Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rada ohledne E38 730d

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#1 Příspěvek od DOEMIXXX »

Na co si dat pozor pri koupi 730d je to tiptronic, zajima me jak se ma chovat razeni, podvozek a jak clovek pozna, ze treba odchazi vstriky nebo je prdla hlava atd...hlavne aby clovek nenaletel...a pokud by byla moznost s nekym se na to zajet podivat, kdo tomu rorumi, tak bych byl rad :wink: Diky
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#2 Příspěvek od Atila »

DOEMIXXX píše:Na co si dat pozor pri koupi 730d je to tiptronic, zajima me jak se ma chovat razeni, podvozek a jak clovek pozna, ze treba odchazi vstriky nebo je prdla hlava atd...hlavne aby clovek nenaletel...a pokud by byla moznost s nekym se na to zajet podivat, kdo tomu rorumi, tak bych byl rad :wink: Diky
Ty mas vyhlednutou 730d v Cechach? Ja jsem po nich koukal a skoro zadne tu nejsou, 530d jsou ctyri prdele, ale 730decek jsem nasel par predrazenych utahanych kousku.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#3 Příspěvek od Atila »

Jinak to co jsi napsal jsou vsechno veci jako u ostatnich aut, takze plati stejna pravidla, akorat ze u sedmicky nektere zavady holt stoji vice. Jako specifikum 7cky bych snad akorat uvedl nutnost peclive zkontrolovat stav tlumicu u vozidel vybavenych systemem EDC, ktere stoji velmi osklive penize a v beznych najezdech ojetych sedmicek (cca 200k) zacinaji odchazet.
Co se tyce dalsich nakladu, tak pocitej s tim, ze vstriky budes delat tak jako tak, protoze pokud neodchazeji tak stejne budou pred smrti. Samozrejme pokud je nekdo uz neudelal, cimz by se prodavajici urcite pochlubil. Tudiz hlavne si zkontroluj podvozek, protoze je to klasicke BMW, takze predni naprava o to drazsi oc je chatrnejsi. I kdyz u sedmicek bych rekl, ze vydrzi vice nez u mensich modelu.
Pak jeste muzes zaplatit turbo, to take rado odejde, ale odchazejici turbo poznas pri zkusebni jizde. Urcite zkontroluj vsechny elektronicke cicurdicky, protoze to je dalsi vec, ktera rada umre, ale opravy nejsou az tak nakladne.
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od FilM »

Nejlepe s tim zajet do servisu a projet aspon diagnostiku. Urcite tam chyby budou, ale obecene se neni treba desit. Uz je to slozite auto, tak tam casto naskacou nesmysly. Nicmene dulezite veci poznas. 30d je relativne slozity motor - vstriky jsou bezny problem, poznas ale na diagnostice. Turbo je take caste, myslim ze jizdou to vetsinou nepoznas. S tim je treba se smirit - proste az to prijde, tak to prijde. Ja kupoval auto vonave se serviskou od prvniho majitele a turbo, vstriky a prevodovka sly mezi 120 - 130 tKm. Ta prevodovka byla snad vyjimka, ale na tu se zamer. Musi radit ciste bez skubani, pokud radis N-D a stojis na brze auto by nemelo vyrazne skubnout (mirne v podstate vzdy). Nicmene tohle skubnuti nemusi byt almara, ale hardyspojka na karadanu. EDC uz nekdo psal - samozrejme proverit, je to fakt drahe. Jinak vse jako u normalniho auta. e38 dost trpi podvozkove - vse je relativne subtilni, auto tezke a ceske silnice bidne. To same plati o brzdach. Nicmene podvozek a brzdy nejsou na E38 nijak extremne drahe. Preju uspesny nakup - a hledej i vybavu - u ojetiny ji naplatis a v sedme stoji urcite zato :-)
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#5 Příspěvek od DOEMIXXX »

diky za vycerpavajici odpovedi...jedu se zatim podivat, urcite nechci koupit zajice v pytli...auto dam na prohlidku a pokud by bylo mozne ji treba napichnout na klubovou diagnostiku tak bych byl jedine rad :wink:
Odpovědět