Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
k2
Registrovaný
Příspěvky: 184 Registrován: úte 13.03.2007 01:00
Klubové ID: 1178
#1
Příspěvek
od k2 » čtv 08.11.2007 20:31
Mám vůli v řízení a chci ji seřídit. Už jsem to kdysi dělal na e34 a na e32 je stejný systém.
Ale jak se mám doprčic k té převodce dostat ?
To mám rozebrat půlku auta ?
Nedá se k ní dostat nějak z boku za kolem ?
Děkuji za rady K2
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267 Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
#2
Příspěvek
od hoboj » čtv 08.11.2007 21:11
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267 Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
#3
Příspěvek
od hoboj » čtv 08.11.2007 21:12
Ja to dělal ze spodu, zkrácené klíče a třikrát zalomenou ruku
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677 Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
#4
Příspěvek
od T613 » čtv 08.11.2007 23:19
hoboj píše: Ja to dělal ze spodu, zkrácené klíče a třikrát zalomenou ruku
to uz je normal .. cokoliv vymenit na 750 je V HAJZLU ja uz to neresim
na jaro ji chci menit tak to bude pul auta dole zase a tyden prace
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751 Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R
#5
Příspěvek
od Fugo » pát 09.11.2007 09:53
dle mého názoru to jde na seriové 750 ještě celkem rozumné, je třeba jen vyrobit jeden klíč a pak už to jde. A výměna převodky se mě nejlépe dělala spodem, ale já mám proti vám jinak řešené výfuky.