na těchto stránkách můžete vidět kterak rozebrat ECU Motronic 1.2 (starší 750), je dvou desková, motronic 1.7 má tuším desku jen jednu. Stejný postup platí pro jednotku EML bez rozdílu roku.
Chipy bylo možné sehnat na 7er.com, pro 1.2 a 1.7 jsou rozdílné, pro EML je stejná. EML chip mám také od tamtud, auto jde výrazně lépe za plynem, dá se říct že odezva na plynový pedál je stejná jako když se přepne ovládání převodovky na S, jen řazení zůstává pořád na E (po chipu). Zároveň je tímto chipem odstraněn omezovač rychlosti. Nevýhoda na kterou se dá ale zvyknout, je také reakce na plyn směrem dolů tj. když uberu, při seriovém chipu je to na režim E takový gumový, kdežto po čipu je opravdu třeba se s tím plynem naučit znovu pracovat.
Proč píšu také o režimech převodovky E a S? Jednodušše proto že ECU převodovky a EML jsou provázané a při přepnutí převodovky na S se zároveň přepne EML ECU na sportovnější odezvu na pedál.
http://www.bryanborough.com/750iL/Perfo ... index.html
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
fotostory ECU e32
mám pocit že komplet 3 chipy tj. 2x ECU a 1x EML byly za 120Euro
samotná EML byla za 30Euro
ale problém je že ten od koho jsem to měl já, bohužel zemřel, takže jedině kontaktovat Ericha ale tam nevím jak to je při poslání z Japanu a s placením.
Převodovka nebo její ECU s tím problém nemá. A do převodovky existuje také chip od firmy Dinan ale k němu jsem se zatím nedostal.
samotná EML byla za 30Euro
ale problém je že ten od koho jsem to měl já, bohužel zemřel, takže jedině kontaktovat Ericha ale tam nevím jak to je při poslání z Japanu a s placením.
Převodovka nebo její ECU s tím problém nemá. A do převodovky existuje také chip od firmy Dinan ale k němu jsem se zatím nedostal.