znova seřídit, osobně když seřizuji ventily (na autech kde to jde samozřejmě) tak záměrně nepostupuju jak uvádí servisní manuál, hlídat který jsou ve střihu a seřizivat tenhle...
Můj postup je lety ověřený, prostě koukám na vačku ventilu který chci štelovat a točím motorem tak až se dostanu na protější stranu než je vrchol vačky, v tomto místě je vahadlo uplně volné, nastavím vůli a jdu na další. Snad jsem to popsal srozumitelně.
diky zkusim to tak jak pišeš,ale muže to byt i vačkou??když je studeny tak to prakticky neděla,ale jak se prohřeje tak je to hodně znat a to i v kabině když je vyple radio a na volnoběh je to venku tak trochu jak diesel
Vim že je to u těhle motoru normalni,hlavně když auto ma najeto 430 000 sice nevim jestli je motor puvodni,ale určitě ma hodně km za sebou.ale i přesto bych stim chtěl něco udělat,protože nebere olej a dobře jede.klepka to opravdu jen navrchu,klikovka atd...bude dobra.tak mně napada jen asi ta vačka když budou dobře seřizene ventily????????????
myslis ze je tu senzibil co ti rekne jak vypada tvoje vackova hridel na dalku
sundej dekl a podivej se na ni zda je opotrebena, vydrena ... pokud ten motor ma tolik a nikdo to moc nedelal a jezdil tak muzes serizovat jak chces a ono treba neni uz co ...
tak tu vůli ještě krapet stáhni, protože jak se to ohřeje tak se ty vůle zvětší, prostě to udělej na fest tak aby měrka šla ztuha vyndat. Dle mého názoru to vačkou nebude.