Od více zdrojů jsem zaslechl, že přední okno se vyndavá tak, že se na dva dráty z pod okna vytažený připojí 12V a celý to lepení se "vypálí" a okno se pak jen vyndá.. čili žádný řezání strunou.. Může mi to někdo další potvrdit, případně rovnou říct, kde přesně ty dráty najdu? Musim sundat palubku?
je na to specilani struna neboli drat potreba dvou lidi a jde to
palubku urccite netreba sundavat ... pak jen tu tesnici sracku a sadu tech distancnich plastu na ktere pak nacvaknes ten ramecek kolem skla
s tím pálením to je nesmysl, sice dole pod oknem dráty jsou ale to je na vyhřívání. Normálně ho vyřízneš spešl nožem nebo strunou. Při montáži počítej že budeš potřebovat 1 a 1/2 lepidla.
T613 píše:je na to specilani struna neboli drat potreba dvou lidi a jde to
palubku urccite netreba sundavat ... pak jen tu tesnici sracku a sadu tech distancnich plastu na ktere pak nacvaknes ten ramecek kolem skla
Prosimtě já jsem z aut sundal tolik čelních oken, to si nedovedeš představit a povětšinou sám..
Mě to jen řekli dva lidi nezávisle na sobě, tak jsem v to chtěl začít věřit..
a právě na e32 to jde tak blbě, že jsem si řikal, že to snad ani neni možný .. Povedlo se vám někomu to okno vyndat bez toho, aby prasklo? Ty plastový vymezovací cvočky tam jsou přilepený i s tim lepidlem a nejdou žádnym rozumnym způsobem vyndat a struna se na nich kurví..
tak jestli sundas sam sklo u e32 tak mas u me flasku 15 let stary skotsky protoze bys musel mit leda 2m dlouhe ruce
na ty plastove smejdy plati siroky plochy srubovak a soubezne s plochou skla je vybouchas ven ... ja jsem okno vzdycky rozbil kladivem na vraku protoze kdo by to chtel kdyz to nejde kosro sundat ...
přesně tak plasty vydloubneš, pokud je tedy nějaký prase nezalepilo tím lepidlem, a okno vyřízneš bez poškození, tyto okna nemají bauset pod oknem, je tam jen lepidlo a jde to dobře, ale v jednom tak abys nepoškrábal kastli nebo věci v interieru to pujde jen spešl nožem.
Taky jsem se snažil vyříznout sklo, ale po tom co jsem udělal pravý sloupek a struna 4x rupla tak jsem se nasral a přední sklo jsem prohodil poloosou a byl klid. Stejně si ho každý připojistí za 500/rok a půjde si ho vyměnit zadarmo do autoskla...
Legend1 píše:Taky jsem se snažil vyříznout sklo, ale po tom co jsem udělal pravý sloupek a struna 4x rupla tak jsem se nasral a přední sklo jsem prohodil poloosou a byl klid. Stejně si ho každý připojistí za 500/rok a půjde si ho vyměnit zadarmo do autoskla...
vidim ze mas hodne podobne postupy jak ja
no lip bych to cele asi nenapsal i s tim pojistenim takze tak
no znal jsem jednoho a ten měl okno taky připojištěné, každý rok byl na pojištovně s prasklým oknem a fakturou na 17000kč pak dal použitý za litr a za rok zase, celkem asi 4x a pak dal konečně nový. A při pojistce 12000kč u český měl ještě nějakou korunu k dobru a povinný zdarma.
Legend1 píše:Taky jsem se snažil vyříznout sklo, ale po tom co jsem udělal pravý sloupek a struna 4x rupla tak jsem se nasral a přední sklo jsem prohodil poloosou a byl klid. Stejně si ho každý připojistí za 500/rok a půjde si ho vyměnit zadarmo do autoskla...
Dle mych informaci se ale pripojistene sklo pak bere jako udalost, z cehoz se odviji vyse povinneho
Legend1 píše:Taky jsem se snažil vyříznout sklo, ale po tom co jsem udělal pravý sloupek a struna 4x rupla tak jsem se nasral a přední sklo jsem prohodil poloosou a byl klid. Stejně si ho každý připojistí za 500/rok a půjde si ho vyměnit zadarmo do autoskla...
Dle mych informaci se ale pripojistene sklo pak bere jako udalost, z cehoz se odviji vyse povinneho
Tak to mas ty informace spatne... od toho to pojisteni je, aby ti nezralo bonusy...