
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zpětné šlehnutí LPG
E32 735i rok 91, lpg, po vytoceni plynu na lpg mi to slehlo a vycvaklo airbox,po nandani to vic jak 2500 otacek neudela a nevim proc
napada nekoho neco nebo stalo se to nekomu uz?jak na benzin tak na plyn to dela uplne to samy takze to bud je vzduch a nebo elektrika ,vzduch sem celej prohlid a je dobrej tak asi ta elektrika ale nic me nenapada ,odpojoval sem baterku ,nuloval sem inspection jestli to neni v dojezdovy verzi a porad nic......

haha:) no další co si to zkusil
to nesmíš točit na LPG za žadnou cenu. to se dočkáš výbuchu pokaždý. no tušim podle roku že máš EML(elektronickou klapku plynu)-teda doufam. ale ono je tojedno.prostě sis odprásk váhu vzduchu (ta kravina za airboxem). pokud maš EML tak si v prdeli, protože ted ti auto nepojede ani na plyn ani na benzin. no pokud bys eml neměl tak to na plyn pojede vpohodě i bez váhy. EML bohužel nastavuje polohu klapky podle váhy. což už pak je jedno jestli maš benzin nebo plyn... no dost keců a zkus vyměnit váhu vzduchu, jestli to nepomuže, tak ještě jednou zkontorluj vzduch za váhou.(před vahou je to jedno) . a napiš sem jestli máš EML nebo ne. a dál poradíme 


nevim co je eml ale elektronickej plyn tam je
,ja sem to vytocil jenom u benzinky kdyz sem natankoval lpg aby to tam pustilo ten novej plyn a hned to strelilo
jezdim stim asi 4 mesice ,tocim to ,radim stim a nic a na volnobeh to slehne no nechapu to
dementni plyn...
no tu klapku sme vyndali protoze se tam kvuli malo mista nevejde muselo by se to nejak upravit ale hadice se mi rezat nechtej
,ted kdyz se to tak rozjebalo tak se tam asi nejak bude muset dat protoze uz me to slehani stve .....
jinak bych to vymenil ale nemam to
takze asi vrakac
nebo to jde nejak spravit? nebo testnout jestli je to fakt ono?a nemuze to bejt jenom cidlo?



no tu klapku sme vyndali protoze se tam kvuli malo mista nevejde muselo by se to nejak upravit ale hadice se mi rezat nechtej

jinak bych to vymenil ale nemam to


Snejk píše:no a ještě... když ti to vyšlehlo airbox tak to tam asi nemáš tu bezpečnostni klapku co? ja mam jedenu navic... óno to pak ty vahy moc neničí. ale lepší pro tebe bude do budouccna před nějakým vytáčením motoru přepnout na benzin
i tomu motoru to prospěje....
omg
to nema žadny čidlo. ta m žadny nikde neni. tohle je e32, ta moc čidel fakt nema
a snad jen kromě teploty motoru nema na běh auta žádný vliv.to mužeš všecky kable vytahat a auto jede:) je továhou. v ní je plech a ten se rozšlehá zohne a vaha sekousne... nebo zkkřiví. oprava... no špatná. ale sand se to i někomu povedlo. ale prostě nejlepší jestlinevěříš je si jí od někoho pujčit. no z vrakáče, to se prohneš. a nejlíp jí na místě ozkoušet. ono ne každá jee OK. mno tu klapku tam stopro dej. jako tu hadici musiš zkratit. neda se nic dělat. a nebo to tam dej, a vahu nech navolno, ne v tom držaku na viku... ona tam budedržet... ale lepší o par cm zkratit hadici...


hm tak to je maso
, zase kdyz se zkrati hadice tak to tam nedrzi
no nejdriv sezenu vahu a kdyz to pojede tak se musi vyresit ta klapka jinak to asi bude ten bordel delat porad
tak dik



Snejk píše:omgto nema žadny čidlo. ta m žadny nikde neni. tohle je e32, ta moc čidel fakt nema
a snad jen kromě teploty motoru nema na běh auta žádný vliv.to mužeš všecky kable vytahat a auto jede:) je továhou. v ní je plech a ten se rozšlehá zohne a vaha sekousne... nebo zkkřiví. oprava... no špatná. ale sand se to i někomu povedlo. ale prostě nejlepší jestlinevěříš je si jí od někoho pujčit. no z vrakáče, to se prohneš. a nejlíp jí na místě ozkoušet. ono ne každá jee OK. mno tu klapku tam stopro dej. jako tu hadici musiš zkratit. neda se nic dělat. a nebo to tam dej, a vahu nech navolno, ne v tom držaku na viku... ona tam budedržet... ale lepší o par cm zkratit hadici...
tak sem tu vahu ted vyndal a nevim jestli to ma takhle bejt ale asi ne,ty klapky jdou dost ztuha a v rohu se trosku pridiraji a jsou trosku nakrivo ze kdyz se to zavre na doraz tak na strane jeste asi tak 2mm kouka pruduch ,to asi neni normalni co?:)
Snejk píše:omgto nema žadny čidlo. ta m žadny nikde neni. tohle je e32, ta moc čidel fakt nema
a snad jen kromě teploty motoru nema na běh auta žádný vliv.to mužeš všecky kable vytahat a auto jede:) je továhou. v ní je plech a ten se rozšlehá zohne a vaha sekousne... nebo zkkřiví. oprava... no špatná. ale sand se to i někomu povedlo. ale prostě nejlepší jestlinevěříš je si jí od někoho pujčit. no z vrakáče, to se prohneš. a nejlíp jí na místě ozkoušet. ono ne každá jee OK. mno tu klapku tam stopro dej. jako tu hadici musiš zkratit. neda se nic dělat. a nebo to tam dej, a vahu nech navolno, ne v tom držaku na viku... ona tam budedržet... ale lepší o par cm zkratit hadici...
Tiez mi to obcas strelilo, mal som tam aj tu klapku, pomoze to, ale po takych 15 -20 vybuchoch ta vaha ajtak odide. Trapil som sa s tym 2 roky. Potom som nasiel na nete fotky ako to robia v anglicku. Mix musi byt namontovany priamo na skrtiacej klapke, teda medzi vahou vzduchu a motorom. Priemer mixu max 31 mm! Splynovac musi mat zapojenu kompenzaciu, t.j. hadicu veducu z druhej strany membrany do priestoru medzi mixom a vahou. Mam to tak uz rok a po tom co som to vyladil, to uz vobec nestriela(mozem ho vytacat az do konca'. Ale aj ked to zozaciatku strelilo, vybuch je slaby, nic sa neposkodi, ani motor nezdochne. Mam tam aj servo na lambda regulaciu, a pekne to rguluje v celom rozsahu!
Original mixy s primerom 38 a 40 mm co sa montuju medzi vahu a filter su uplne nanic. S nimi to nikdy nemoze chodit tak ako to ma. Mam to overene u viacerych pripadov.
Original mixy s primerom 38 a 40 mm co sa montuju medzi vahu a filter su uplne nanic. S nimi to nikdy nemoze chodit tak ako to ma. Mam to overene u viacerych pripadov.
to je zajimavy ,jestli to funguje tak jak pises tak bych to chtel taky ,protoze kupovat porad vahu se mi moc neliby
,a co je na to vsechno potreba ?je to lehky nebo tezky to udelat ?

tomcat1 píše:Tiez mi to obcas strelilo, mal som tam aj tu klapku, pomoze to, ale po takych 15 -20 vybuchoch ta vaha ajtak odide. Trapil som sa s tym 2 roky. Potom som nasiel na nete fotky ako to robia v anglicku. Mix musi byt namontovany priamo na skrtiacej klapke, teda medzi vahou vzduchu a motorom. Priemer mixu max 31 mm! Splynovac musi mat zapojenu kompenzaciu, t.j. hadicu veducu z druhej strany membrany do priestoru medzi mixom a vahou. Mam to tak uz rok a po tom co som to vyladil, to uz vobec nestriela(mozem ho vytacat az do konca'. Ale aj ked to zozaciatku strelilo, vybuch je slaby, nic sa neposkodi, ani motor nezdochne. Mam tam aj servo na lambda regulaciu, a pekne to rguluje v celom rozsahu!
Original mixy s primerom 38 a 40 mm co sa montuju medzi vahu a filter su uplne nanic. S nimi to nikdy nemoze chodit tak ako to ma. Mam to overene u viacerych pripadov.
jo a kdybys nasel ty fotky tak mi je posli ,nebo dej odkaz ,chci to videt ,dikes tjj@post.cz
tomcat1 píše:Tiez mi to obcas strelilo, mal som tam aj tu klapku, pomoze to, ale po takych 15 -20 vybuchoch ta vaha ajtak odide. Trapil som sa s tym 2 roky. Potom som nasiel na nete fotky ako to robia v anglicku. Mix musi byt namontovany priamo na skrtiacej klapke, teda medzi vahou vzduchu a motorom. Priemer mixu max 31 mm! Splynovac musi mat zapojenu kompenzaciu, t.j. hadicu veducu z druhej strany membrany do priestoru medzi mixom a vahou. Mam to tak uz rok a po tom co som to vyladil, to uz vobec nestriela(mozem ho vytacat az do konca'. Ale aj ked to zozaciatku strelilo, vybuch je slaby, nic sa neposkodi, ani motor nezdochne. Mam tam aj servo na lambda regulaciu, a pekne to rguluje v celom rozsahu!
Original mixy s primerom 38 a 40 mm co sa montuju medzi vahu a filter su uplne nanic. S nimi to nikdy nemoze chodit tak ako to ma. Mam to overene u viacerych pripadov.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
A hlavně "střílí" chudá směs, to znamená že když budeš mít plyn uškrcený a otevřeš klapku na doraz, tak se ti vytvoří chudá směs a ta má tendenci střelit zpět do sání.
Ty fotky by mne zajímaly taky, protože jsem ještě neviděl auto kterému by fungoval mixer mezi váhou a klapkou, pokud se ovšem nejedná ne o váhu jako takovou ale o Maf. Ale netvrdím že to neexistuje. Taky jsem nemohl vidět všechno
Bohužel
Ty fotky by mne zajímaly taky, protože jsem ještě neviděl auto kterému by fungoval mixer mezi váhou a klapkou, pokud se ovšem nejedná ne o váhu jako takovou ale o Maf. Ale netvrdím že to neexistuje. Taky jsem nemohl vidět všechno



Hoboj : ja mam 735i 88 a funguje mi to. Musi tam byt ta hadica koli kompenzacii podtlaku. Potom moze byt nasadena aj ta hadica na sani pred airboxom.
Tu je ta anglicka stranka: http://www.go-lpg.co.uk/
Treba kliknut na Conversion Gallery a potom BMW
Tieto motory BMW maju vsetky kontraindikacie pre montaz podtlakoveho splynovaca, ale takto sa to da obist.
Ked je mix namontovany pred vahou vzduchu, tato je naplnena zmesou, a aj ked zaslahova klapka zastavi hlavnu tlakovu vlnu, sekundarne vybuchne zmes vo vahe a poskodi ju. Preto musi byt mix na skrtiacej klapke.
Dalej originalne mixy Lovato ale aj ine maju prilis velky priemer, nikdy sa nedosiahne linearna tvorba zmesi, vzdy su miesta, kde je chudobna a kde bohata. Vysledkom je ze to striela, ma velku spotrebu, a chodi to celkovo zle.
Strilat to moze aj koli zlym ventilom, alebo zle nastavenej voli.
Dalsie vyhody takehoto usporiadania su ze v sani je mensi objem zmesi a ak by to strelilo, sila vybuchu je podstatne mensia. Pri prepinani benzin-plyn sa to deje rychlejsie.
Tu je ta anglicka stranka: http://www.go-lpg.co.uk/
Treba kliknut na Conversion Gallery a potom BMW
Tieto motory BMW maju vsetky kontraindikacie pre montaz podtlakoveho splynovaca, ale takto sa to da obist.
Ked je mix namontovany pred vahou vzduchu, tato je naplnena zmesou, a aj ked zaslahova klapka zastavi hlavnu tlakovu vlnu, sekundarne vybuchne zmes vo vahe a poskodi ju. Preto musi byt mix na skrtiacej klapke.
Dalej originalne mixy Lovato ale aj ine maju prilis velky priemer, nikdy sa nedosiahne linearna tvorba zmesi, vzdy su miesta, kde je chudobna a kde bohata. Vysledkom je ze to striela, ma velku spotrebu, a chodi to celkovo zle.
Strilat to moze aj koli zlym ventilom, alebo zle nastavenej voli.
Dalsie vyhody takehoto usporiadania su ze v sani je mensi objem zmesi a ak by to strelilo, sila vybuchu je podstatne mensia. Pri prepinani benzin-plyn sa to deje rychlejsie.
Mix som kupil u : http://www.rybacki.pl/
Typ 300-417 alebo 300-416
Tieto mixy maju odbocku pre spetne vedenie zmesi cez krokovy motorcek regulujuci volnobeh.
Typ 300-417 alebo 300-416
Tieto mixy maju odbocku pre spetne vedenie zmesi cez krokovy motorcek regulujuci volnobeh.
ten tvuj typ na ty strance nevidim asi tam neco delaj ,no a ty sis to nechal poslat ?myslis ze to tady v praze nekde nemaj?a cena?
tomcat1 píše:Mix som kupil u : http://www.rybacki.pl/
Typ 300-417 alebo 300-416
Tieto mixy maju odbocku pre spetne vedenie zmesi cez krokovy motorcek regulujuci volnobeh.