Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E32 samočinné topení
dobrej název to samočinný topení
, správně to je nezávislé topení.
Takže počítám že víš jak ho zapnout, bohužel jsi nenapsal co máš za auto takže jen orientačně. Nejprve kontrola stavu baterie pro nezávislé topení, některé auta ji mají některé ne, v pravým zadním podběhu. Pokud je OK, zapnout topení, v oblasti zadního pravého kola se musí začít ozývat cvakání (elmgn. membránové čerpadlo), když zvedneš auto tak ho najdeš u poloosy u benzinových filtrů, případná kontrola zda z něj jde benzin, čerpadla se to tiž dlouhým nepoužíváním zalepí a nepumpují, potom je třeba na něj připojit externí zdroj napětí 12V a cvakat s tím čerpadlem tak dlouho až se podaří ho odlepit a začne z něj cákat benzin. Další kontrola benzinu vepředu u bufika, ono taky dost dlouho trvá než se tam ten benzin procpe. Další kontrola je sáhnout na bufik a jeho žhavící svíčku zda hřeje, pokud ne zkontrolovat zda je OK. Dost často bývá KO čidlo vaření, je to čidlo uplně vzádu na bufiku ze shora a má modré dráty ,pokud se bufik přehřeje čidlo se přeruší a bufik se nespustí, takže změřit zda je průchozí, pokud není náhradní lze provizorně dráty spojit a tím ho vyřadit. Jinak když dáš hledat tak předčasem sem dával Radek návod a schema nez. topení Webasto a dle toho můžeš dál postupovat.

Takže počítám že víš jak ho zapnout, bohužel jsi nenapsal co máš za auto takže jen orientačně. Nejprve kontrola stavu baterie pro nezávislé topení, některé auta ji mají některé ne, v pravým zadním podběhu. Pokud je OK, zapnout topení, v oblasti zadního pravého kola se musí začít ozývat cvakání (elmgn. membránové čerpadlo), když zvedneš auto tak ho najdeš u poloosy u benzinových filtrů, případná kontrola zda z něj jde benzin, čerpadla se to tiž dlouhým nepoužíváním zalepí a nepumpují, potom je třeba na něj připojit externí zdroj napětí 12V a cvakat s tím čerpadlem tak dlouho až se podaří ho odlepit a začne z něj cákat benzin. Další kontrola benzinu vepředu u bufika, ono taky dost dlouho trvá než se tam ten benzin procpe. Další kontrola je sáhnout na bufik a jeho žhavící svíčku zda hřeje, pokud ne zkontrolovat zda je OK. Dost často bývá KO čidlo vaření, je to čidlo uplně vzádu na bufiku ze shora a má modré dráty ,pokud se bufik přehřeje čidlo se přeruší a bufik se nespustí, takže změřit zda je průchozí, pokud není náhradní lze provizorně dráty spojit a tím ho vyřadit. Jinak když dáš hledat tak předčasem sem dával Radek návod a schema nez. topení Webasto a dle toho můžeš dál postupovat.