Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Velmi neklidny běh motoru E38 4,4 6kv

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od magic »

Čauvec, řeším s kamošem u jeho auta takove trochu větší problém, doufám že partička odborníků mi poradí.
Koupili jsme tady přes forum od manika stříbrnou E38 model 97, 6kvalt 4,4 (M62 ).
A chvilku to jelo ok a teď se to začina srat, motor je na volnoběh neklidny a potřepává jako když nejede na všechny válce ( asi nejede ), když se sešlápne plyn a delší dobu se podrží tak začne cukat ( normálně při jízdě ), ma takovej podstatně nižší výkon než mýval. Dokonce když se tomu trochu šlapalo, tak to přestalo jet v jednu chvíli úplně.
Auto bylo včera na diagnostice jediná zjištěná závada špatný tlak na druhém válci( 8,5 ), tak se měnili vstřiky na jedne straně motoru, testovali se i jine indukční cívky, svíčky nové ( 4 bodové ).
Kde může být chyba? Jak postupovat při odhalovani závady? možná jich je více.

Díky za rady, a tipy
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#2 Příspěvek od medvidek »

Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

pochybuju o tom že diagnostika odhalí špatný tlak ne nějakém válci, komprení tlaky se měří tlakoměrem. A i kdyby byl tlak na jednom válci 8.5 tak by to jelo a právě ve vyšších ot. by to bylo lepší, a výměna vstřiku či cívky to neřeší. Co ta membrána vzadu na sáni? Tam mají M6x dost problém.
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od magic »

Fugo píše:pochybuju o tom že diagnostika odhalí špatný tlak ne nějakém válci, komprení tlaky se měří tlakoměrem. A i kdyby byl tlak na jednom válci 8.5 tak by to jelo a právě ve vyšších ot. by to bylo lepší, a výměna vstřiku či cívky to neřeší. Co ta membrána vzadu na sáni? Tam mají M6x dost problém.

myslel jsem jako celkova diagnostika, že si to auto vzali do parády nebyl jsem u toho, jako měřili tlaky na valcich na diagnostice jako takove nic nebylo.

A může to co píšeš mít vliv jakoby na vypadávání nějakého válce? třeba to jede na všechny ale třepe se to. Na co se teda podívat co vyzkoušet? Děkuji
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od magic »

medvidek píše:Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine

a to se da zjistit jak? jaho stav? Vím že když dáš ruku k výfuku tak to tak funi takove puf...puf že to fouka v intervalech nevim jestli to 8mi val dělá ale mě 6ti val funi jakoby skoro v tahu, tohle ma strané mezery a to v obou laufech
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#6 Příspěvek od bas2 »

Mne auto cukalo na volnobeh ked som mal polofunkcnu vahu vzduchu.
Doporucujem vymenit membranu (non-return valve) na konci sania.
Ake boli svicky, ked si ich vymontoval? Podla nich poznas ci motor ide na vsechny valce...
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od magic »

bas2 píše:Mne auto cukalo na volnobeh ked som mal polofunkcnu vahu vzduchu.
Doporucujem vymenit membranu (non-return valve) na konci sania.
Ake boli svicky, ked si ich vymontoval? Podla nich poznas ci motor ide na vsechny valce...

na co přijde takove membrana? preventivně bych ji taky mohl vyměnit, jde když se vyjme nějak poznat jeji stav?
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#8 Příspěvek od bas2 »

cca 1200,- korun, ked ju vyberes (7x torx sruba), tak je nanej plastove okruhle viecko, podnim je ta samotna membrana... ale meni sa to iba ako cely diel, skontrolovat by sa dalo, keby si dal dole to viecko, ale rado praska, mne sa to nepodarilo, tak som to kupil cele nove a hotovo.

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/233246
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od magic »

bas2 píše:cca 1200,- korun, ked ju vyberes (7x torx sruba), tak je nanej plastove okruhle viecko, podnim je ta samotna membrana... ale meni sa to iba ako cely diel, skontrolovat by sa dalo, keby si dal dole to viecko, ale rado praska, mne sa to nepodarilo, tak som to kupil cele nove a hotovo.

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/233246

za těch 1200 je teda k dostani co? a naco přijde výměna celeho? Jinak co ti to přesně dělalo při jake situaci?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#11 Příspěvek od intmen »

ahoj a ty svičky si měnil až potom co to začlo zlobit??protože mam zkušenosti s vicebodovyma svičkama že malo ktery motor je snese,často dělaj problemy............ :wink:
Winky
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Florida

#12 Příspěvek od Winky »

Tak se pridam taky. Obcas se to stane i me nevim zatim za jakych okolnosti to je. Dal jsem nove svicky bosch z bmw. ted novej fitr na vzduch i na benzin. Obcas to na volnobeh bezi jakoby na 7 staci malinko pridat a vynecha to jen obcas (podle chveni v aute) ale ve vyssich otackach uz mam pocit ze to jede jak ma ale mozna se to jen schova. jen me to nestrili a ani vzadu na vyfuku to neni slyset.. jen se to nekdy chveje.
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od magic »

intmen píše:ahoj a ty svičky si měnil až potom co to začlo zlobit??protože mam zkušenosti s vicebodovyma svičkama že malo ktery motor je snese,často dělaj problemy............ :wink:

sou tam origo co se davali od myslím BOSH platinky 4bodove, uvidíme, dneska se bude dělat ten kat, tak kdyžtak se prohízí svíčky, o všem vás budu informovat
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od magic »

JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.

co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

magic píše:
JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.

co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.


katy tam nemam no,
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Hitman »

medvidek píše:Ja mel uplne to same a byli to totalne ucpane katalizatory. Po jejich odstraneni a nahrazeni rezonatory je vse OK a jede to jak pichla svine


nechal jsem si je vykuchat pac uz to v nich chrastilo, jaky to ma zvuk s rezonatorama ? ja mam ted takovej plechovej a asi to neni idelani prutok spalin, mam to vymenit za rezonatory ?
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od magic »

JaraX píše:
magic píše:
JaraX píše:řeším něco podobnyho, motor se malinko chvěje na volnoběh, asi nejede jak má, z vyfuku jde citit benzin do otáček jde plynule, trošku střili do vyfuku při puštení plynu. do sání nestřili.

co se střílení týče,bavil jsem se tady se členem že z výfuku může střílet, když neni zahřátej motor je vykuchanej kat a ty tomu trochu šlápneš. pokud tomu tak je, tak pak tam dat na místo Katu rezonátory ( myslím že ho tam můžeš fyzicky vidět, ale může být vykuchanej a navařená v něm trubka, jako že zůstal jenom obal.


katy tam nemam no,


tak to tam tipuji nemáš ani rezonator, takže doporučuji ho namontovat.
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od magic »

lidi.. na co přijde ten rezonator na muj motor E34 M50 525i (6vál ). Myslím že kat je tam asi jenom jeden, aspoň doufám, takže rezonator bude stačit taky. Na co by to mělo přijít vyměnit Kat za rezonator + práce, abych měl představu, co si za to vemou a jestli víc, tak aby odvedli zase tomu úměrnou práci, díky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

bojím se co to bude s rezonátorem dělat.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#20 Příspěvek od medvidek »

S Rezonatorem to nedela vubec nic,akorat to nema ten blbej zvuk :lol:
Odpovědět