Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E32 730i 1993 - Prosba o radu před koupí...

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
parsifal
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 27.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od parsifal »

Ahoj všem,

jsem tady úplně nový, tohle je můj první příspěvek. - Nicméně bych rád rozšířil vaše řady jako hrdý vlastník 7ky, která mě už dlouho fascinuje - podotýkám že nemám s BMW dotud žádný zkušenosti, proto bych potřeboval poradit:

Mám teď možnost koupit E32 730i 1993 za poměrně slušný peníz: Elektronika funkční, pár kosmetických vady, problémem je obložení tlumiče, na což mě předchozí majitel upozornil (při jízdě se projevu akusticky, klapáním).

Má najeto 265 000, ježděno po Praze.

Rád bych si udělal nějakou přestavu, kolik budu muset pravděpodobně do tohoto auta investovat, podle zkušeností ostatních (volal jsem do orig. servisu BMW, kde mi vlastnictví takhle starého auta vylíčili v celkem šílených finančních barvách :( ;

Zajímá mně třeba konkrétně obložení toho pístu (údajně do 2000kč), ale hlavně obecně, s jak asi velkými investicemi mám reálně počítat...

Díky moc,

Vojta
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#2 Příspěvek od DOEMIXXX »

http://www.elit.cz a tam jsou ceny ND, jinak je to tezky rict kolik do auta das penez, je to takova mensi studna...cili bezedna :) udelas jedno a druhe se posere a tak je tomu porad do kola :)
MK
Registrovaný
Příspěvky: 308
Registrován: stř 03.03.2004 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od MK »

když slyším nebo čtu někde "kosmetický vady", jsem hodně na pozoru :) 8)

po původním majiteli, pakliže to nebylo po vlastní babičce - dvacet tisíc tipuju + pneu... tzn. komplet běžné uvedení do stavu, aby ses nebál jet kamkoli a kdykoli a abys v klidu mohl posadit do auta i jiný lidi než sebe.

ABY TO BRZDILO A JELO ROVNĚ
nešetři na brzdách, na pneu, na dílech řízení

ABY BYL MOTOR A PŘEVODOVKA JAKŽ TAKŽ V KONDICI
třeba určitě někde teče olej...

ABY TO TOPILO a CHLADILO JAK MÁ
dobře si zkontroluj jak topí a hlavně chladí topení a jakými průduchy fouká jaký vzduch (jestli vůbec fouká), abys neměl skrytý problémy se servomotorky co ovládají klapky apod. tohle je třeba pak dost opruz řešit... vzadu pod střed. panelem to fouká vždycky studený, toho se nelekej. Funkční klimu si nech na jaro.

ABY SI DOBŘE VIDĚL
je zima a tma - světla budou určitě vysvícený, doporučuju bez kompromisů nový, nejlépe original paraboly (aspoň potkávací) a k tomu H1 žárovky s vyšší svítivostí, pak to svítí celkem rozumně. nebastlil bych žádný xenony apod.

ABY SES Z TOHO NEPOS....
no prostě budeš řešit a připrav se na to. klidně do ní můžeš nasypat osmdesát tisíc a pořád ještě nebude v pohodě. ale taky možná jen těch dvacet. záleží na tom, jaký jsi detailista a co máš za číslo na výplatní pásce.

ABYS NENALÍTNUL
ukecej tady někoho na fóru nebo někoho ze svých známých, kdo ví o E32 víc a nekupuj to sám. taky může mít najeto přes 400 a ne jen těch 2XX 000 km nebo může být svařená ze tří. nevěřím, že nebyla nikdy bouraná.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od T613 »

do bmw na dily vubec nevolej tam ti mi reknou vzdycky hruzu :-D
co se da koupit, kup v nahrade, zbytek ti prodam treba ja za 10% ceny co origo :-D

pokud se v tom zorientujes tak je to auto lehke na udrzbu za rozumny peniz jezids v kare jako nikdo jiny ... jak rika MK zalezi odkud jsi a musis si tady nekoho odchytit a pojezdit par aut ... je to fakt sranda kolikrat co ti v bazaru nenakeca jenom aby ti to prodal :-D

drz se pravidla: tohle auto se sakra dobre kupuje a sakra blbe prodava takze si muzes diktovat pri prodeji co chces da se rict pokud to je v prumernem stavu :lol:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

Tak tak je to jako každý jiný auto, prolůez to, svez se a uvidíš. 1993 to asi již bude V8 ne? a co si myslel tím obložením pístu? jako pístní kroužky? Tak by to mohlo být kolem 2tis za sadu což je v případě V8 cca 16tis kč, a repliky zde nelze použít protože motor je celohliník.
parsifal
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 27.06.2007 00:00

#6 Příspěvek od parsifal »

myslel jsem obložení tlumiče...to byl úblb - omlouvám se .... :)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

to je fuk, stejně nevím co myslíš tím obložením tlumiče.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od T613 »

horni ulozeni tlumice ne :-D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

jestli to ma schnile obloženi tlumiče... ja porad nevim jake :) no každopadně aby to nepropadlo dovnitř ten tlumič:)
jinak e32 je dost bitelná, hodně snese, takže moc iinveestic tam být nemusí pokud má vše ok. pokud koupíš v dobrem stavu tak do ni i delší dobu nemusiš moc investovat. určitě ji ale nekupuj sam ale s někým kdo to auto dobře zná. je tam spousta detailů ktere jsou fakt pastička (topeni, napravy, automat, klima, elektrika obecně...). ostatni sou kraviny a jejich oprava je stejně lehka jako na jinych autech, prostě zvladne každý ¨mechanik nebo trochu znalý člověk. e32 nema nic na co si nemužeš sahnout jako u nových aut. Dílů použitých tady na klubu je spousta. Vubec bych se nějakým servisem BMW ani neotravoval. nove kupovat jen brzdy a možna dily napravy,,,, ale i to se da dat jete... (ja na tlumičích z klubu za 500kč/ks nalital už 50tisic a pořád paráda. :) )
Odpovědět