Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

pomoc, E32 nnestartuje :(

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
krishna
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 29.11.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od krishna »

Už začínam bejt zoufalej. Dal sem do kastle rv.86 motor M30 3,5 z E32 rv. 91.. na tý 91 bylo eml, tak sem ho vyhodil, vyměnil sem elektrickej svazek motoru a dal to do toho rv.86 A teď nestartuje :( resp. startér točí, ale pumpa nepumpuje a jiskru to nedává..
Svítí check engine.. Self OBD diagnostika hlásá 1444, což by mělo znamenat bez chyby, tak už nevim..
Jednotka tam je ze 735iA i když to je manuál, ale podle ETK by měly bejt jednotky stejný
Má někdo nějaký nápad? :oops:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od T613 »

uz mi to psal Snejk, blazni :lol:

pumpu bych obesel aspon prozatimne na test tak ze ji das externe na 12V primo a hotovo ale to ze to nedava jiskru bude vetsi sranda

jednotka je treba stejna ale nema nahodou nahrane jine udaje treba s tou EML ktera tam ted neni?
krishna
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 29.11.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od krishna »

T613 píše:uz mi to psal Snejk, blazni :lol:
pumpu bych obesel aspon prozatimne na test tak ze ji das externe na 12V primo a hotovo ale to ze to nedava jiskru bude vetsi sranda
jednotka je treba stejna ale nema nahodou nahrane jine udaje treba s tou EML ktera tam ted neni?
Pumpa funguje, zkoušeli jsme proklemovat relé.. Vlastně už sme zkoušeli uplně všechno, je to nějaký záhadný..
Jednotky jsem tam dával ze 735iA a 520.. obě dělají to samý
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

Potřebujeme poradit :) je stejná jednotka pro automat i mannuál? že ne :ú protože když obě ty jednotky co tam rveme narvu do svojí 730 v automatu tak nastartujou vpohodě. ale u Krishny v manuálu ta jedotka ani nevrzne. žadnej benzin žadna jiskra. ¨.... přitom main relé zapne a jednotka vrčí i ventil volnoběžnej... v tý elektrice to nebude asi (teda ne elektricky.. spíš přerušenej drat... jinak svzazek dobrej. všecko zapojený a žadnej konektor nikde navíc nezbyl ani nechybí...)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od milo »

RJ automat / manual jsou urcite rozdilne. kdyz ale toci starter, problem bude mozna nekde jinde. urcite bych ale prosel nejaky tutorial ohledne prestavby automatu na manual a tam se doctes co jak obejit (jak nechat volic permanentne na P nebo N, jinak starter ani netukne atd)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

nic jsme neprestavovali. kastle byla manual tak se jen prehodil motor a jediny s cim se manipulovalo je ŘJ .protože tu puvodní vyplavila voda... noo takže sme tam foukli nějakou jinou ale vzhledem k tomu že mi to v mym autě s automatem normalně funguje tak si myslim že budou asi na automat (i podle vinu tak jsou)... starter točí u toho auta normalně ale jednotka stavkuje, neda jiskru ani benzin, jen při otočenim do druhy polohy nejaky test že to bzukne pumpou a prskne jednu jiskru...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

vsecky el svazky v aute i motorovej jsou pro manualni prevodovku.... vcera jsme zkoušeli i čidlo polohy klikovky. to puvodní mělo naprosto nesmyslný hodnoty, dali jsme tam moje z mého auta které funguje... a stejně nic. a nejsem si vědom že existuje jiný čidlo kuli kteremu to nenastartuje. u sebe jsem je zkoušel odpojit všecky. a pokažde se to rozjelo....
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Snejk »

ještě v pojistkovce bylo něco jako "pul relé" mělo jen dva kontakty, podle někoho kuli tomu manualu. dal ljsem svoje rele z automatu do toho a vubec se neotočil starter.... no takže jsme tam vratili to "pul relé" a motor opět točí... ale nechytá
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

hmm podobne jak ja nakonec, vsechno funguej a auto nejede

tak co zapalovani? civka, rozdelovac? kabely? svicky? :lol:
krishna
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 29.11.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od krishna »

Tak po nekonečnejch hodinách prolejzání všech možnejch i nemožnejch čidel, hadic, svazků a vymejšlení naprosto nesmyslnejch teoríí proč by to nemělo ject a po dalších hodinách listování bentleyho elektrickejma schématama jsme na to přišli.

Větší podíl na tom má samozřejmě SNEJK za což mu mnohokrát děkuji a klanim se.

Problém byl v tom, že auto je z roku 86, motor z roku 91 a svazek z kdoví čeho.. Do toho jsme vyzkoušeli asi 4 DME jednotky a žádná nefungovala.. Tak jsme tam nechali tu u který bude největší pravděpodobnost, že bude fungovat a podle týhle stránky ( http://temporary.xf.cz/why.JPG ) blentleyho manuálu jsme začli proměřovat všechny kabely až se narazilo na PIN 27 kterej v konektoru svazku k motoru vůbec neměl osazení. Tak jsme vzali kus drátu a propojili ho s cívkou tak jak má bejt.. byl to jeden ze stovky pokusů, kterej nakonec vyšel :)
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#11 Příspěvek od medvidek »

To je nadhernej pocit kdyz se to povede a motor chytne,gratuluju a taky jsem tim prosel u e-34 tds takze vim jakou mas urcite radost :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od T613 »

stejne jste blazni no ale vylso vam to :lol: ted budete tyden v lihu z toho ze jo :lol:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Snejk »

budem v lihu tejdny dva :) . ale fakt super ponaučení o M30 motoru :) 1.ŘJ automat a manuál jsou totožné! 2.Tomu motoru k nastartování stačí jen připojený čidlo kliky, jinak žadne jine nema vliv na to aby se to nenastartovalo. Ale kdo mi vysvětlí proč tam ten drát v tom svazku nebyl.. :D:D:D naprosto to nepobírám... jeden pitomej drat a auto jezdi jako drak :)
Odpovědět