Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nefunguje ASC
u e32 jsou 3 systemy ASC,
1. ASC starších modelů, při prokluzu se zobrazí nápis +ASC+ na displeji v budíkách. Při vypnutí ASC knoflíkem se temto rozsvítí zeleně.
2. novější ASC stav signalizuje kontrolka v budíkách oranžové barvy s takovou kružnicí se šipkou, nesvítí=systém pracuje, svítí=systém nepracuje, bliká systém reguluje výkon motoru- došlo k prokluzu kol, samozřejmě při zaplém zapalování do kontrolek musí tato kontrolka svítit, knoflík ASC se nerozvěcí.
3. ASC+T od cca 91, je to to co 2. ale ještě navíc přibržduje prokluzující se kolo brzdou.
1 a 2 mají většinou samosvor, 3. ho nepotřebuje.
1. ASC starších modelů, při prokluzu se zobrazí nápis +ASC+ na displeji v budíkách. Při vypnutí ASC knoflíkem se temto rozsvítí zeleně.
2. novější ASC stav signalizuje kontrolka v budíkách oranžové barvy s takovou kružnicí se šipkou, nesvítí=systém pracuje, svítí=systém nepracuje, bliká systém reguluje výkon motoru- došlo k prokluzu kol, samozřejmě při zaplém zapalování do kontrolek musí tato kontrolka svítit, knoflík ASC se nerozvěcí.
3. ASC+T od cca 91, je to to co 2. ale ještě navíc přibržduje prokluzující se kolo brzdou.
1 a 2 mají většinou samosvor, 3. ho nepotřebuje.
Ja mam cudlik a je to s tim zelenym naopak. Kdyz nastartuju, sviti zelene, jako ze je ASC aktivni a v poradku, kdyz ho zmacknu, zhasne, imz vypnu ASC...Fugo píše:u e32 jsou 3 systemy ASC,
1. ASC starších modelů, při prokluzu se zobrazí nápis +ASC+ na displeji v budíkách. Při vypnutí ASC knoflíkem se temto rozsvítí zeleně.
....
ASC kody:
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler
No, já si tak zhruba dokážu představit jak funguje ASC a níže popíšu "testy" při výjezdu rozblácené cesty k mému domu.
Mimochodem, má e32 750 iL r.v.87, při každém nastartování se ten čudlík ASC rozesvítí zeleně, tak ho zamáčknu jako cígo a on zhasne, ale jestli to ASC funguje to nevím. Také to po každém nastartování musíte mačkat ?
Stav: Podmáčena tráva, výjezd 20m, prudší stoupání ( na první rychlostní stupeň)
525 e34 - neměla ASC a skončila v polovině stoupání s protáčejícím jedním kolem.
750iL e32 - Nikdy mi nic nesignalizovalo na přístrojovce ani při prokluzu.
Při výjezdu je znát nějaký prokluz, ale auto se po blátě sune jako tank a bez větších problému vyjede. Při prohlídce stopy jsou vidět střídavé prokluzy levého a pravého kola. Ale jestli to má na svědomí ASC to nevím, spíš bych se přikláněl že pomohl samosvor.
525iX e34 - Při výjezdu není znát žádný prokluz a kontrolka ASC mezi budíky bliká jako blázen. Stopa bez známek prokluzu......no já vím je to 4x4 já jen tak pro zajímavost
Zdar K2
Mimochodem, má e32 750 iL r.v.87, při každém nastartování se ten čudlík ASC rozesvítí zeleně, tak ho zamáčknu jako cígo a on zhasne, ale jestli to ASC funguje to nevím. Také to po každém nastartování musíte mačkat ?
Stav: Podmáčena tráva, výjezd 20m, prudší stoupání ( na první rychlostní stupeň)
525 e34 - neměla ASC a skončila v polovině stoupání s protáčejícím jedním kolem.
750iL e32 - Nikdy mi nic nesignalizovalo na přístrojovce ani při prokluzu.
Při výjezdu je znát nějaký prokluz, ale auto se po blátě sune jako tank a bez větších problému vyjede. Při prohlídce stopy jsou vidět střídavé prokluzy levého a pravého kola. Ale jestli to má na svědomí ASC to nevím, spíš bych se přikláněl že pomohl samosvor.
525iX e34 - Při výjezdu není znát žádný prokluz a kontrolka ASC mezi budíky bliká jako blázen. Stopa bez známek prokluzu......no já vím je to 4x4 já jen tak pro zajímavost

Zdar K2
Fakt ?
Ono to tlačítko docela jasně svítí, musí to docela otravovat a unavovat, třeba při cestě v noci po dálnici taková zář...... já vždy myslel že je to ASC pokažené a proto při každém startu svítí aby na sebe upozornilo že nastal v systému problém........no, že to soudruzi takhle vymyslí to bych do nich neřekl.
Ještě se chci zeptat : ASC funguje stále i při jízdě krokem ? Nebo se při nízké rychlosti vypne.
Ono to tlačítko docela jasně svítí, musí to docela otravovat a unavovat, třeba při cestě v noci po dálnici taková zář...... já vždy myslel že je to ASC pokažené a proto při každém startu svítí aby na sebe upozornilo že nastal v systému problém........no, že to soudruzi takhle vymyslí to bych do nich neřekl.
Ještě se chci zeptat : ASC funguje stále i při jízdě krokem ? Nebo se při nízké rychlosti vypne.
asc funguje porat, skus si zvednout auto na jedne strane vzadu a roztocit kolo prez rychlost a pridat plyn! zacne ti blikat asc tlacitko, rozsviti se ti na display asc a nepujde ti pridat plyn. asc pocita otacky kol a pokud vyhodnoti nesrovnalost, omezi vykon motoru, funguje i kdyz nemas stejne velka kolak2 píše:Fakt ?
Ono to tlačítko docela jasně svítí, musí to docela otravovat a unavovat, třeba při cestě v noci po dálnici taková zář...... já vždy myslel že je to ASC pokažené a proto při každém startu svítí aby na sebe upozornilo že nastal v systému problém........no, že to soudruzi takhle vymyslí to bych do nich neřekl.
Ještě se chci zeptat : ASC funguje stále i při jízdě krokem ? Nebo se při nízké rychlosti vypne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
jenom pro doplneni. u ix se nejedna o asc, ale zavre se zadni diferencialk2 píše:No, já si tak zhruba dokážu představit jak funguje ASC a níže popíšu "testy" při výjezdu rozblácené cesty k mému domu.
Stav: Podmáčena tráva, výjezd 20m, prudší stoupání ( na první rychlostní stupeň)
525iX e34 - Při výjezdu není znát žádný prokluz a kontrolka ASC mezi budíky bliká jako blázen. Stopa bez známek prokluzu......no já vím je to 4x4 já jen tak pro zajímavost![]()
Zdar K2

takze prokluz jednoho zadniho kola nehrozi .. a kdyz navic zabira minimalne jedno predni kolo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
asc funguje uplně pořád, prostě hlídá kdy ti kolo "proklouzne" v tom okamžiku přiškrtí plyn na takovou míru, aby prokluzu zabránilo. ve starších systémech se na displayi oběví ASC a nebo u novějších se ti rozsvítí oranžová kontrolka uprosřed budíků. ale tobě to určitě napíše na displayi. zkus si někde na trávě sešläpnout plyn nebo vlastně pokud maš 750 tak ta hrabe uplně všude. dej do zatačky plnej a uvidiš. jak to na tebe začne řvát.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
pozor, ne každý spínač ASC svítí, pokud v něm není žarovička, tak tam ani býtr nemusí. v těch novějších verzích nesvítí tlačítko ale svítí ti kontrolka uprostřed přístrojovky. a naopak. kdo ma svíticí tlačítko tomu nesvítí v budíkách. jen na displayi se zobrazuje ASCTommybmw píše:Tak jsem se dival na ten spinac ASC a chybi mi tam zarovicka, takze nevim jestli je zapnuto nebo vypnuto:-( Nemate nekdo foto motoru se systemem ASC abych videl jak to vypada a kde ho hledat? Dikes