Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tvrdohlavej automat :-D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
mam v e38 neco-tronic automat a pomerne casto si davam manualni rezim a brzdim motorem kdyz jedu z kopce nebo chci pomoci brzdam kdyz treba vyjizdim z dalnice......obcas se mi stane ze kdyz do toho tuknu tak podradi z 5 na 4 a jakmile tam 4 sedne tak zas radi 5 a nemuzu ho premluvit aby vydrzel na te 4 i kdyz to vemu treba az na 3 tak zas mi tam tu 5 vrati, je to normalni ? jindy to uplne v pohode prezije a motor brzdi kola...
Přesně tak, steptronic je blbuvzdornej a i v manuálním režimu, pokud by došlo k přetáčení nebo podtáčení motoru, sám přeřadí.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Brzdy budou podstatně levnější, než GO almary. Neřeknu u starejch převodovek, kde se voličem kvalt "zamknul". U steptroniku to funguje trochu jinak.Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Je to jak píše Vlasta, pamatuj na to že každým řazením/vyřazením opotřebováváš lamely, u automatu je nejlepší tam dát D a víc neřešit. Zásady používání automatu zde byly popsány již několikrát.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
ok budu to tak delatFugo píše:Hitman píše:Martyn píše:To je fakt divne delam to taky (M rezim a brzdeni motorem) a vzdy ok - pokud se tam samozrejme nesnazis nacpat kvalt v cervenem uz.. V manualnim rezimu at tam das cokoliv tak to drzi az do kriticke hranice (omezovac pripadne mega nizke otacky kdy podradi)..
jo souhlasim vetsinou cca v 80ti procentech to klapne, vzdy mam normalni otacky kolem 3-4000 takze jsem nevidel duvod proc by mel zas vracet vetsi kvalt, musim to vic sledovat, protoze prevodovka vyhodnocuje daleko vic veci nez jen poloha plynu, otacky atd....snad vypozoruju nejake souvislosti....ale prijde mi ze driv to nedelo vubec az ted obcas, taky je mozne ze jsem si toho driv nevsiml...
brzdy jsou poradne ale proc si je ojizdet a neusetrit palivo ?:)
Je to jak píše Vlasta, pamatuj na to že každým řazením/vyřazením opotřebováváš lamely, u automatu je nejlepší tam dát D a víc neřešit. Zásady používání automatu zde byly popsány již několikrát.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jasně že se mění lamely, je tam několik párů lamel (každá rychlost má 2 páry), almara musí ven, komplet rozborka/sborka. Opravná sada stojí kolem 30-ti tisíc. Potřebuješ člověka který tomu opravdu rozumí, aby něco nezničil, takže ten si taky něco vezme. Navíc jsi bez auta. Dále není úplně jasné, co tomu podřazování říká měnič. Tak bych zvážil, jestli ty brzdy nestojí opravdu méně (a dají se vyměnit doma za jedno dopoledne).