Tommybmw píše:Tak jsem se dival na ten spinac ASC a chybi mi tam zarovicka, takze nevim jestli je zapnuto nebo vypnuto:-( Nemate nekdo foto motoru se systemem ASC abych videl jak to vypada a kde ho hledat? Dikes
system s ASC neni vidět:)
to je jen integrovaná funkce v jednotce ABS, ktera je jen propojena s EML a jen to přivírá klapku, nic víc. na prvni pohled nepoznaš jestli maš nebo nemáš ASC. no ani na ten druhej no vlastně to prostě nepoznaš. protože ne každý EML musí mít i ASC. to poznaš jen po detailnim prozkoumani ABS jednotky a její kabeláže.... piny jsou jen jinak zapojené jinak vypada stejně. max ma jine čislo...
vozy s ASC měli samosvorný diferenciál, od 91 bylo ASC+T a ty neměli samosvor ale řešilo se to elektronicky (ten samosvor) a to tak jak popsal snejk ,přibrždovalo to prokluzující se kolo brzdou aby větší síla šla na to druhé. Tento systém jsem vypnul jen na letišti když jsme měřili zrychlení, tak jsme to zkoušeli s ASC a bez ASC.