
DOEMIXXX píše:vyhnout se tomuhle motoru obloukem!!! V E39 to byl ulet, ale v sedme, je to sabotaz na znacku! Kup si radsi 730d pokud si klidas, pokud ne, tak jedine 740d
ty jsi taky ulet ... 740d je uplne zlo

725TDS fakt ne ... to byl dobry motor tak do E36 jinak nohy na ramena od neho, bud 730d nebo 740 benzin
T613 píše:DOEMIXXX píše:vyhnout se tomuhle motoru obloukem!!! V E39 to byl ulet, ale v sedme, je to sabotaz na znacku! Kup si radsi 730d pokud si klidas, pokud ne, tak jedine 740d
ty jsi taky ulet ... 740d je uplne zlo![]()
725TDS fakt ne ... to byl dobry motor tak do E36 jinak nohy na ramena od neho, bud 730d nebo 740 benzin
sry, ale spotreba je temer stejna u 725tds a 740d, ale kvalita te 740d je uplne nekde jinde

OT: Jinak asi me nejvice sympaticky dieslovy motor je v E65 745d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
DOEMIXXX píše:T613 píše:DOEMIXXX píše:vyhnout se tomuhle motoru obloukem!!! V E39 to byl ulet, ale v sedme, je to sabotaz na znacku! Kup si radsi 730d pokud si klidas, pokud ne, tak jedine 740d
ty jsi taky ulet ... 740d je uplne zlo![]()
725TDS fakt ne ... to byl dobry motor tak do E36 jinak nohy na ramena od neho, bud 730d nebo 740 benzin
sry, ale spotreba je temer stejna u 725tds a 740d, ale kvalita te 740d je uplne nekde jinde
OT: Jinak asi me nejvice sympaticky dieslovy motor je v E65 745d
jsi spadl na hlavu ne? 4.0d 2xturbo, 2x hlava ... nejvetsi omyl co kdy v E38 byl, to uz je lepsi aj ten 725TDS
T613 píše:DOEMIXXX píše:T613 píše:[quote="DOEMIXXX"]vyhnout se tomuhle motoru obloukem!!! V E39 to byl ulet, ale v sedme, je to sabotaz na znacku! Kup si radsi 730d pokud si klidas, pokud ne, tak jedine 740d
ty jsi taky ulet ... 740d je uplne zlo![]()
725TDS fakt ne ... to byl dobry motor tak do E36 jinak nohy na ramena od neho, bud 730d nebo 740 benzin
sry, ale spotreba je temer stejna u 725tds a 740d, ale kvalita te 740d je uplne nekde jinde
OT: Jinak asi me nejvice sympaticky dieslovy motor je v E65 745d
jsi spadl na hlavu ne? 4.0d 2xturbo, 2x hlava ... nejvetsi omyl co kdy v E38 byl, to uz je lepsi aj ten 725TDS[/quote]
zapoměl jsi napsat 8 CR vstřiků

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý jak každý TDS haní, jen tak pro informaci kdo z vás to tu měl? TDS doporučuji ovšem v ok stavu, utrápený motor se nechá poznat. Osobně mám TDS v E36 kamarád to má v E38 a jsme oba spokojení. Je to nejslabší motor do E38 ale že by to byl lenoch se říct nedá ale na druhou stranu závodník taky ne. Závěrem: Když köupíš dobře bude ti dělat radost, pokud ne ... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že TDSo tady měl snad každej
A když ne, tak stačí se podívat třeba do pětek jak se tam řeší hlavně TDSo. Ale jak říkáš, je to kus od kusu-záleží na předchozích majitelích. Třeba já jsem měl TDSo a furt jsem něco řešil...no ale když si vzpomenu na Jaraxovo TDSo, tak to bylo 100 a 1. Chce to vybrat fakt pečlivě.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
"pokud vyberes ok TDS" ... to je fakt super ale takto slaby motor v E38 bdue dnes o to vic utahany a vybrat ok je asi jako vyhrat 3 vyhru ve sportce
proc to hanit? se podivej do sekce 5er, ja vidim z prvnich 30 temat jenom ptoblem 524td, 530d, 525tds a porad neco tds ... nj prisla zima a uz se neco resi
vidis tam snad ze by nekdo resil 535, 540 benzin co se tyce motoru? ja ne tak si to uvedom kdyz je to tak super motor 

proc to hanit? se podivej do sekce 5er, ja vidim z prvnich 30 temat jenom ptoblem 524td, 530d, 525tds a porad neco tds ... nj prisla zima a uz se neco resi


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
T613 píše:proc to hanit? se podivej do sekce 5er, ja vidim z prvnich 30 temat jenom ptoblem 524td, 530d, 525tds a porad neco tds ... nj prisla zima a uz se neco resividis tam snad ze by nekdo resil 535, 540 benzin co se tyce motoru? ja ne tak si to uvedom kdyz je to tak super motor
Je to ale rok od roku horší s těma TDS...dokonce už aj já jsem přešel na benzin



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Player1 píše:T613 píše:proc to hanit? se podivej do sekce 5er, ja vidim z prvnich 30 temat jenom ptoblem 524td, 530d, 525tds a porad neco tds ... nj prisla zima a uz se neco resividis tam snad ze by nekdo resil 535, 540 benzin co se tyce motoru? ja ne tak si to uvedom kdyz je to tak super motor
Je to ale rok od roku horší s těma TDS...dokonce už aj já jsem přešel na benzinNepamatuju si, že by tam těch problémů s tdsama bylo někdy tolik pohromadě jako teď poslední dobou
Nj...kvalitní nafta s řepou
Podle me bude spis problem v tom, ze TDSa jsou rok od roku starsi a proto je s nima vic a vic problemu


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Ono srovnávat benzín a naftu..... No neevím, možná by jsi si ty chytráku měl uvědomit složitost veznětových motorů
S TDS je většinou jeden a ten samý problém, čerpadlo/a
Když mu člověk dá co potřebuje funguje jak má
To že žijeme v ČR a každej vymejšlí jak by ušetřil tak se pak nedivím problémům (No-Name benzínky, Friták, výměna 1ks žhaviček, a podobné pomsty)
A to že praskaj hlavy? TY hlavy jsou dobré ale hlava člověka co sedí za volantem je často problémová.
Nikomu toto nenutím, píši pouze svůj poznatek: Diesel v BMW
PS:Diesla mám kvůli spotřebě a taky kvůli tomu že naftu občas seženu, benzína mám také ale jen pro zábavu.
Pic

S TDS je většinou jeden a ten samý problém, čerpadlo/a
Když mu člověk dá co potřebuje funguje jak má
To že žijeme v ČR a každej vymejšlí jak by ušetřil tak se pak nedivím problémům (No-Name benzínky, Friták, výměna 1ks žhaviček, a podobné pomsty)
A to že praskaj hlavy? TY hlavy jsou dobré ale hlava člověka co sedí za volantem je často problémová.
Nikomu toto nenutím, píši pouze svůj poznatek: Diesel v BMW
PS:Diesla mám kvůli spotřebě a taky kvůli tomu že naftu občas seženu, benzína mám také ale jen pro zábavu.
Pic
Bajzik píše:Ono srovnávat benzín a naftu..... No neevím, možná by jsi si ty chytráku měl uvědomit složitost veznětových motorů
S TDS je většinou jeden a ten samý problém, čerpadlo/a
Když mu člověk dá co potřebuje funguje jak má
To že žijeme v ČR a každej vymejšlí jak by ušetřil tak se pak nedivím problémům (No-Name benzínky, Friták, výměna 1ks žhaviček, a podobné pomsty)
A to že praskaj hlavy? TY hlavy jsou dobré ale hlava člověka co sedí za volantem je často problémová.
Nikomu toto nenutím, píši pouze svůj poznatek: Diesel v BMW
PS:Diesla mám kvůli spotřebě a taky kvůli tomu že naftu občas seženu, benzína mám také ale jen pro zábavu.
Pic
Zlatá slova
