Jakou máte cca prodlevu po sešlápnutí brzdového pedálu (dost razantně, předtím jste jeli pod plynem a něčekaně musíte prudce brzdit) a začátkem brždění?
U sebe pozoruji 1-2sec což se mě zdá celkem dost, pokud brzdím pomalu, vklidu, tak to brzdí okamžetě ale v krizovce kdy by to mělo být hned nebo ještě lépe dřív tak tam je to se zpožděním.
no som na tom nejak podobne, ked idem "bez plynu" a slapnem na brzdu tak ju stlacim skoro okamzite az na doraz a brzdi to hned, ale ked idem s plynom a nahle potrebujem brzdit a to tak, ze naplno, tak je pedal tvrdy mozno sekundu a brzdovy ucinok prakticky ziadny, az po chvily pedal "pretlacim" a potom uz to brzdi tak ako ma
je to celkom neprijemne ked mi niekto neda prednost, alebo ked predchadzam o dost vacsou rychlostou ako idu ostatni a musim sa niekde rychlo zaradit a prudko brzdid
kazdopadne budem rad ak prides na pricinu
mam 730 i 750 a u obou je nastup okamžitý i při intenzivním brždění okamžitě po akceleraci. nikdy jsem nepocitil tvrdý pedal nebo prodlevu. tvrdne jen když se semnou pere abs
Jo tohle mi dělala 735.. Objel sem s tim celou Evropu, bylo to trochu nepříjemný, ale po čase si na to člověk zvyknul. Podle mě to bylo tou koulí.. Po nějakejch 5tis km se to zhrošilo natolik že mi přestal fungovat i posilovač řízení, když se ohrál olej v tý hydraulice, to pak bylo couvání s vozejkem zábavný .)
ja jsem to jeste nevyresil, protoze neni nikdo kdo by mi chtel kouli pujcit na zkousku (kdyby nenastala zmena, tak bych zkousel vymenit regulator za jiny - ten mam). ale co jsem se dozvedel (volal jsem i k bohmovi do servisu pro radu) a ptal tak by to melo byt tou kouli. funguji tak jak popisujes ty - brzdi to az za 1-2 sec a dostat auto okamzite do prudkeho brzdeni je lidskou nohou patrne nemozne.
DOEMIXXX píše:brzdi mi to hned, je ma to ostry brzdy, v krizovce to zastavi ihned a ABS a ostatni picoviny funguji taky skvele
pochybuju že máš e32 (mám pocit žes někde psal že máš e38) a ještě s hydraulikou, kdyby sis místo panáka dolů hodil co máš za káru prokázal bys nám službu, děkujeme.
DOEMIXXX píše:brzdi mi to hned, je ma to ostry brzdy, v krizovce to zastavi ihned a ABS a ostatni picoviny funguji taky skvele
pochybuju že máš e32 (mám pocit žes někde psal že máš e38) a ještě s hydraulikou, kdyby sis místo panáka dolů hodil co máš za káru prokázal bys nám službu, děkujeme.
malem jsem umrel smichy ze panaka ...
(ted tam neni nic protoze zkurvene ukazto.com zkrachovalo)
u me nic takoveho taky nepozoruju, proste kdykoliv slapnu na brzdu tak to brzdi hned ale umerne 2t auta = nic moc takze radsi pridavam plyn
já zkusím vyměnit tu kouli, ale protože má 91 a tam začli dávat koule se dvěma vývodama tak mám problém protože koule co tu mám má jen jeden vývod, takže buď seženu dvou vývodovou nebo budu muset dát trubky z roků pod 91. Do 91 vedla do koule jedna trubka, od 91 vedou dvě, jedna od regulátoru a druhá do posilovače brzd, pod 91 to jde do posilovače brzd přímo z regulátoru, a 91 má v regulátoru v místě té trubky záslepku.
DOEMIXXX píše:brzdi mi to hned, je ma to ostry brzdy, v krizovce to zastavi ihned a ABS a ostatni picoviny funguji taky skvele
pochybuju že máš e32 (mám pocit žes někde psal že máš e38) a ještě s hydraulikou, kdyby sis místo panáka dolů hodil co máš za káru prokázal bys nám službu, děkujeme.
mam E38, ten panak je Alpacino a myslel jsem, ze brzdy jsou stejne jako u E38...sry..
Fugo píše:Jakou máte cca prodlevu po sešlápnutí brzdového pedálu (dost razantně, předtím jste jeli pod plynem a něčekaně musíte prudce brzdit) a začátkem brždění?
U sebe pozoruji 1-2sec což se mě zdá celkem dost, pokud brzdím pomalu, vklidu, tak to brzdí okamžetě ale v krizovce kdy by to mělo být hned nebo ještě lépe dřív tak tam je to se zpožděním.
nejlepší a nejlacinější řesení je výměna válce za klasickej ,kterej má posilovač podtlakem.vývody z koule zaslepit a hotovo.tento druh brzdy používaly e32 z počátku výroby,brzo se od toho upustilo a přešlo se na klasiku,nikdy to nebylo pořádně funkční.....
to je nesmysl, jednak u 750 není na podtlak místo a nevidím důvod proč by to nefungovalo, ta koule je zkrátka stará a je mrtvá po výměně to bude jistě ok. Spíš bych se přikláněl k tomu že změna na podtlak proběhla z důvodu zlevnění a zjednodušení výroby.
fugo: vcera jsem to chtel vyzkouset, ale nemam zadny poradny svetlo - takze jsem skoncil brzo, vsechny baterky vybity, musim se nejak zaridit. jinak hobojuv poznatek o tom, ze do "spatny" koule strcis drat a do dobry ne, by mohl byt logicky. v ty tvy kouli je hned za hrdlem prekazka, v ty co jsem mel v aute predtim je dira pruchozi. jsem zvedavej co bude v kouli kterou mam ted na aute. jinak jsem sundal kolo a zjistil, ze mam totalne kaput desky, takze je budu muset vymenit. kdyz resit brzdy, tak poradne
u E24 je prakticky stejný hydraulický systém a řeší se tam stejný problém - taky mi to dělalo to co tobě a jezdil sem s tím asi rok, než sem se rozhodl zainvestovat do nový koule - u BMW asi 5 litrů, ale našel sem že to prodává i ATE a FeBi za cca polovinu, takže mám teď novou od FeBi a zas paráda
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
DC píše:u E24 je prakticky stejný hydraulický systém a řeší se tam stejný problém - taky mi to dělalo to co tobě a jezdil sem s tím asi rok, než sem se rozhodl zainvestovat do nový koule - u BMW asi 5 litrů, ale našel sem že to prodává i ATE a FeBi za cca polovinu, takže mám teď novou od FeBi a zas paráda
ja jsem hledal a pro 750 vyrabi kouli jen ATE - mimochodem vsechny koule co mi prosly rukama jsou ATE. pro 735 u ktere se koule montuje primo pod regulator se da sehnat prave treba od FEBI za 2500. u 750 je ale koule vyvedena az k narazniku a ma jine napojeni.