Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozbité rádio??
Mám problém s rádiem bavaria c business. Koupil jsem e32 a rádio v něm nejde zapnout - nejsem si jistej, jestli to je prostě rozbitý nebo dělám něco špatně, protože když jedu, tak tlačítka jsou normálně podsvětlený a na rádiu stále bliká červená dioda. Ovšem ať točím či mačkám na ten hlavní otočnej knoflík (předpokládám, že tím se to zapíná), rádio se nezapne, ani displej se nerozsvítí... má někdo pro mě radu??
tlačítka podsvětlený....OK- napojeno na osvětlení vozu(intenzita se dá regulovat jako podsvětlení interiéru)
bikající dioda.....to dělá když je vypnuté zapalování (klíček na nule), stálé napětí tam z baterie jde, problém bude přeřušení dodávky napětí při klíčku v pozici 1 a 2. Podívej zezadu rádia, určitě tam bude zlomený drát.
Jinak k tomu rádiu musíš mít i bezpečnostní kod (bawaria radio pass)
Tyto rádia nevyráběl pro BMW Blaupunkt, ale Becker- na svou dobu špička.
K2
bikající dioda.....to dělá když je vypnuté zapalování (klíček na nule), stálé napětí tam z baterie jde, problém bude přeřušení dodávky napětí při klíčku v pozici 1 a 2. Podívej zezadu rádia, určitě tam bude zlomený drát.
Jinak k tomu rádiu musíš mít i bezpečnostní kod (bawaria radio pass)
Tyto rádia nevyráběl pro BMW Blaupunkt, ale Becker- na svou dobu špička.
K2
Tak rádio jsem vyndal, vše jsem odpojil a znovu zapojil - rádio se chová stejně. Všechny kabely na konektoru jsem zkontroloval a žádnej z nich není (alespoň zjevně) poškozenej. Jedinej kabel kterej tam byl skříplej je ten anténní, ale ten na funkci rádia předpokládám nemá vliv. Pojistku na rádiu jsem proměřil a je v pořádku. Ještě zkusim nějak porměřit ty konektory, co jdou do rádia, ale fakt nevim, čim by to mohlo bejt
.... Rádio akorát stále tvrdohlavě bliká diodou; rádio tam ale chci tohle origo, takže ho potřebuju zprovoznit - čili máte-li pro mne ještě někdo nějakej tip, budu vděčen

no to, že by to mohlo bejt bloklý mě napadlo, ale zase si říkám, že by si to rádio o to odblokování alespoň řeklo, ne? třeba by se aspoň rozsvítil displej, či tak něco, ale to rádio je absolutně mrtvý, krom toho podsvětlení. když by to bloklý bylo tak sehnat kód neni problém, ale já ani nevim jak se to odblokovává - nemám manuál...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
Radio si o kod rekne, opravdu je to tak jak psal vyse K2 - pokud blika cervena - preruseni dodavky napeti pri poloze klicku 1 a 2lukas730i píše:no to, že by to mohlo bejt bloklý mě napadlo, ale zase si říkám, že by si to rádio o to odblokování alespoň řeklo, ne? třeba by se aspoň rozsvítil displej, či tak něco, ale to rádio je absolutně mrtvý, krom toho podsvětlení. když by to bloklý bylo tak sehnat kód neni problém, ale já ani nevim jak se to odblokovává - nemám manuál...
tak už mi to funguje a byla to pojistka
.... ani nevypadala, že by byla špatná, ale prostě byla.... teď to po mně sice chce ten kód, ale ten snad někde na netu seženu.... přesto kdybyste někdo měl možnost:
Becker BE 0774;
SN: A 7649 620
Díky za Vaše rady - aspoň je teď ze mně odborník přes bmw radio konektor...

Becker BE 0774;
SN: A 7649 620

-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Pokuď je to rádio z výroby,tak by Ti kód mohli říct v servisu BMW..lukas730i píše:tak už mi to funguje a byla to pojistka.... ani nevypadala, že by byla špatná, ale prostě byla.... teď to po mně sice chce ten kód, ale ten snad někde na netu seženu.... přesto kdybyste někdo měl možnost:
Becker BE 0774;
SN: A 7649 620
Díky za Vaše rady - aspoň je teď ze mně odborník přes bmw radio konektor...

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
tak rádio už funguje, dokonce jsem na netu našel kód, kterej funguje, ale to bych nebyl já aby v tom nebyl ještě nějakej háček - rádio hraje potichu a jen některé repro
, okamžitě mě napadl zesilovač, tak jsem ho vyndal a zkontroloval ty konektory co do něj jdou - do červenobílýho na pozici 2 jde 12 V,, takže si myslim, že to asi bude tim zesilovačem, ale jistej si nejsem. Nemáte někdo podobný zkušenosti? V tom zesilovači se hrabat nechci a nevim jestli to neni nějaká prkotina, abych to nenosil do opravy zbytečně...

pokračování: tak jsem si sehnal schéma zapojení toho zesilovače a vše proměřil - dráty jsou ok, takže to asi opravdu bude špatnej zesilovač. Čili Vás prosím o radu: znáte někoho, kdo by se na ten zesilovač podíval a případně ho i (levně) opravil? Nebo myslíte, že to nemá cenu opravovat a mám si sehnat jinej?? A v tom případě se zároveň zeptám jestli byste ten zesilovač neměl někdo na prodej (jedná se e32,blaupunkt)... Tisíceré díky
Pokud by ti stačili funkční koncáky, tj to co vždy odejde tak je mám za 500kč je to z origo zesilovače, a je to jen na konektory viz. foto I
http://www.ukazto.com/?img=B-yox1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=I-htt1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=B-yox1.jpg
http://www.ukazto.com/?img=I-htt1.jpg
celej zesik určitě ne protože jeho část , výhybky stále používám v autě. A cena je přiměřená, když si je někde necháš měnit tak s prací to bude kolem 1000kč. Koncák je to co nejvíce odchází když někdo udělá zkrat na repro kabelech nebo dá repra s nižší impedancí než má být, nech to zkouknout nějakého elektronika a uvidíš v čem je problém, nebo se za mnou stav v Liberci a zkusíme je vyměnit, a proměřit kabely zda tam není někde zkrat.
snake: ježiš, tak to by byla paráda a odkud jsi? za 500 bych to bral!!! (kdyžtak lukcoch@seznam.cz)