Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vymena svicek e38 750iL rv 1996

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw750iL
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
Bydliště: DE - Hamburg, CZ - Trebic, SK - Prievidza

#1 Příspěvek od bmw750iL »

:( mam problem, menil jsem svicky u moji e38, za origo svicky od BMW. po nastartovani auto zacalo vibrovat, motor se klepe jak o zivot, smrdi to, z vyfuku zvuk : puf puf a dym je horky....
na volnobeh to jede chvili pak to schcipne... nevi nekdo v cem to muze byt?

pro zajemce o pomoc mam video v DVD kvalite, na zelani poslu :)

diky za kazdou radu
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#2 Příspěvek od bas2 »

Kable si dal v dobrom poradi?
Su poriadne navlecene na svieckach?
Utiahol si sviecky poriadne?
bmw750iL
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
Bydliště: DE - Hamburg, CZ - Trebic, SK - Prievidza

#3 Příspěvek od bmw750iL »

ano,vsetko je fajn zapojene,akurat tam povodne boli BERU-X Platin 4bodove,teraz mi dali v bmw 2bodove a oznacenie nikde neni, viem akurat ze su od BOSCH
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#4 Příspěvek od bas2 »

Ked to fungovalo so starymi musi aj teraz. Prave ze 4 bodove su viacej nachylnejsie na problemy ako 2 bodove.
Menili ti ich v servise? Vymenit sviecky u V12 je dobra pakarem, uzil som si svoje ked som niekedy aj 3x denne vyberal a znova daval, na valcoch 10-12 je tazsi pristup, niekedy zle sadne kabel atd...

Ked ich mas vsetky dobre utiahnute, kable navlecene, a v spravnom poradi, tak jedine co ma napada v tejto suvislosti je, ci ten kto ich menil ci nahodov neposkodil nejak kabel, napr. koncovku...
bmw750iL
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
Bydliště: DE - Hamburg, CZ - Trebic, SK - Prievidza

#5 Příspěvek od bmw750iL »

menil jsem je ja, ted jsem to koukal, jsou jenom bosch super... mozna to je problem...... jsou fakt fest utahnute, a kabely jsou taky ok...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

poměrně často se u V12 stane když se mění svíčky to že mechanik tahá místo za fajfku za kabely a buďto je vytrhne z fajfky či jen povytáhne a potom to vlastně vytvoří jiskřiště jinde než bychom si přáli, měl jsem něco podobného na 6 válci, tudíž mě čas odčasu nešla půlka motoru protože čidlo na kabelu k 6 válci hlásilo že se nepálí a ta půlka zdechla a než jsem na to přišel trvalo pěkně dlouho.
bmw750iL
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
Bydliště: DE - Hamburg, CZ - Trebic, SK - Prievidza

#7 Příspěvek od bmw750iL »

pujdu ty kabely komplet vytahnout a omrknu to :D snad najdu chybu
Odpovědět