Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Volnoběh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny, mám e32 730i,87 rok. A tentokrát takovou blbost, volnběh je takovej divnej, drží ale otáčky pozvvolna klesaj a stoupaj, občas to s autem pěkně houpne. Ventil volnoběhu je podle diagnostiky vpořádku. pokud lehce přidám plyn tak to jede normálně. ale na volnoběh má tendenci se dusit a pak to dohánět a pak zas dusit.... čím to? dá se někde řídit volnoběh, otáčky a tak? jak se šteluje u e32 volnoběh?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15hoboj píše:taková ta žebrovaná krabice nad motorem do které jde hadice ze vzduchového filtru a z ní dále do motoruSnejk píše:kde najdu vahu vzduchu,? v bmw mi pověděli že ne. já nevím kde to tam přesně je v těch hadicích schovaný. je v takovymhle starym báwu váha?
pozice 1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sneak: Jak to dopadlo s tím volnoběhem? Já mám ten volnoběh taky takový divný, řekl bych že mám stejný problém. Nastartuju studený motor, tak houpou otáčky, zní to jako když běží na 4 válce a občas se chytnou ty další. Víčkem rozdělovače to není, vyměnil jsem ho za jiné, kontakty jsem přebrousil a chová se to naprosto stejně. Svíčky asi taky ne, podezírám zapalovací kabely. Když se motor ohřeje, tak běží dobře, ikdyž s Omegou 3.0 se to nedá porovnat, ta běží tak že ze tří metrů už není slyšet, ale říkám si šestiválec jako šestiválec, měly by běžet stejně potichu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ted už jsem po roce trochu chytřejší a tak vím co je vaha vzduchu a taky vím že pokud jezdím na LPG tak se tak nejak vůbec do procesu běhu motoru "nezapojuje" prostě pokud jedu na LPG je jedno jestli mam zaplou nebo vyplou nebo zničenou váhu... nemá to na nic vliv. a taky už vím že pokud je v prdeli volnoběh tak je spíš duležité mít vpořádku podtlaky, volnoběžný ventil a hlavně zapalovací soustavu. rozdělovač kabely a svíčky. no a taky tlaky motoru(pokud to houpe jen za studena). Jediné co jsem za ten rok vyměnil jsou svíčky. Docela to pomohlo. Porad mi ale volnoběh občas houpne ale fakt to neřešim. Neni problem se na to u tebe podivat... viš kde mě najdeš:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Legend1 píše:Sneak: Jak to dopadlo s tím volnoběhem? Já mám ten volnoběh taky takový divný, řekl bych že mám stejný problém. Nastartuju studený motor, tak houpou otáčky, zní to jako když běží na 4 válce a občas se chytnou ty další. Víčkem rozdělovače to není, vyměnil jsem ho za jiné, kontakty jsem přebrousil a chová se to naprosto stejně. Svíčky asi taky ne, podezírám zapalovací kabely. Když se motor ohřeje, tak běží dobře, ikdyž s Omegou 3.0 se to nedá porovnat, ta běží tak že ze tří metrů už není slyšet, ale říkám si šestiválec jako šestiválec, měly by běžet stejně potichu.
mno tak pokud to je jen za studena a za tepla už zase dobré... tak to máš bud svčky špatné (některé za tepla jedou a za studena hůř a neob naopak.. ) a nebo je motor tak vylítanej že už má malou kompresi. po zahřati se vše roztahne a komprese je ok. u takhle starych motoru je to naprosto normalni jev.... sam už sem po milionu kilometru k nemu dospěl. asi si ty tlaky necham pro srandu proměřit. at vim jak na tom sem . ale moc velký iluze si nedělam. doporučuji ti to samé, vzhledem k tomu kde jsi ty auta koupil a za kolik tak už možna ty motory maji něco za sebou... ale to neni zas tak závažná závada. ten motor tě ještě přežije

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No ten můj motor právě nemá moc najeto, na tachometru je 297000km a tomu se dá věřit, to auto je naprosto bez koroze, nehavarované, prošlo STK na první pokus. To druhé BMW teď rozebírám, mělo najeto 543000km a volnoběh byl lepší, ikdyž ten motor vůbec netáhnul jak byl vylítanej, sotva jsem z toho dostal 180km/h... Jinak tempomat jsem přehodil z jednoho do druhého a funguje, tak by i ten palubní PC měl fachat. Liší se ještě ten plastový rámeček, takže to budu muset nějak vykuchat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
no skoro každá e32 bez zásahu má na tachometru 297000
to prostě víc nepočítá
a stočit to je zaležitost par vteřin. kdo řika že ma 20 let stary auto a obzvlašt 7er ktery se fakt nekupovali aby se na ně jen koukalo a nejezdilo s nima tak to asi nebude mít 300 000. ale třeba i jednou tolik. a na tom motoru to skoro neni poznat. ja mam milion a kdo se v tom nevyzná tak to fakt nepozná. a přitom mam na tachaku 297000

