
1. asi je to celkem ostuda, ale asi ze to nepouzivam nikdy sem se nepokousel to zjistit. takze mam klasickej automat (e32 730i r.v. 1992) PRND321
uplne mi teda neni jasny na co se pouziva onech 321 (napadlo me akorat ze jednicku bych tam nechal kdyz bych nekde zapad a skrabal se ven, aby to neradilo,nevim)
2. je tam taky prepinac hnedle vedle S E M, S-Sport je jasny (ma to krome drzeni motoru ve vyssich otackach vliv jeste na neco?), E-Economy snad nema cenu ani zminovat a posledni M-? vubec nevim k cemu je dobry.
3. nekde sem tu cetl v prispevku, ze si nejakej clovek serizoval prevodku v e34 a ze v e32 by mela byt stejna a melo by to tudiz jit taky. mam uz takovou lehci vuli, tak bych s tim rad neco proved (novou se mi kupovat nechce a z vrakace by byla asi taky jeta). je mi jasny ze ze stary novou neudelam, ale aspon o neco s tim hnout by bylo prima.
tak to je zatim asi vse, dikes.